Voiko irtisanoutumisen tehdä sähköpostilla?
Kommentit (13)
Kyllä voi, laita siihen Lukukuittauspyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Minä irtisanouduin sähköpostilla. Tosin soitin sen jälkeen pesänhoitajalle ja hän kuittasi sähköpostitse saaneensa ilmoitukseni. Tuo kelpasi myös palkkaturvalle.
Ilmoitit pesänhoitajalle?
Meiltä on jo 2 lähtenyt mitään ilmoittamatta, näissä sai työnantaja vähän mitä tilasi, että lähteä voi hyvin monella tavalla ja ilmoittamattakin voi jättää monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä irtisanouduin sähköpostilla. Tosin soitin sen jälkeen pesänhoitajalle ja hän kuittasi sähköpostitse saaneensa ilmoitukseni. Tuo kelpasi myös palkkaturvalle.
Konkurssiin menevä yritys, jonka palveluksesta irtisanoutuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konkurssiin menevä yritys, jonka palveluksesta irtisanoutuu?
Miksi yrityksellä on pesänhoitaja jos se on vasta menossa konkurssiin?
Helpoiten käy kun jättää menemättä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, laita siihen Lukukuittauspyyntö.
Ei tarvita mitään lukukuittausta. Sähköpostin lähetys riittää.
Vierailija kirjoitti:
Helpoiten käy kun jättää menemättä töihin.
Et ole tainnut kommenttisi perusteella töitä ikinä tehdä. Kalliiksi tulee menemättä jättäminen.
Ei tarvita mutta on hyvä laittaa Lukukuittaus mukaan. Ei pääse tulemaan erimielisyyttä eikä kukaan voi vedota siihen, ettei tiennyt. Senhän saa sähköpostiin laitettua todella helposti, löytyy sieltä sähköpostin asetuksista.
Mulla on vaikea esihenkilö. Etsin jatkuvasti uutta työpaikkaa. Tiedän, että rupeaa vaikeaksi, kun irtisanoudun. Haluaisin tehdä sen sähköpostilla, mutta tiedän että ei susotu tekemään edes sitä lukukuittausta.
Kai se on siytten vietävä se paperinen allekirjoitettavaksi ja nauhoitettava se tilanne puhelimella (todisteeksi) , jos rupeaa taas vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Konkurssimenettely oli meneillään, olin viimeinen työntekijä eikä kassassa ollut enää rahaa maksaa minulle palkkaa. Pesänhoitajaa en ikinä edes tavannut, vaan tein 'töitä' etänä, silti irtisanoutuminen onnistui.
Hei se Lukukuittaus tulee automaattisesti sinulle heti kun vastaanottaja on avannut sähköpostisi! Laita aiheeksi jotain muuta kuin irtisanoutuminen jotta varmasti avaa sen. Vaikka "Huomioitavaa" tai "Tärkeä ilmoitus" tai "Tärkeä lukea" Katso sähköpostisi asetuksista miten laitat Lukukuittauksen päälle ennenkuin lähetät viestin.