Joudut leipomaan isällesi kakun joka esittää hänen lempiasiaansa. Minkä muotoinen kakusta tulee?
Kommentit (218)
Minun isä harrastaa teatteria. Ei ihan helppo kakku.
Jaa-a. Minä en koskaan nähnyt isääni, jotain tosin hänestä tiedän Olisiko sopiva haudan mallinen kakku. Tosin kossupullokin olisi paikallaan, ehkä kakun koristeeksi. Raitistui ylemmässä keski-iässä, on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Kakku esittäisi häntä itseään
Meillä sama, olemmeko sisaruksia.
Pontikkapannu. Rakkain omistamansa esine,
Vierailija kirjoitti:
Minun isä harrastaa teatteria. Ei ihan helppo kakku.
Sellainen ilo- ja surunaamiokakku. Voisi muuten olla hieno!
Mäyräkoira. Sellainen karvainen siis, vaikka tuskin pahastuisi nestemäisestäkään. :D
Ainakaan se kakku ei näyttäisi siltä miltä pitäisi, koska olen leipomusten kanssa aivan onneton.
Ahvenen. Faija harrasti pilkkimistä ja viihtyi muutenkin veden äärellä.
Kitara.
Oma isäni oli alkoholisti joka joi itsensä hengiltä. Vaikka viina ja kalja meni AINA kaiken edelle niin ei hän niitä rakastanut. Alkoholi oli hänen pahin vihollisensa.
Kakku olisi kitaran muotoinen. Siitä tulisi Fender Stratocaster Sunburst-värissä.
Kai se olisi hänen perheensä, eli lasten ja lastenlasten. Sen hän ainakin itse sanoo kysyttäessä.
"Joudut". Joutumista se taitaisi palstamammoille olla tehdä jotain miehen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kakku esittäisi häntä itseään
se on juurikin näin.
Meidän iskä lukee kirjoja päivittäin niin sanoisin, että kirjakakun joutuisin väsäämään.