Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuutias tyttöni haluaa nenäleikkaukseen. Sanoin,

Vierailija
29.01.2015 |

että alaikäisille ei tehdä kauneusleikkauksia ja lässytin sisäisestä kauneudesta. Oikeasti harmittaa tytön puolesta sillä itsekin kerran kuulin kun tyttöni etunimi (harvinainen) mainittiin ja joku kysyi, että onko se se jolla on se iso nenä:(  Miten kohotettua tytön itsetuntoa, muut laittavat kuvia itsestään instaan jne mutta tyttöni ei halua kuviaa someen:(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se iso ja sellainen kyömy:( ap

Mikä ihme se nyt on, että on epävarma nenästään, kun sinäkin sitä noin rumasti arvostelet koko netin edessä? Et ehkä ääneen tyttäresi kuullen, mutta luuletko, että katseesi jää tyttäreltäsi huomaamatta? Hän aistii halveksuntasi.

Olisipa asenneleikkauksia olemassa. Sinä olisit voinut hankkia sellaisen jo ennen tytön syntymää, ja tytöllä olisi nyt vahvempi itsetunto, jonka nojalla kestää muiden tollojen kuittailut.

Vierailija
22/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielenkiintoista miten paljon kauneusihanteet vaihtelee. Itselläni on ehkä liiankin pieni nöpönenä, enkä ole ikinä pitänyt isoja neniä rumina. En näe miten ne muka rumentavat ulkonäköä. Kauneimalla tuntemallani naisella on juuri sellainen iso aatelisnenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ton ikäisenä iso pottunenä, halusin leikkaukseen. Nyt olen hankkinut itsetunnon, enkä vaihtais nenääni. Iso nenä tuo luonnetta ja persoonaa kasvoihin, en ole mikään harmaa nurkka-Liisa joten nenäkin saa näkyä. Kaunis olen nyt ja kaunis olin silloinkin.

Vierailija
24/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme se nyt on, että on epävarma nenästään, kun sinäkin sitä noin rumasti arvostelet koko netin edessä? Et ehkä ääneen tyttäresi kuullen, mutta luuletko, että katseesi jää tyttäreltäsi huomaamatta? Hän aistii halveksuntasi.

Olisipa asenneleikkauksia olemassa. Sinä olisit voinut hankkia sellaisen jo ennen tytön syntymää, ja tytöllä olisi nyt vahvempi itsetunto, jonka nojalla kestää muiden tollojen kuittailut.

Tuohan oli vain toteamus, ei arvostelua. Mullakin on iso ja kyömy nenä, mutta ei se silti ruma ole.

Vierailija
25/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli vain toteamus, ei arvostelua. Mullakin on iso ja kyömy nenä, mutta ei se silti ruma ole.

Totta! Mutta tarkoitankin nyt rumalla arvostelulla sitä, että tekee nettiin langan jonka keskiössä tyttären nenän ulkonäkö ":("

Vierailija
26/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä äiti taas on kehottanut mua käymään nenäleikkauksessa ihan pienestä asti. Ja koko suku muutenkin lapsesta asti haukkunu mun nenää ja perhe ja suku kutsuu mua ”lempi”nimellä ”nenä”. Fuck my life

Vierailija
27/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbara streisandilla on kyömynenä.

Joka on myös sitä pienentänyt....sano tyttärellesi, että odottaa kun on täysi-ikäinen ja miettii asiaa sitten uudelleen. Suomessa ei ehkä alaikäiset pääse edes kauneusleikkaukseen, koska kasvot eivät ole täysin kehittyneet vielä. Menkää yhdessä ammattikuvaajalle, jossa meikataan ja otetaan kuvia ja annetaan hyviä vinkkejä. Sekin voi nostaa itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan