Kuka haluaa 50v+ naista
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:58"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:54"]
Niinhän sinä olet, pelkkä kapinen vanha lortto jolle joku mies aina välillä soittaa että saisi purkaa paineensa. Minulla on nuori, timmi mies joka rakastelee kanssani lähes aina kun haluan.. Mutta mun ei tarvi ylpeillä tällä koska se on totta. Sen sijaan sun kertomukset on pelkää kuvitelmaa:D sekös tässä on hauskaa!
[/quote]
Minulle ei "soiteta, kun halutaan panna" vaan elän avioliitossa rakastamani ja minua rakastavan miehen kanssa. Kuvio, jota kuvailit taisi kertoa paljon omasta elämästäsi? Kutsuvatko "panosi" sinua "lortoksi"? Ikävää... mutta ymmärrettävää.
[/quote]
Niin, samalla logiikkalla kuvailit omia kuvioitasi. Pelkkä panopatja silloin tällöin, vanha ryppyyntyvä ja kuiva nainen. Varmasti tosi kiihottavaa miehen mielestä. On sitä ennenkin nähty kun mies ottaa mieluummin nuoremman freesin naisen.. Jota katkera elämä ei oo myrkyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:55"] Sulla alkaa oleen sen verran epäloogista tuo keskusteleminen että suosin lääkärin juttusille menoa. Ei sitö tiiä vaikka joku vanhuusiän sairaus kolkuttelisi ovella ? Kun sulla tota ikää jo on.
[/quote]
Hellyttävää ja samalla surullista, kun syrjäytyneellä WT- "lortolla" (oma termisi. Itse en moista käyttäisi.) ainoa asia, mitä tuoda mihinkään suhteeseen on nuori ikä... ja se, että on helppo pano kelle vain.
Olen pahoillani vanhempiesi puolesta. Omat aikuiset tyttäreni ovat kovin paljon laadukkaampia enkä ole koskaan joutunut häpeämään heidän olemassaoloaan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:58"]
Miksi väität mun olevan panopatja kun en ole?:D senkin kateellinen.. Sua sen sijaan vituttaa kun et kelpaa monelle edes panon vertaa. Oot niin käytetty ja vanha jo.
[/quote]
"Vittaa kun et kelpaa monelle" kertoo kaiken asentestasi. Itseään kunnioittava nainen ei kaipaa "monelle kelpaamista" - toisin kun kaltaisesi patjat.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:54"]
Niinhän sinä olet, pelkkä kapinen vanha lortto jolle joku mies aina välillä soittaa että saisi purkaa paineensa. Minulla on nuori, timmi mies joka rakastelee kanssani lähes aina kun haluan.. Mutta mun ei tarvi ylpeillä tällä koska se on totta. Sen sijaan sun kertomukset on pelkää kuvitelmaa:D sekös tässä on hauskaa!
[/quote]
Minulle ei "soiteta, kun halutaan panna" vaan elän avioliitossa rakastamani ja minua rakastavan miehen kanssa. Kuvio, jota kuvailit taisi kertoa paljon omasta elämästäsi? Kutsuvatko "panosi" sinua "lortoksi"? Ikävää... mutta ymmärrettävää.
[/quote]
Ei nykynuoriso tiedä, mikä on avioliitto.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:55"] Sulla alkaa oleen sen verran epäloogista tuo keskusteleminen että suosin lääkärin juttusille menoa. Ei sitö tiiä vaikka joku vanhuusiän sairaus kolkuttelisi ovella ? Kun sulla tota ikää jo on.
[/quote]
Hellyttävää ja samalla surullista, kun syrjäytyneellä WT- "lortolla" (oma termisi. Itse en moista käyttäisi.) ainoa asia, mitä tuoda mihinkään suhteeseen on nuori ikä... ja se, että on helppo pano kelle vain.
Olen pahoillani vanhempiesi puolesta. Omat aikuiset tyttäreni ovat kovin paljon laadukkaampia enkä ole koskaan joutunut häpeämään heidän olemassaoloaan.
