Joudut leipomaan isällesi kakun joka esittää hänen lempiasiaansa. Minkä muotoinen kakusta tulee?
Kommentit (218)
Ensimmäisenä tuli mieleen kirja. Isä luki paljon enimmäkseen historia- ja sotakirjoja. Hän kuoli kaksi ja puoli vuotta sitten. Kunpa saisinkin vielä rakkaalle isälle miettiä isänpäivälahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään ihme, miksi tämä palsta on niin miesvastainen.
TässäKIN asiassa palstanaiset ovat haukkumassa miehiä. N24
En halua kuvitella sitä mekkalaa joka syntyisi jos äideille esitettäisiin tietynmallista kakkua. Se olisi NAISVIHAA.
Miehet tapansa mukaan ottavat rennosti naisten ilkeilyn. Se onkin paras tapa. Koskahan naiset oppivat saman?
No, en minä ainakaan pitäisi samanlaista aloitusta äitienpäivän alla loukkaavana. Jos pitäisi leipoa äidille kakku, joka esittää hänen lempiasiaansa, niin itse tekisin joko raamatun tai hienon takin muotoisen. Äiti on hyvin uskovainen (itse olen vähintään puoliateisti) ja rakastaa hienoja vaatteita.
Tai ehkä suklaalevyn muotoisen, koska mutsi tykkää myös paljon suklaasta.
Kossupullo. Isä pitää kossusta, on alkoholisti.
Aika vaikeaa, koska isäni tykkää monestakin asiasta. Mutta ehkä metsäkone tai traktori vois olla sellainen. Siellä metsässä hän rauhoittuu ja ottaa omaa aikaa selvästi. ♡
Jalkapallo. Tai seuran pelipaita.
Noo, jos joku setelin kuva. Tai sitten hän itse kaulassaan mitali, jonka hän on saanut maailman älykkäin -kilpailussa.
Raappahousut tai hänen vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kala. Tai nykyään sohva.
Aioin kirjoittaa aivan samat. Vielä televisio, kaljapullo ja jääkiekko niin henkilöstä ei voi erehtyä.
Jääkiekko penkkiurheilijana, tietysti. Seuraa poikani pelejä aina.
Traktori kakku.
Massey Ferguson 35x
Vaikea sanoa. Isälläni kun ei tunnu olevan kuin muutamia puheenaiheita. Asiat pyörivät työn, valituksen sekä liikunnan (kävely) ympärillä. Tämän lisäksi aikaisin herääminen on hänelle tärkeää oli sitten arki tai pyhä. Miten näistä sitten kakun tekisi. Ehkä siinä pitäisi olla auringon nousu kuvattuna, jokin työhön liittyvä kone ja lauseita valituksesta kuten "minä saan aina tehdä sitä ja tätä" ja "minä olen väsynyt/kipeä/rahat lopussa" yms tai sitten "se sanoi niin ja näin ja minä suutuin". Näiden lisäksi jotain vahvuuden symboleita ja lauseita osoittamaan , että "en ei välitä mistään tai ole heikko".
Tämäkään ei ole vitsi ja mielelläni kertoisin kakun aiheen olevan toinen. Äidilleni samanlainen kakku myös (työ ja valituspainotteinen) yhdistettynä korostukseen kuinka "minä olen paras ja teen kaiken hyvin".
Vierailija kirjoitti:
Kakku esittäisi häntä itseään
Mulkk*?
Vierailija kirjoitti:
Veneen. Mutta eipä oo tällä planeetalla enää sitä näkemässä.
Joo sama vika mun isän kohdalla, tosin kakku olis varmaan säiliöauton mallinen.
Äitipuolen puutarha.