Kuka haluaa 50v+ naista
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:31"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:28"]
Älä sä kurppa tuu lässyttää mun suhteesta mitään ku et tiedä mitään siitä :D mun ei ainakaa tarvi hehkuttaa ja ylläpitää kulisseja niinkuin sun. Harmittaako ku miehes panee salaa niitä raikkaan kauniita nuoria naisia sun ryppysen selän takana ?
[/quote]
Voi pikkuinen. Olet pelkkää kulissia ja itse. Ja ymmärrän kyllä kateutesi ja pettämiskuvitelmaaasi (Nehän perustuvat omiin kokemuksiisi ns. suhteissasi?).
Jos olisin yhtä onneton ja yksinäinen kuin sinä, kadehtisin luultavasti minäkin niitä, jotka pystyvät aitoon ja pysyvään rakkaudelliseen suhteeseen.
Ikävä, ettet sinä sitä ikinä tule kohtaamaan... Olen kovin pahoillani puolestasi. :(
[/quote]
Itseasiassa se olet sinä joka heijastat omia ongelmasi ja kokemuksiasi nyt muhun. Esim "olet kertakäyttö- kamaa nyt ja ikuisesti":D
Mee muori nyt nukkumaan jo että jaksat eikä silmäpussit laajene sen enempää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:30"]
Arvaas mitä, sä olet kuivahtanut harakka, nyt ja loppuelämäsi. Jota ei enää kestä kauaa toisin ku mulla on vielä kaikki eessä
[/quote]
Ja ajatteles, että minulla on YHÄ edessä enemmän kuin mitä sinä tulet koskaan saamaan.
Mietityttääkö , miksi? Vai jääkö älyllinen kapsiteettisi sen alle, että edes älyäisi mietityttää?
[/quote]
Ahhahah niinhän sä kuvittelet. Sä oot jo epäonnistunut ja puolikuollut. Mä oon kokenut niin ihania asioita ettei sulle ees viiti sanoa ettet kadehdi liikaa;)
Mites toi sun oma älys? 50v eukko kinastelee netissä tuntemattoman kanssa? Tosi aikuismaista ;)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:34"]
Itseasiassa se olet sinä joka heijastat omia ongelmasi ja kokemuksiasi nyt muhun. Esim "olet kertakäyttö- kamaa nyt ja ikuisesti":D Mee muori nyt nukkumaan jo että jaksat eikä silmäpussit laajene sen enempää.
[/quote]
Kerropa pikkuinen, kuinka pitkään onnelliseen parisuhteeseen olet kyennyt?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:36"]
Ahhahah niinhän sä kuvittelet. Sä oot jo epäonnistunut ja puolikuollut. Mä oon kokenut niin ihania asioita ettei sulle ees viiti sanoa ettet kadehdi liikaa;) Mites toi sun oma älys? 50v eukko kinastelee netissä tuntemattoman kanssa? Tosi aikuismaista ;)
[/quote]
Miten älyllisesti vajaan mielestä on epäonnistunut, jos on jo nyt saanut elämässä kaiken toivomansa ja onnistunut saavuttamaan tavoitteensa sekä porskuttaa menestyksekkäästi kohti uusia haasteita?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:34"]
Itseasiassa se olet sinä joka heijastat omia ongelmasi ja kokemuksiasi nyt muhun. Esim "olet kertakäyttö- kamaa nyt ja ikuisesti":D Mee muori nyt nukkumaan jo että jaksat eikä silmäpussit laajene sen enempää.
[/quote]
[/quote]
Miten se tähän liittyy? :D pidän onneni kätkössä ja kerroin täällä vaan mielipiteeni ja sinä tulit sössöttämään kun sua niin pännii tuo surkea elämäsi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:38"]
[/quote]
[/quote]
Veikkaisin maksimissaan viikkoa. Luultavasti panot ovat kuitenkin vähin äänin häipyneet heti "patjalta" noustuaan...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:40"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:36"]
Ahhahah niinhän sä kuvittelet. Sä oot jo epäonnistunut ja puolikuollut. Mä oon kokenut niin ihania asioita ettei sulle ees viiti sanoa ettet kadehdi liikaa;) Mites toi sun oma älys? 50v eukko kinastelee netissä tuntemattoman kanssa? Tosi aikuismaista ;)
[/quote]
Miten älyllisesti vajaan mielestä on epäonnistunut, jos on jo nyt saanut elämässä kaiken toivomansa ja onnistunut saavuttamaan tavoitteensa sekä porskuttaa menestyksekkäästi kohti uusia haasteita?
[/quote]
Toi on sulle kuvitelmaa. Et ole saanut mitään niistä, siksi olet niin katkera. Mä elän juuri tuota aikaa ja sulla parhaat vuodet jo takanapäin. Mutta niin, et vastannut miten perustelet oman älykkyytesi kun kitiset täällä muille?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:40"] Miten se tähän liittyy? :D pidän onneni kätkössä ja kerroin täällä vaan mielipiteeni ja sinä tulit sössöttämään kun sua niin pännii tuo surkea elämäsi.
[/quote]
Et kehtaa sanoa ääneen, ettei kukaan viitsi alkaa kanssasi vakituiseen suhteeseen?
Ymmärrän. Jos olisin sinä, minäkin häpeäisin tilaasi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:38"]
[/quote]
[/quote]
Veikkaisin maksimissaan viikkoa. Luultavasti panot ovat kuitenkin vähin äänin häipyneet heti "patjalta" noustuaan...
[/quote]
Luultavasti sun panot ei oo saanu ees kutia irti kun oot niin löysä alapäästäs.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:43"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:40"] Miten se tähän liittyy? :D pidän onneni kätkössä ja kerroin täällä vaan mielipiteeni ja sinä tulit sössöttämään kun sua niin pännii tuo surkea elämäsi.
[/quote]
Et kehtaa sanoa ääneen, ettei kukaan viitsi alkaa kanssasi vakituiseen suhteeseen?
Ymmärrän. Jos olisin sinä, minäkin häpeäisin tilaasi.
[/quote]
Mitä helvettiä sä jauhat? Ota jo muori ne iltalääkkeet ja painu nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:42"]
Toi on sulle kuvitelmaa. Et ole saanut mitään niistä, siksi olet niin katkera. Mä elän juuri tuota aikaa ja sulla parhaat vuodet jo takanapäin. Mutta niin, et vastannut miten perustelet oman älykkyytesi kun kitiset täällä muille?
[/quote] mitä kuvittelet minulta jääneen saavuttamatta? On mies, koti, perhe, korkeakoulutus, mielenkiintoinen työ, ystäviä, harrastuksia, luottamustoimia, aikaa ja rahaa matkustella jne.
Sinulla on WT- tausta, huonot käytöstavat, ikääntymisen pelko ja hyvin perusteltu pelko siitä, ettei yksikään mies tule ikinä jäämään luoksesi...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:44"]
[/quote]
Suloinen esimerkki syrjäytyneen WT-teinin kielenkäytöstä. Nauttisin, ellet säälittäisi niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:44"]
[/quote]
Suloinen esimerkki syrjäytyneen WT-teinin kielenkäytöstä. Nauttisin, ellet säälittäisi niin paljon.
[/quote]
Hahah "elämässään menestynyt puuma" sättii toisia kirjoittajia. Että sä oot fiksu, huomaa ettei sulla oo muuta tekemistä. Anna mä veikkaan, miehen hylkäämä työtön vanha nainen. Se sinä olet. Jos olisit kaikkea muuta ei sulla olis aikaa täällä räksyttää muille. Säälin sua ja nauran sulle.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:43"]
[/quote]
Toisin kuin sinä, minä en harrasta "panoja" (jotka luikahtavat häpeissään tiehensä heti kun sammut) vaan suhteeni ovat pitkäikäisiä, onnellisia ja rakkaudellisia.
Tajuan, että tuon ymmärtäminen on sinulle vaikeaa. Ethän tule koskaan kokemaan mitään sellaista... vaan tulet aina olemaan (tai niin kauan kuin "kelpaat" ) pelkkä "patja paremman puutteessa".
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:42"]
[/quote] mitä kuvittelet minulta jääneen saavuttamatta? On mies, koti, perhe, korkeakoulutus, mielenkiintoinen työ, ystäviä, harrastuksia, luottamustoimia, aikaa ja rahaa matkustella jne.
Sinulla on WT- tausta, huonot käytöstavat, ikääntymisen pelko ja hyvin perusteltu pelko siitä, ettei yksikään mies tule ikinä jäämään luoksesi...
[/quote]
Korkeakoulutus? Ei siltä vaikuta.. Sun ÄO vaikuttaa olevan yläaste-ikäisen tasolla, häpeäisit. Sua niiiiin harmittaa kun elämäs on puoliks jo ohi ja kaikki ne kauniit nuoret naiset vie miehet.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 0 Hahah "elämässään menestynyt puuma" sättii toisia kirjoittajia. Että sä oot fiksu, huomaa ettei sulla oo muuta tekemistä. Anna mä veikkaan, miehen hylkäämä työtön vanha nainen. Se sinä olet. Jos olisit kaikkea muuta ei sulla olis aikaa täällä räksyttää muille. Säälin sua ja nauran sulle.
[/quote] Heh. Olen pahoillani, jos osuin noin kipeästi oikeaan arviossani.
Sitten joskus - jos milloinkaan (epäilen vahvasti. Kun jo nyt on noin hukassa niin tuskin myöhemminkään jaloilleen pääsee...) - kun olet oikeassa työelämässä, opit senkin, miksi osa aikuisista valvoo öisinkin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:50"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:43"]
[/quote]
Toisin kuin sinä, minä en harrasta "panoja" (jotka luikahtavat häpeissään tiehensä heti kun sammut) vaan suhteeni ovat pitkäikäisiä, onnellisia ja rakkaudellisia.
Tajuan, että tuon ymmärtäminen on sinulle vaikeaa. Ethän tule koskaan kokemaan mitään sellaista... vaan tulet aina olemaan (tai niin kauan kuin "kelpaat" ) pelkkä "patja paremman puutteessa".
[/quote]
Niinhän sinä olet, pelkkä kapinen vanha lortto jolle joku mies aina välillä soittaa että saisi purkaa paineensa. Minulla on nuori, timmi mies joka rakastelee kanssani lähes aina kun haluan.. Mutta mun ei tarvi ylpeillä tällä koska se on totta. Sen sijaan sun kertomukset on pelkää kuvitelmaa:D sekös tässä on hauskaa!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 0 Hahah "elämässään menestynyt puuma" sättii toisia kirjoittajia. Että sä oot fiksu, huomaa ettei sulla oo muuta tekemistä. Anna mä veikkaan, miehen hylkäämä työtön vanha nainen. Se sinä olet. Jos olisit kaikkea muuta ei sulla olis aikaa täällä räksyttää muille. Säälin sua ja nauran sulle.
[/quote] Heh. Olen pahoillani, jos osuin noin kipeästi oikeaan arviossani.
Sitten joskus - jos milloinkaan (epäilen vahvasti. Kun jo nyt on noin hukassa niin tuskin myöhemminkään jaloilleen pääsee...) - kun olet oikeassa työelämässä, opit senkin, miksi osa aikuisista valvoo öisinkin.
[/quote]
Sulla alkaa oleen sen verran epäloogista tuo keskusteleminen että suosin lääkärin juttusille menoa. Ei sitö tiiä vaikka joku vanhuusiän sairaus kolkuttelisi ovella ? Kun sulla tota ikää jo on.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:51"]
Korkeakoulutus? Ei siltä vaikuta.. Sun ÄO vaikuttaa olevan yläaste-ikäisen tasolla, häpeäisit. Sua niiiiin harmittaa kun elämäs on puoliks jo ohi ja kaikki ne kauniit nuoret naiset vie miehet.
[/quote]
Korkeakoulutus. Ymmärrän, että sinun on vaikea tajuta sitä. Sitähän sinulle ei koskaan elämä suo.
Ja miksi ihmeessä minua harmittaisi, jos jotkut "vie miehet"? Koeta nyt ymmärtää, että vain kaltaisesi yhden yön panopatjat haikailevat "miesten" perään. Minulle kelpaa vain pitkä, onnellinen parisuhde YHDEN rakastamani miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:30"]
Arvaas mitä, sä olet kuivahtanut harakka, nyt ja loppuelämäsi. Jota ei enää kestä kauaa toisin ku mulla on vielä kaikki eessä
[/quote]
Ja ajatteles, että minulla on YHÄ edessä enemmän kuin mitä sinä tulet koskaan saamaan.
Mietityttääkö , miksi? Vai jääkö älyllinen kapsiteettisi sen alle, että edes älyäisi mietityttää?