Kuka haluaa 50v+ naista
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:02"]
Vau!
[/quote]
I know..!
Olet ajatellut melko selvät kuviot, kun nuo 3-5 kertaa per kuukausi tuntuu sopivalta. Mutta ehkä sulla on kokemusta siitä, mikä toimii missäkin suhteessa.
Totta se kai on että seksi alkaa tuntuu arjelta kun toisella on villasukat jalassa....
Mutta nyt ei ainakaan mulla ole vielä villasukkia jalassa.
Ja sellanen kiihkeä parikymmentä-kolmekymmentä vuotta nuorempi mies olisi unelma.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:50"]
Siis mitä sinä nelikymppinen ajattelet vanhemmasta naisesta. Minusta nelikymppinen mies on parhaimmassa iässä. On elänyt ja tietää mitä on nuori liha ja ehkä etsii nyt sitten jotain muuta. Mutta etsiikö vaan lihaa vai luitankin lihan pidikkeeksi?
[/quote]
No ainakin käyn (kesäisin) Mummotunnelissa! =D Siellä kun on paljon enemmän mukavaa katseltavaa, kuin jossain normiyökerhossa... Tiedä vaikka joskus tulisit vastaan?!?
[/quote]
Tuo äskeinen oli joku humoristi, en minä itse.
No, en nyt osaa sen tarkemmin eritellä. On minulla vanhempiakin ollut, yli 20 vuotta vanhempiakin. Ei kuitenkaan valtavan montaa. Lähinnä haluaisin ns. tapailusuhteen: esim. kolmesta viiteen kertaan kuukaudessa yön tai pari peräkanaa, vähän ehkä huikkaa samalla ottaen. Ei kuitenkaan liian usein, ettei kyllästy eikä totu ja ettei seksi kuihdu.
Niin, kyllä se seksi kaikkein tärkein asia miehen ja naisen suhteessa on, minun mielestäni.
T. se 40+ sälli.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:08"]
Olet ajatellut melko selvät kuviot, kun nuo 3-5 kertaa per kuukausi tuntuu sopivalta. Mutta ehkä sulla on kokemusta siitä, mikä toimii missäkin suhteessa.
Totta se kai on että seksi alkaa tuntuu arjelta kun toisella on villasukat jalassa....
Mutta nyt ei ainakaan mulla ole vielä villasukkia jalassa.
Ja sellanen kiihkeä parikymmentä-kolmekymmentä vuotta nuorempi mies olisi unelma.
Siis mitä sinä nelikymppinen ajattelet vanhemmasta naisesta. Minusta nelikymppinen mies on parhaimmassa iässä. On elänyt ja tietää mitä on nuori liha ja ehkä etsii nyt sitten jotain muuta. Mutta etsiikö vaan lihaa vai luitankin lihan pidikkeeksi?
[/quote]
No ainakin käyn (kesäisin) Mummotunnelissa! =D Siellä kun on paljon enemmän mukavaa katseltavaa, kuin jossain normiyökerhossa... Tiedä vaikka joskus tulisit vastaan?!?
[/quote]
No, en nyt osaa sen tarkemmin eritellä. On minulla vanhempiakin ollut, yli 20 vuotta vanhempiakin. Ei kuitenkaan valtavan montaa. Lähinnä haluaisin ns. tapailusuhteen: esim. kolmesta viiteen kertaan kuukaudessa yön tai pari peräkanaa, vähän ehkä huikkaa samalla ottaen. Ei kuitenkaan liian usein, ettei kyllästy eikä totu ja ettei seksi kuihdu.
Niin, kyllä se seksi kaikkein tärkein asia miehen ja naisen suhteessa on, minun mielestäni.
T. se 40+ sälli.
[/quote]
[/quote]
Jaa, no minä en ole kuin vain n. kymmenen vuotta nuorempi jos siis Sinä olet aloittaja, 50+...
T. 40+ sälli.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:08"]
No voihan harmi! Mutta jos sinä olet 41 ja minä 58, niin siinähän on jo melkein 20 vuotta ikäeroa. Ja sitä paitsi mikään ei estä kokeilemasta... Mutta nyt ei ainakaan mulla ole vielä villasukkia jalassa.
[/quote]
[/quote]
T. se 40+ sälli.
[/quote]
[/quote]
Jaa, no minä en ole kuin vain n. kymmenen vuotta nuorempi jos siis Sinä olet aloittaja, 50+...
T. 40+ sälli.
[/quote]
Olisi kiva tehdä lähempää tuttavuutta?
Katosiko tästä joku viesti - sinä nelikymppinen, olisi näet kiva ainakin näin netissä alkaa jo tutustua suhun lähemmin heti.
Niin, mutta milläpä saisimme yhteyden, kun täällä ei ole tietääkseni mitään yksityischattia?
40+ sälli.
harva viiskymppinen akka on enää kaunis tai hyvännäköinen. yäk.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:44"]
[/quote]
Minä en todellakaan ole. ja silti olen onnellisessa avioliitossa itseäni 17 vuotta nuoremman miehen kanssa. Sinun kanssasi kukaan tuskin on - iästä tai ulkonästä riippumatta?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:44"]
[/quote]
Minä en todellakaan ole. ja silti olen onnellisessa avioliitossa itseäni 17 vuotta nuoremman miehen kanssa. Sinun kanssasi kukaan tuskin on - iästä tai ulkonästä riippumatta?
[/quote]
Ketään ei kiinnosta sun ruma tossukkamiehes joka ei kelvannut ikäisilleen naisille. Joutu ottaa tollase ruman vanhan kurpan ku ei muuta saanu.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:04"]
Ketään ei kiinnosta sun ruma tossukkamiehes joka ei kelvannut ikäisilleen naisille. Joutu ottaa tollase ruman vanhan kurpan ku ei muuta saanu.
[/quote]
Ja jätti kuitenkin aikoinaan kauniin 19 v tytön, jonka kanssa oli muuttamassa yhteen - tavattuaan minut.
Aiemmatkin suhteet olivat nuoriin, kauniisiin naisiin.
Sinulla ei taida suhteita olla ollut koskaan?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:04"]
[/quote]
Ja jätti kuitenkin aikoinaan kauniin 19 v tytön, jonka kanssa oli muuttamassa yhteen - tavattuaan minut.
[/quote]
Herää jo tosta unestas. Voi kyllä minulla on, OMAN ikäiseni nuori mies. Naurattaa vanhat eukot jotka luulee itsestään liikoja. Saako miehes hyvän perinnön ku kupsahdat?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:04"]
[/quote]
[/quote]
Niin ja säähän oot oikeen kehdonryöstäjä, varastit miehes itelles toiselta naiselta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:19"] Herää jo tosta unestas. Voi kyllä minulla on, OMAN ikäiseni nuori mies. Naurattaa vanhat eukot jotka luulee itsestään liikoja. Saako miehes hyvän perinnön ku kupsahdat?
[/quote]
Mies on huomattavasti minua varakkaampi eli tuskinpa perii oikein mitään.
Ja kuvitelmasi siitä, että sinulla voisi olla hyvä, kestävä parisuhde on herttaisen huvittava. Itsekin toki tiedät, ettet sellaista koskaan saavuta? Olet kertakäyttökamaa... nyt ja loppuikäsi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:22"]
Niin ja säähän oot oikeen kehdonryöstäjä, varastit miehes itelles toiselta naiselta.
[/quote]
En tiennyt edellisestä suhteestaan, kun suostuin treffeille kanssaan. "Varkaus" siis tapahtui tietämätttäni.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:19"] Herää jo tosta unestas. Voi kyllä minulla on, OMAN ikäiseni nuori mies. Naurattaa vanhat eukot jotka luulee itsestään liikoja. Saako miehes hyvän perinnön ku kupsahdat?
[/quote]
Ja kuvitelmasi siitä, että sinulla voisi olla hyvä, kestävä parisuhde on herttaisen huvittava. Itsekin toki tiedät, ettet sellaista koskaan saavuta? Olet kertakäyttökamaa... nyt ja loppuikäsi.
[/quote]
Älä sä kurppa tuu lässyttää mun suhteesta mitään ku et tiedä mitään siitä :D mun ei ainakaa tarvi hehkuttaa ja ylläpitää kulisseja niinkuin sun. Harmittaako ku miehes panee salaa niitä raikkaan kauniita nuoria naisia sun ryppysen selän takana ?
Heh - arvelinkin että tuo "ei kukaan 50kymppinen voi olla jne" on joku kitkerä nainen. Miksi, oi miksi, me naiset käymme toistemme kurkkuun kiinni? Kyllä meille rittää miehiä ihan jokaiselle ainakin niille, jotka muistavat että naisena olo ei ole (pelkkää) noita-akkamaista elehdintää. Olkaa naisia toisillenne, itsellenne ja miehillenne!
T. Ap, tuo 50+ nainen, joka oikeasti tykkää myös (!) nuoresta/nuorista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:19"] Herää jo tosta unestas. Voi kyllä minulla on, OMAN ikäiseni nuori mies. Naurattaa vanhat eukot jotka luulee itsestään liikoja. Saako miehes hyvän perinnön ku kupsahdat?
[/quote]
[/quote]
Arvaas mitä, sä olet kuivahtanut harakka, nyt ja loppuelämäsi. Jota ei enää kestä kauaa toisin ku mulla on vielä kaikki eessä
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:28"]
Älä sä kurppa tuu lässyttää mun suhteesta mitään ku et tiedä mitään siitä :D mun ei ainakaa tarvi hehkuttaa ja ylläpitää kulisseja niinkuin sun. Harmittaako ku miehes panee salaa niitä raikkaan kauniita nuoria naisia sun ryppysen selän takana ?
[/quote]
Voi pikkuinen. Olet pelkkää kulissia ja itse. Ja ymmärrän kyllä kateutesi ja pettämiskuvitelmaaasi (Nehän perustuvat omiin kokemuksiisi ns. suhteissasi?).
Jos olisin yhtä onneton ja yksinäinen kuin sinä, kadehtisin luultavasti minäkin niitä, jotka pystyvät aitoon ja pysyvään rakkaudelliseen suhteeseen.
Ikävä, ettet sinä sitä ikinä tule kohtaamaan... Olen kovin pahoillani puolestasi. :(
Vau!