Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Lancômen kosmetiikkajoulukalenterin, maksoi Sokoksella 178 €, minkä kalenterin sinä olet ostanut?

Vierailija
11.11.2021 |

Minkä kalenterin te muut olette ostaneet? Tai minkä aiotte ostaa?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisan kalenterin. Kiva päästä kokeilemaan erilaisia tuotteita, ne on kuitenkin melko hintavia, niin ei välttämättä ihan suoraan raaski/uskalla ostaa.

Vierailija
42/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään, mutta aion ostaa sit kaksi Lancomen kosmetiikkajoulukalenteria, jos sulla on vaan yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Rustan parfyymikalenterin. Mulla oli sellainen myös viime jouluna ja tykkäsin siitä kovasti. Hintakin oli varsin edullinen, alle 20 euroa:)

Vierailija
44/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lookfantastic kalenteri tuli hankittua. Ties monetta kertaa jo.

Ostin Lookfantasticin kalenterin viimeksi vuonna 2019, silloin oli todella hyvä. Tilasin taas tänä vuonna, mutta se oli täysin pettymys. Liian vähän värikosmetiikkaa. Mukana mm. huultenrajauskynä mutta ei siihen sopivaa huulipunaa. Meikkipalettia olisin toivonut myös mukaan. Liikaa samoja tuotteita kuin aikaisemmin ja arvokas Bioeffectin seerumi oli vain puolet pienempi kuin aiemmin. Tuskinpa tilaan ensi vuonna, sisällön täyty muuttua huomattavasti paremmaksi jotta edes harkitsen tilaamista. Nytkään en osannut arvostaa yhtään kalenterista tullutta kylpypommia, minulla ei ole ammetta. Yksi turhake oli joku stressiä poistava suihke, mieluummin olisin ottanut sen puuttuvan huulipunan tämän tilalle. Vuoden 2019 kalenterin tuotteista löytyi pari uutta suosikkia, jotka jäivät käyttöön ja joita olen ostanut lisääkin.

Glossyboxin kalenteri ei ole vielä saapunut, siltä odotan huomattavasti enemmän. Glossyboxin kalenterista olisin ottanut mieluummin UK:n ja USA:n version. Siinä oleva Huda Beautyn paletti olisi ollut kiinnostavampi kuin Suomi-version mukana ilmeisesti tuleva Ciaten paletti. Ehkä ensi vuonna en tilaa mitään.

Nämä kalenterit ovat siitä käteviä, että ei tulisi tuskin koskaan edes kokeiltua. Löytyy pian joukosta hitit ja hutit. Ja paljon pienemmällä budjetilla kuin mitä maksaisi näiden tuotteiden ostaminen normaalikokoisina.

Vierailija
45/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin kalenterin.

Vierailija
46/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fazer patukat-kalenterin ostin tänään lidlistä kun sai vitosen halvemmalla kun muualla. ostan lisäksi vielä jonkun kinderkalenterin.

Vierailija
47/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinful, Clinique, Kinder täällä. Lapselle ja miehelle omansa myös.

Vierailija
48/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordicfeelin kalenterin, maksoi muistaakseni jotain 139 e. En ole edes katsonut etukäteen mitä siellä on (siis en lukenut tuoteluetteloa)!

Vierailija
49/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Liptonin teekalenterin ja suklaapatukka kalenterin.

Vierailija
50/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että kateelliset ja köyhät alapeukuttaa taas kalliimpia kalentereita ja yläpeukuttaa kaljakoria ja kuvakalentereita.

Vierailija
51/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien kynsilakkakalenteri houkuttaisi, mutta siinä on aika paljon sellaisia sävyjä, joita mulla tuskin tulisi käytettyä. Punaisia sävyjä tosi paljon ja mä en käytä punaista kynsilakkaa kovinkaan usein. Hinta pyörii kuitenkin 70€ hujakoilla ja mulle se on iso raha käytettäväksi pelkkiin kynsilakkoihin.

Ehkä ostan sen tee-kalenterin mieluummin. Tulis ainakin juotua joka ilta mukillinen hyvää teetä. 😁

Vierailija
52/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsikalenteri? Kaikkea sitä kuulee!

Vierailija
53/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Yogi Tean joulukalenterin Sokkarilta, teen suurkuluttajana tuo voi tuoda pieniä erikoisia hetkiä joka päivälle, kun saa maistaa jotain uutta makua mitä en ole vielä kokeillut

Vierailija
54/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisten joulukalenteri

Vierailija
55/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakalenteri, perinteinen, 0,99 euroa.

Vierailija
56/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ehkä 5 v. sitten Kicksin kalenterin. Osa tuotteista on edelleen käyttämättä, joten otin opikseni, ettei minun kannata ostaa sokkona mitään. Olen katsonut Youtubesta mm. Margareta Grääsin ja Iidan joulukalentereiden avaamisia.

Vierailija
57/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut joulukalenteria, en nytkään. Pidän kuitenkin joulusta.

Vierailija
58/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Rustan parfyymikalenterin. Mulla oli sellainen myös viime jouluna ja tykkäsin siitä kovasti. Hintakin oli varsin edullinen, alle 20 euroa:)

Mikäs tämmöinen on? Millaisia parfyymeja? Ihan pieniä näytepussejako?

Vierailija
59/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Essien kynsilakkakalenteri houkuttaisi, mutta siinä on aika paljon sellaisia sävyjä, joita mulla tuskin tulisi käytettyä. Punaisia sävyjä tosi paljon ja mä en käytä punaista kynsilakkaa kovinkaan usein. Hinta pyörii kuitenkin 70€ hujakoilla ja mulle se on iso raha käytettäväksi pelkkiin kynsilakkoihin.

Ehkä ostan sen tee-kalenterin mieluummin. Tulis ainakin juotua joka ilta mukillinen hyvää teetä. 😁

Mihin katosi marketeista edulliset kynsilakkakalenterit? Vielä ainakin toissa vuonna oli n. 20€ kalenteri täynnä erivärisiä minikynsilakkoja. Todella kivoja ja värejä joka lähtöön. Viime vuonna löysin joulun alla edullisesti Dependin lahjapakkauksen, jossa oli muistaakseni 15 minikynsilakkaa. Sain siis puolikkaan kalenterin 😉

Vierailija
60/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tillanderin korukalenterin. Piti tilata etukäteen jo tammikuussa. Hintaa en kehtaa sanoa. Mutta tavallaan on sijoitus.

Kerro nyt hintakin! Kuulostaa aika upealta, sisältääkö se sellaisia koruja mitä ei muuten ole myynnissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi