Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Lancômen kosmetiikkajoulukalenterin, maksoi Sokoksella 178 €, minkä kalenterin sinä olet ostanut?

Vierailija
11.11.2021 |

Minkä kalenterin te muut olette ostaneet? Tai minkä aiotte ostaa?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordqvistin Muumitee-kalenterin.

Vierailija
22/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön hinta joulukalenterista. Rahalla voisit ostaa sen tuotteen, mitä tarvitset, ja jäisi rahaa reilusti yli.

Siinäpä sitä olisikin yllätystä kerrakseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten liikuntaan littyvän kalenterin 10e. Siinä voi olla arpavoitto, eri arvoisia voittoja tarjolla. Jännitystä siiis luvassa.

20e olisi kipuraja kalentereissa mulle.

Vierailija
24/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordqvistin Muumitee-kalenterin.

Mä ostin kans tämän, kun en oikein löytänyt mieleistä kosmetiikkakalenteria tänä vuonna (aika monet merkit on jo tullut kokeiltua aiempina vuosina).

Vierailija
25/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakalenterin Tokmannilta, muistaakseni 1,20€.

Vierailija
26/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twist be joulukalenterin ostin.

Yoda?

Vierailija
27/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin myös Skincityn joulukalenterin. Ostin viime vuonnakin ja tykkäsin kovasti.

Vierailija
28/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkikalenterin, olisko ollut Cloetan, kympin verran maksoi. Kosmetiikkakalentereissa yms. on yleensä aina niin paljon sellaisia tuotteita, joita en tarvitse, että en viitsi ostaa, kun jäävät sitten vaan turhaan nurkkiin pyörimään.

Vierailija
29/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaakalenterin Tokmannilta, muistaakseni 1,20€.

Mä olin siinä sun vieressä ostamassa sitä, siinähän se oli myös tuo AP. 😄

Vierailija
30/75 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli eilen postista ilmainen joulukalenteri. Kylläpä ilahdutti.

Vierailija
31/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön hinta joulukalenterista. Rahalla voisit ostaa sen tuotteen, mitä tarvitset, ja jäisi rahaa reilusti yli.

Ei ole järjetön hinta, kun laskee paljonko yhdelle tuotteelle jää hintaa keskimäärin. Todellisuudessahan tuon kalenterin arvo on 430 €. Ja on hyvä, että pääsee kokeilemaan myös pienempiä tuotekokoja. 

Ap

Vierailija
32/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkikalenterin, olisko ollut Cloetan, kympin verran maksoi. Kosmetiikkakalentereissa yms. on yleensä aina niin paljon sellaisia tuotteita, joita en tarvitse, että en viitsi ostaa, kun jäävät sitten vaan turhaan nurkkiin pyörimään.

Tässä Lancômen kalenterissa ei onneksi ollut kuin yksi vähän iäkkäämmälle iholle tarkoitettu voide, kaikki muut menee käyttöön :) Loistava kalenteri! 

Ap

Vierailija
33/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Lancômen kalenterissa ei onneksi ollut kuin yksi vähän iäkkäämmälle iholle tarkoitettu voide, kaikki muut menee käyttöön :) Loistava kalenteri! 

Ap

Siis avasit koko kalenterin jo?

Vierailija
34/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis avasit koko kalenterin jo?

En... tuotetiedot on kyllä nähtävissä. Enhän minä sentään "sikaa säkissä osta" tuohon hintaan. 

Ap

Vierailija
35/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi suklaa

Vierailija
36/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin kangaskalenterin, jos kangasta oli aina 1.5 m./luukku

Vierailija
37/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään juuri joulun alla parempien ihonhoitomerkkien lahjapakkauksia alesta. Kalentereiden tuotteet tuntuvat jotenkin kylkiäislahjoilta, mielummin ostan sillä rahalla tuotteen jota tarvin oikeasti.

Vierailija
38/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovenan puurokalenterin sain aikuiselta pojaltani vähän vitsinä eilen kun kävi. Tykkään, puurohullu kun olen. Yleensä olen ostanut partiolaisten kalenterin.

Vierailija
39/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus sipsikalenterista houkutteli, mutta näin netistä sisällön ja siellä oli vain peruskamaa, ei mitään erikoisia makuja, joten en ostanut.

30 euroa tavallisista minisipsipusseista ei ihan vastaa mielestäni hinta-laatu-suhdetta mitä odotin.

Vierailija
40/75 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostin Cult Beautyn kalenterin, joka maksoi yli 200 puntaa, mutta olihan se ihana.❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan