Ostin Lancômen kosmetiikkajoulukalenterin, maksoi Sokoksella 178 €, minkä kalenterin sinä olet ostanut?
Minkä kalenterin te muut olette ostaneet? Tai minkä aiotte ostaa?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta spämmääminen!
Minulla on kukkakeijujen kuvakalenteri. Sama kalenteri on ollut jo monta vuotta, se on todella kaunis <3
Sitten minulla on puinen kalenteri, jossa on avattavat laatikot. Sinne voi laittaa askartelutarvikkeita, lankoja, kynttilöitä, saippuoita, herkkuja, keikkalippuja, asusteita, koruja tai millä ikinä haluaa itseään helliä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta spämmääminen!
Spämmääminen tarkoittaa saman asian moneen kertaan lähettämistä.
Hieno löytö youtuben kalentereiden avaamisvideot, kiva katsoa mitä niistä löytyy ja haluaako ostaa niitä kalentereita.
4x kaljalaatikko , et on useampi per päivä ja eri makuja. Hinta reilut 100€
Ostin miehelleni Porsche Design-joulukalenterin. Onnistuin saamaan sen, kun olin ajoissa liikkeellä, niitä kun 9n vain 1 per maanosa.
Ei mitään. Ennen brexitiä tuli joskus tilattua muutaman sata puntaa maksanutta Libertyn kosmetiikkakalenteria.
Space NK:n kalenteri. Kattoivat tullit joten Brexitistä huolimatta ei ollut niistä harmia.
Ulkomailla käydessäni työmatkalla nappasin vielä lentokentältä myös Ritualsin 3D kalenterin matkaan. Siskolleni ostin joululahjaksi twistbe:n kalenterin.
Mulla on kaksi kosmetiikkakalenteria. Aloitin jo avaamaan toista. Koska mä voin. 😁
Huomenna saa avata eka luukun :)
T. Se Whamisan ostanut
Pari päivää kun vielä odottelee niin noita ylihinnoiteltuja joulukalentereita saa puoleen hintaan. Ehdin odottelemaan.
Biothermin joulukalenteri. Oli alessa booztilla n. 60 eur. Sitten mulla on myös partiolaisten kalenteri.
Tuhlausta ja ylihinnoiteltua tuollaiset joulukalenterit. Ei iho eikä kasvot muutu yhtään kummemmaksi.
Ostaisin jotakin muuta.
Uskomatonta, että aikuiset ostavat tällaista roinaa. Eikö teillä kosmetiikkahulluilla ole jokatapauksessa kaapit täynnä purkkia ja putelia!? Mihin kukaan aikuinen tarvitsee kalenteria? Ei mihinkään.
Ihan älytöntä.