Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! En saa mitään valmiiksi...

Vierailija
14.04.2024 |

Mun koti on sotkuinen, tiskit on likaisena, mulla on nälkä, mutta ei ole ruokaa tai en jaksa oikeastaan edes kaivaa kaapista jos siellä olisi jotakin, en ole käynyt torstain jälkeen suihkussa, olen nukkunut yöllä vain kaksi tuntia, ja mulla on kolmen tosi ison työn deadlinet niin että tänään on yksi ja keskiviikkona yksi ja 30.4. yksi. En ole edes aloittanut. Mitä mulle on tapahtunut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Tähän tottuu kyllä.

Vierailija
2/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehääs niin, että ensiksi käy pienellä kävelyllä (ehkä kauppaan ja takaisin?) Osta terveellistä ruokaa. Käy suihkussa ja ota parin tunnin päikkärit. Laita ruoka ja syö. Laita opettajalle viesti ja pyydä lisäaikaa. Onko sinulla perhettä tai ystäviä? Voisivatko he auttaa kodin siivoamisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pois ja tiskiharja käteen

Vierailija
4/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi päästä pois kotoa vähäksi aikaa. 

Nyt käyt suihkussa, happihypyllä, haet kaupasta jotain valmista ja otat päiväunet. Sen jälkeen syöt. 

Sitten teet sen deadlinen hyväksi, mitä pystyt.

Sen jälkeen raivaat suurimmat, kuten tiskit.

Vierailija
5/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat likoamaan.   Sitten lupaat jonkun palkinnon itsellesi kun on tiskattu.  Lepäät ja aloitat uuden askareen.

Vierailija
6/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kerrallaan. Sinulla on tänään vielä 14 tuntia aikaa. 

Vierailija
7/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla adhd

Vierailija
8/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
9/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet addiktoitunut älylaitteen räpläämiseen?

Vierailija
10/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tuossa tilanteessa aina niin, että roskat roskiin ja roskapussin vienti, astiat koneeseen, pyykit koneeseen, koneet päälle, imurointi ja pölyjen pyyhkiminen, vessan pesu ja pyykinpesukoneen tyhjennys. Kun koti on siisti, mielikin on parempi. 

Vierailija
11/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi suihkuun, vettä, teetä, kahvia tai jotain. Sitten kauppaan hakemaan riittävästi (valmista) ruokaa, välipaloja jne. Ruokailun jälkeen astiat likoomaan/koneeseen ja sillä aikaa 15 min pikasiivous, jolla saat jo kodin ihan eri näköiseksi. Kuppi kahvia naaman eteen ja laitat tavoitteeksi kirjoittaa edes yhden lauseen mikäli työ on kirjoitustyötä, tärkeintä on että otat työn käsiisi.

Vierailija
12/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat likoomaan ja ulos kauppaan. Ostat vaikka muutaman valmisaterian. Sitten syödessä alat katselemaan niitä harkkahommia. Teet 2 tuntia töitä, sitten pidät vartin tauon. Sitten taas 2 tuntia harkkatöitä. Se kodin siivous nyt on ihan sama, sulla on loppu elämä aikaa siivota.

Otat nokoset, ja sitten illalla taas 2 tuntia harkkatöitä, tauko ja 2 tuntia töitä. Teet siinä järjestyksessä kun on deadlinet. Voipi olla että nyt tähtäät vaan siihen, että saat kurssit läpi.

Vierailija
13/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astiat likoomaan ja ulos kauppaan. Ostat vaikka muutaman valmisaterian. Sitten syödessä alat katselemaan niitä harkkahommia. Teet 2 tuntia töitä, sitten pidät vartin tauon. Sitten taas 2 tuntia harkkatöitä. Se kodin siivous nyt on ihan sama, sulla on loppu elämä aikaa siivota.

Otat nokoset, ja sitten illalla taas 2 tuntia harkkatöitä, tauko ja 2 tuntia töitä. Teet siinä järjestyksessä kun on deadlinet. Voipi olla että nyt tähtäät vaan siihen, että saat kurssit läpi.

Ohoh, eihän ap sanonutkaan että kyseessä olisi koulun harkkatyöt. Oletin vain, kun tuli niin mieleen omat opiskeluvuodet. 

Vierailija
14/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! 

Mä laitoin jo astiat likoomaan! Ap

Vierailija
15/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!! 

Mä laitoin jo astiat likoomaan! Ap

Hyvä hyvä! Muista myös levätä kun alkaa tuntumaan siltä. Sinä selviät! 

Vierailija
16/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana puhelin pois muuten et varmasti saa mitään noista valmiiksi.