[/quote]
Laadukkaalla naisella ei olisi aikaa täällä haukkua muita. Ja sitä sä et oo, oot pelkkä työtön vanha katkeroitunut kurppa. Ei jaksa tuollaisen tollukan kanssa keskustella enää koska mulla on se oma elämä, työt jatkuu ja ihana mies odottaa kotona.
Toivottavasti sinä saat syövän tau jonkun oikein kivuliaan taudin ja vähitellen kuolet pois. :) en enää palaa tänne kinastelemaan säälittävän no-life kurpan kanssa joka sättii yksinäisyydessään muita. Siksi tunnen pientä mielihyvää kun sain toivottaa sinulle noin. Heihei!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:00"]
Niin, samalla logiikkalla kuvailit omia kuvioitasi. Pelkkä panopatja silloin tällöin, vanha ryppyyntyvä ja kuiva nainen. Varmasti tosi kiihottavaa miehen mielestä. On sitä ennenkin nähty kun mies ottaa mieluummin nuoremman freesin naisen.. Jota katkera elämä ei oo myrkyttänyt.
[/quote]
Voi pikkuinen. En ole "ryppyyntyvä" vaan aikoja sitten rypistynyt. Ja ajatteles, että silti pystyn sekä vuoteessa, että vuoteen ulkopuolella parempaan kuin sinä nyt tai minään tulevina vuosinakaan. Se on asenne- ja ehkä osin kasvatus-, tausta- ja sivistyskysymyskin. Surullista kannaltasi, eikö totta?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:04"]
Laadukkaalla naisella ei olisi aikaa täällä haukkua muita. Ja sitä sä et oo, oot pelkkä työtön vanha katkeroitunut kurppa. Ei jaksa tuollaisen tollukan kanssa keskustella enää koska mulla on se oma elämä, työt jatkuu ja ihana mies odottaa kotona. Toivottavasti sinä saat syövän tau jonkun oikein kivuliaan taudin ja vähitellen kuolet pois. :) en enää palaa tänne kinastelemaan säälittävän no-life kurpan kanssa joka sättii yksinäisyydessään muita. Siksi tunnen pientä mielihyvää kun sain toivottaa sinulle noin. Heihei!
[/quote]
Ja tämä viesti kertoikin sen, millainen ihminen pohjimiltasi olet - ja selittää sen, miksi et koskaan saa pysyvää, onnellista parisuhdetta. Itse puolestani toivotan sinulle syövätöntä, kivutonta, nykyistä onnellisempaa loppuelämää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:07"]
Ja tämä viesti kertoikin sen, millainen ihminen pohjimiltasi olet - ja selittää sen, miksi et koskaan saa pysyvää, onnellista parisuhdetta. Itse puolestani toivotan sinulle syövätöntä, kivutonta, nykyistä onnellisempaa loppuelämää.
[/quote]
Tässä tuli hyvin esille laaukkaan naisen ja "lorton" ero.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:54"]
[/quote]
47 v löysi tämän keskustelun juuri ja haluaa huomauttaa kirjoittajalle. Että myös sinusta tulee kaonen vanha lortto ja siihen on yllättävän lyhyt aika.
Keski-ikäisenä elämä on oikeasti ihanaa, minä olen nykyään kauniimpi kuin koskaan, säteilen. Onni ja tasapainoinen elämä näkyy ulospäin, minulla on myös käyttää rahaa itseeni, olen löytänyt oman tyylini.
Ja ei, minun ei tarvitse haukkua ketään netissä lortoksi tai miksikään muuksi. Voi olla vaikea käsittää miksi vanhemmat naiset kääntävät päitä, mutta syy on yksinkertaisesti se, että me olemme upeita!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:10"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:54"]
[/quote]
47 v löysi tämän keskustelun juuri ja haluaa huomauttaa kirjoittajalle. Että myös sinusta tulee kaonen vanha lortto ja siihen on yllättävän lyhyt aika.
