Miltä sinusta tuntuisi, jos joutuisit työskentelemään siivoojana jäljellä olevan työikäsi?
Jaksaisitko kuurata vessanpönttöjä päivästä toiseen monta kymmentä vuotta?
Kommentit (39)
Tarkoitat siis vessojen siivoojaa? Ettei mitään muuta siivousta? Ei olisi mulla pelkästään tuohon motivaatiota. Mutta jos ajan kanssa saisin siivota esim. ihmisten koteja ilman minuuttiaikataulua niin sopisi mulle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis vessojen siivoojaa? Ettei mitään muuta siivousta? Ei olisi mulla pelkästään tuohon motivaatiota. Mutta jos ajan kanssa saisin siivota esim. ihmisten koteja ilman minuuttiaikataulua niin sopisi mulle oikein hyvin.
Tarkoitan ihan kaikenlaista siivousta. Yleensä siihen kuuluu myös vessanpönttöjen siivous muiden työtehtävien lisäksi.
No aika hidasta olisi tehdä siivoustyötä huonolla selällä ja polvilla. Mutta jos työnantajalle kelpaisi, niin mikäs ettei.
Ajattelisin, että hieno juttu: selkäni on kokenut ihmeparantumisen.
Olen yrittäjänä alalla, olen ollut jo yli 10 vuotta ja olen jatkamassa eläkeikään saakka. Valitsen itse asiakkaani ja otan vain mukavia hyviä paikkoja, teen työt 8-16 välillä, mutta yleensä työaika on noin 8:30-15. Lomaa pidän noin 4-5 viikkoa vuodessa. Teen työni omilla ammattivälineilläni ja tienaan oikein hyvin. Mikäs tässä on tehdessä? :)
Olisi se leppoisampaa kuin nykyinen jatkuva stressi, deadlinet, asiakkaat höpöttää, projektin veto, toteutus, työyhteisön piinaajat ym.
En silti olisi kovin tehokas siivoaja. Mutta kaipa se menisi sekin.
En mitenkään voi tietää. T. Viiden lapsen äippä
Olisin onnellinen, jos pystyisin tekemään käsillä tehtävää fyysistä työtä. Kunhan ei olisi hirveä kiire ja saisi tehdä työt rauhassa, niin tykkäisin.
Ei kukaan siivooja siivoa pelkkiä vessoja.
Jaksaisin ja tekisin ihan mielelläänkin, jos vain saisin siitä kohtuupalkkaa ja työmäärä olisi inhimillinen.
Jos olis luotettava työnantaja, joustavat työajat ja sais rauhassa tehä homman niin hyppisin riemusta.
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi. Joutuisin sairaslomalle todennäköisesti heti. Pystyn vain siistiin toimistotyöhön.
-pakko-oireista häiriötä sairastava
En kestäisi kovin pitkään. Joutuisin sairauslomalle todennäköisesti melko pian. TE-toimiston asiantuntijan mukaan pystyn vain kevyeen toimistotyöhön.
- sydämen vajaatoimintaa sairastava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan ihan kaikenlaista siivousta. Yleensä siihen kuuluu myös vessanpönttöjen siivous muiden työtehtävien lisäksi.
Vessat on yleensä nopein kohde siivota.
Kyllä meiän hallitus pitää hyvän huolen siitä että mun ei tarvii mihinkään siivoushommiin ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjänä alalla, olen ollut jo yli 10 vuotta ja olen jatkamassa eläkeikään saakka. Valitsen itse asiakkaani ja otan vain mukavia hyviä paikkoja, teen työt 8-16 välillä, mutta yleensä työaika on noin 8:30-15. Lomaa pidän noin 4-5 viikkoa vuodessa. Teen työni omilla ammattivälineilläni ja tienaan oikein hyvin. Mikäs tässä on tehdessä? :)
"Hyvin tienaaminen" on toki suhteellista ja mielipideasia, mutta noilla tunneilla ja asiakkaita valikoiden... Jep, jep.
Ihan sama, olen jo eläkkeellä.