Maksusitoumuksen kanssa silmälasiliikkeessä...nöyryyttävä palvelu...
Kävin kelan maksusitoumuksen kanssa silmälasiliikkeessä.
Kyseessä lapseni lasit.
Kesken asian optikko vei meidät omalle toimipisteelleen ja sanoi, palaan kohta, otan nämä maksavat asiakkaat välissä...
Ja lapsi voi myös itse noutaa lasit kun ovat valmiit, koska ovat ilmaiset...
Mitä jos siellä liikkeessä olisi ollut joku tuttu ja kuullut?
Miten niin ilmaiset...kaipa ne jostain maksetaan? Veronmaksajilta vissiin.
En minä mitään tilanteelleni voi.
Vaikka kävisin kokopäiväisessä työssä ja maksaisin veroja, joutuisin silti hakemaan avustusta laseihin, on niin kalliit linssit.
Yh, Helsingin vuokrat yms.
Kommentit (73)
Jos noin on oikeasti käynyt, kirjoita palautetta ko. liikkeeseen.
Tuollaista se on, kun kaikesta myynnistä saa provikkaa. Sinun palvelemisesi on siis myyjälle ajan hukkaa, koska toisen asiakkaan palvelemisesta saa bonusta palkkaan.
No saahan he rahansa myös sun lapsen laseista!
Tottakai maksukykyiset asiakkaat ajavat tärkeydessä ohi. He saattavat palata liikkeeseen uudemmankin kerran.
Jos tämä juttu totta, niin mistä liikkeestä kyse,.?
Kyllä jokainen voi vaikuttaa omaan taloudelliseen tilanteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maksukykyiset asiakkaat ajavat tärkeydessä ohi. He saattavat palata liikkeeseen uudemmankin kerran.
Minä taas en maksukykyisemä asiakkaana haluaisi käyttää sellaista yritystä, joka nöyryyttää asiakkaita.
Kyllähän nuo sitoumukset rassaavat optikkoliikkeiden myyjiäkin. Ei se yksi asiakas, vaan ne kymmenet päivittäiset tietyillä alueilla. Todella kakkaisia laseja tuodaan korjattavaksi, putsaamiseen kuluu aikaa ja asiakkaalle voidaan myydä vain halvinta ja vähäkatteista tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut. Jotkut on todella törkeitä. Sinuna jättäisin palautetta esim sähköpostilla ketjun keskushallintoon.
Se yks paikka,alkaa iillä,kävin kerran,kolme myyjää nojaili tiskiin...en saanut opastusta,läksin pois.
Hei!
Meidänkin lapsi sai karsastuksen vuoksi lasit 4-9 vuotiaana maksusitoumuksella. Mikä oli erittäin hyvä, koska voimakkuuksia oli paljon. Jossain vaiheessa apuvälineen tuki pieneni, kun näkö hieman parani. Siinä vaiheessa ohennuksia jne. maksettiin lisäksi itse. Nisseniltä on aina hankittu lapselle silmälasit ja palvelu on aina ollut erinomaista. Suosittelen siis vaihtamaan liikettä, jos pavelu ei miellyttä. Meidän korvauslappu kävi ainakin useampaan liikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on oikeasti käynyt, kirjoita palautetta ko. liikkeeseen.
Tuollaista se on, kun kaikesta myynnistä saa provikkaa. Sinun palvelemisesi on siis myyjälle ajan hukkaa, koska toisen asiakkaan palvelemisesta saa bonusta palkkaan.
Niin no mitä sitten. Sai sitä palvelua ja HÄNELLE ilmaiset rillit. Mitä tässä nyt vaaditaan.
WAU, hei tilanne seis ja palvelu stop kaikilta muilta!! Liikkeeseen saapui juuri peraukinen heiluttelemaan maksusitoomusta kakaransa kanssa! palvellaan KAIKKI yhdessä nyt hänen asiaansa! just.[/quote
Olitpa ilkeä! Mietippä omalle kohdalle. Saat maksusitoumuksen ja menet kauppaan x. Siellä myyjä kailottaa kovaan ääneen että menes venttaamaan tuonne sen maksusitoumuksen kanssa,palvelen ekaksi rahalla ostavat.
Varmaan tykkäisit.....kyttyrää!]
Sma raha se on,maksaja vaan eri ja muoto eri.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä juttu totta, niin mistä liikkeestä kyse,.?
Itäkeskuksen Instru....
Uskon tämänkin, olenhan aivovammainen mamma.
Todella kurja tilanne . Lapselle jää ikävä muisto tuosta jos ymmärsi . Kaikilla ei vain mene hyvin joten vielä tuollainen käytös myyjältä tökeröä , ei maksusitoumuksen kanssa asioivakaan nauti tilanteesta .
Oletko varma ettei hän tarkoittanut rahastavansa kassalla odottavat asiakkaat välissä? Tämä on mielestäni ok, kun lasien valinnoissa kuitenkin kestää aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on oikeasti käynyt, kirjoita palautetta ko. liikkeeseen.
Tuollaista se on, kun kaikesta myynnistä saa provikkaa. Sinun palvelemisesi on siis myyjälle ajan hukkaa, koska toisen asiakkaan palvelemisesta saa bonusta palkkaan.
Niin no mitä sitten. Sai sitä palvelua ja HÄNELLE ilmaiset rillit. Mitä tässä nyt vaaditaan.
WAU, hei tilanne seis ja palvelu stop kaikilta muilta!! Liikkeeseen saapui juuri peraukinen heiluttelemaan maksusitoomusta kakaransa kanssa! palvellaan KAIKKI yhdessä nyt hänen asiaansa! just.
Olitpa ilkeä! Mietippä omalle kohdalle. Saat maksusitoumuksen ja menet kauppaan x. Siellä myyjä kailottaa kovaan ääneen että menes venttaamaan tuonne sen maksusitoumuksen kanssa,palvelen ekaksi rahalla ostavat.
Varmaan tykkäisit.....kyttyrää!
Sma raha se on,maksaja vaan eri ja muoto eri.
"Omalla rahalla" ostaville on helpompi myydä lisäpalveluita. Siitähän tässä on kyse, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo sitoumukset rassaavat optikkoliikkeiden myyjiäkin. Ei se yksi asiakas, vaan ne kymmenet päivittäiset tietyillä alueilla. Todella kakkaisia laseja tuodaan korjattavaksi, putsaamiseen kuluu aikaa ja asiakkaalle voidaan myydä vain halvinta ja vähäkatteista tuotetta.
Halvinta ja vähäkatteista? Eli sekö oikeuttaa huonoon palveluun ja asiakkaiden nöyryyttämiseen? Olen ollut parissakin myymälässä töissä ja kyllä jokaista asiakasta pitää palvella hyvin, vaikka ostaisi minkä tuotteen. Ei varmaan kannata pitää valikoimissa sellaista, jota myydään happamalla naamalla. Ja tosiaan maksusitoumus ei tarkoita että myymälä ei saa rahojaan.
Oikein sossumutsille. Mee TÖI_HIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maksukykyiset asiakkaat ajavat tärkeydessä ohi. He saattavat palata liikkeeseen uudemmankin kerran.
Minä taas en maksukykyisemä asiakkaana haluaisi käyttää sellaista yritystä, joka nöyryyttää asiakkaita.
Näin pk-seudulla asuvana näitä maksusitoumusasiakkaita osuu kassoille usein samaan aikaan ihan näissä kahdessa isossa ruokakauppaketjussakin.
Jostain kumman syystä liki aina sitä sitoumusta pitää sen kassan pyöritellä ja heilutella niin, että kaikki kiinnittää siihen huomiota sekä taivastella sitä isoon ääneen kuinka tästä nyt ei löydy sitä tai tätä. Sen jälkeen alkaakin huutelu naapurikassalle ja sen A4:n heiluttelu pään yläpuolella kuinka täällä on tällainen maksusitoumus ja mä en tajuu enkä osaa ja voiko joku jeesaa... Nämä asiakkaat näyttää usein siltä että vajoavaisivat häpeästä lattian läpi jos vaan pääsivät. Ainakin siis he, jotka on opetettu siihen että maksusitoumus on nolo ja häpeällinen koska vain täydellinen luuseri tarvitsee yhteiskunnalta taloudellista apua ruokaostoksiin.
Ollaan asioitu monessa liikkeessä sairaanhoitopiirin maksusitoumuksella. Lapsi sai siis lasit alle 10-vuotiaana ilmaiseksi. Aina saatiin hyvää palvelua Turussa. Kaikkia pitäisi palvella samalla lailla, ovathan kuitenkin liikkeen asiakkaita.
Pahoittelut. Jotkut on todella törkeitä. Sinuna jättäisin palautetta esim sähköpostilla ketjun keskushallintoon.