Keski-ikäisenä elämä on oikeasti ihanaa, minä olen nykyään kauniimpi kuin koskaan, säteilen. Onni ja tasapainoinen elämä näkyy ulospäin, minulla on myös käyttää rahaa itseeni, olen löytänyt oman tyylini.
Ja ei, minun ei tarvitse haukkua ketään netissä lortoksi tai miksikään muuksi. Voi olla vaikea käsittää miksi vanhemmat naiset kääntävät päitä, mutta syy on yksinkertaisesti se, että me olemme upeita!
[/quote]
Kipeä fakta vaan on se että suurin osa nuorista naisista näyttää upeilta, kun taas harva vanhempi nainen. Sellaiset on nimittäin harvassa ja heihin törmää ulkomailla yleensä, ei Suomessa. Ihan sivusta seurannut 30-vuotias mies tässä tuo julki mielipidettään.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 04:16"]
Kipeä fakta vaan on se että suurin osa nuorista naisista näyttää upeilta, kun taas harva vanhempi nainen. Sellaiset on nimittäin harvassa ja heihin törmää ulkomailla yleensä, ei Suomessa. Ihan sivusta seurannut 30-vuotias mies tässä tuo julki mielipidettään.
[/quote]
Miksi ihmeessä se olisi "kipeä" fakta? Tietenkin nuori tyttö näyttää kauniille. Muta miten se vaikuttaa siihen, kenen kanssa aikuinen mies haluaa oikeasti elää loppuelämänsä? Siis lukuunotamatta pelkkää teflonia etsiviä miehiä... joista sekä nuorten, että aikuisempienkin naisten on omaksi onnekseen ja edukseen hyvä mieluiten pysyä erossa.
Oma mies ainakin täällä. Muiden halut ei kiinnosta.
Kyllä noita nuorempia miehiä riittää ympärillä pörräämään, kun harvoin jonnekin baariin tai yökerhoon tulee lähdettyä. Sitä en ole testannut, miten pitkäaikaista kanssakäymistä kanssani hakevat. Olen tyytyväinen oman mieheni kanssa, mutta flirttailu on hauskaa ja piristävää. Ikääkin on jo 51 v, mutta sitä ei kuulemma ulospäin huomaa. Enkä sitä kauheasti kuuluttelekaan. Arvioisin, että nämä kiinnostuneet miehet ovat juurikin noita nelikymppisiä.
Oma mies halunnee sitten kun päästään siihen ikään. Ihan vaan tiedoksi, seksi ei sitten muuten ole koko elämä ja kaikki onni ja autuus. Parisuhteessa on muutakin kivaa.
Onko Suomi24 vielä alhaalla, kun täällä käydään tällaisia keskusteluja???
No vientiä olisi juuri niin paljon kuin haluaa mutta oma nuorempi mies riittää. Nuorin ihastunut on ollut 23v nuorempi.... luuli mua melkein 40v:ksi:D
n 50+
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:55"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:51"]
Korkeakoulutus? Ei siltä vaikuta.. Sun ÄO vaikuttaa olevan yläaste-ikäisen tasolla, häpeäisit. Sua niiiiin harmittaa kun elämäs on puoliks jo ohi ja kaikki ne kauniit nuoret naiset vie miehet.
[/quote]
Korkeakoulutus. Ymmärrän, että sinun on vaikea tajuta sitä. Sitähän sinulle ei koskaan elämä suo.
Ja miksi ihmeessä minua harmittaisi, jos jotkut "vie miehet"? Koeta nyt ymmärtää, että vain kaltaisesi yhden yön panopatjat haikailevat "miesten" perään. Minulle kelpaa vain pitkä, onnellinen parisuhde YHDEN rakastamani miehen kanssa.
[/quote]
Miksi väität mun olevan panopatja kun en ole?:D senkin kateellinen.. Sua sen sijaan vituttaa kun et kelpaa monelle edes panon vertaa. Oot niin käytetty ja vanha jo.