Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko kukaan oikeasti apua noissa vähävaraisille apua ryhmissä?

Vierailija
28.01.2015 |

Siis ilman, että tilanne on itse aiheutettu. Taas yhdessä ryhmässä 7 henkinen perhe tarvitsee vaatteita ja kenkiä, myös ruokaa. Hetken tutkailtuani naisen facebook sivua ei tee kyllä enää mieli auttaa. Tammikuussa käyty ravintolassa, leffassa ja koiralle ostettu vaikka ja mitä. Jos ei ole edes varaa lasten vaatteisiin ja kenkiin miksi niitä tehdään noin paljon ja sitten vielä se koira siihen päälle, jonka allergiatesteihin käytetty tässä kuussa 190 euroa. Jos ei ole varaa vaatteisiin, kenkiin tai RUOKAAN silloin ei pidetä saksanpaimenkoiraa ja käydä leffoissa ja rafloissa. Äh, että taas suututtaa, onneksi kävin facebook profiilin läpi ennen kuin tarjouduin avuksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole varma olenko omasta syystä köyhä vai en. Olen mielenterveys ongelmainen huonojen lapsuuden olojen takia ja olen myös hakenut hoitoa, joka ei ole auttanut. Onko se minun vikani etten ole osannut ottaa hoitoa vastaan oikein? Siinä tapauksessa on minun vikani. Menin kerran Helsingin kadulle kerjäämään ja tulihan siitä 2 tunnin aikana noin 20 euroa, mutta en toisaalta ollut henkisesti tilanteessa mukana. Kuvittelin itseni jonnekin muualle. En ole tuossa ryhmässä, koska minä vähintään syytän itseäni tilanteestani. Olen tosin myös yksinasuva joten ei ole lapsia elätettävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän