Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuisi, jos joutuisit työskentelemään siivoojana jäljellä olevan työikäsi?

Vierailija
12.11.2021 |

Jaksaisitko kuurata vessanpönttöjä päivästä toiseen monta kymmentä vuotta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, olen jo eläkkeellä.

Vierailija
2/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis vessojen siivoojaa? Ettei mitään muuta siivousta? Ei olisi mulla pelkästään tuohon motivaatiota. Mutta jos ajan kanssa saisin siivota esim. ihmisten koteja ilman minuuttiaikataulua niin sopisi mulle oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisi hyvin

Vierailija
4/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis vessojen siivoojaa? Ettei mitään muuta siivousta? Ei olisi mulla pelkästään tuohon motivaatiota. Mutta jos ajan kanssa saisin siivota esim. ihmisten koteja ilman minuuttiaikataulua niin sopisi mulle oikein hyvin.

Tarkoitan ihan kaikenlaista siivousta. Yleensä siihen kuuluu myös vessanpönttöjen siivous muiden työtehtävien lisäksi.

Vierailija
5/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi

-puhelinmyyjä

Vierailija
6/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hidasta olisi tehdä siivoustyötä huonolla selällä ja polvilla. Mutta jos työnantajalle kelpaisi, niin mikäs ettei.

Vierailija
7/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hieno juttu: selkäni on kokenut ihmeparantumisen.

Vierailija
8/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjänä alalla, olen ollut jo yli 10 vuotta ja olen jatkamassa eläkeikään saakka. Valitsen itse asiakkaani ja otan vain mukavia hyviä paikkoja, teen työt 8-16 välillä, mutta yleensä työaika on noin 8:30-15. Lomaa pidän noin 4-5 viikkoa vuodessa. Teen työni omilla ammattivälineilläni ja tienaan oikein hyvin. Mikäs tässä on tehdessä? :)

Vierailija
9/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olis tarkoitus tehdä.

Vierailija
10/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se leppoisampaa kuin nykyinen jatkuva stressi, deadlinet, asiakkaat höpöttää, projektin veto, toteutus, työyhteisön piinaajat ym.

En silti olisi kovin tehokas siivoaja. Mutta kaipa se menisi sekin.

Vierailija
11/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään voi tietää. T. Viiden lapsen äippä

Vierailija
12/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos pystyisin tekemään käsillä tehtävää fyysistä työtä. Kunhan ei olisi hirveä kiire ja saisi tehdä työt rauhassa, niin tykkäisin.

Vierailija
13/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan siivooja siivoa pelkkiä vessoja. 

Vierailija
14/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin ja tekisin ihan mielelläänkin, jos vain saisin siitä kohtuupalkkaa ja työmäärä olisi inhimillinen.

Vierailija
15/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis luotettava työnantaja, joustavat työajat ja sais rauhassa tehä homman niin hyppisin riemusta.

Vierailija
16/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi. Joutuisin sairaslomalle todennäköisesti heti. Pystyn vain siistiin toimistotyöhön.

-pakko-oireista häiriötä sairastava

En kestäisi kovin pitkään. Joutuisin sairauslomalle todennäköisesti melko pian. TE-toimiston asiantuntijan mukaan pystyn vain kevyeen toimistotyöhön.

- sydämen vajaatoimintaa sairastava

Vierailija
17/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ihan kaikenlaista siivousta. Yleensä siihen kuuluu myös vessanpönttöjen siivous muiden työtehtävien lisäksi.

Vessat on yleensä nopein kohde siivota.

Vierailija
18/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikuttaisin

Vierailija
19/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiän hallitus pitää hyvän huolen siitä että mun ei tarvii mihinkään siivoushommiin ryhtyä.

Vierailija
20/39 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjänä alalla, olen ollut jo yli 10 vuotta ja olen jatkamassa eläkeikään saakka. Valitsen itse asiakkaani ja otan vain mukavia hyviä paikkoja, teen työt 8-16 välillä, mutta yleensä työaika on noin 8:30-15. Lomaa pidän noin 4-5 viikkoa vuodessa. Teen työni omilla ammattivälineilläni ja tienaan oikein hyvin. Mikäs tässä on tehdessä? :)

"Hyvin tienaaminen" on toki suhteellista ja mielipideasia, mutta noilla tunneilla ja asiakkaita valikoiden... Jep, jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän