Esikoislapselle vaunut
Eli, eipä ole juurikaan hajua siitä, mitä hyviä ja huonoja puolia on missäkin rattaissa, enkä nyt puhu vain merkistä, onhan se kuitenkin hyvin pitkälti myös mielipide asia, vaan minua kiinnostaa enemmänkin että yhdistelmävaunut vaiko jokin muu vaihtoehto?? Ennen tätä olin koko ajan ihan varma että brion happyt me hommataan, mutta nyt en olekaan enää ihan varma. Mitkäs ne semmoset vaunut on missä se kantokoppa laitetaankin sinne rattaiden sisään? Eikä vaihdetakaan erikseen koppaosaa ja istuin osaa? Valaiskaa ensikertalaista!
Kommentit (4)
makuasia , haluaako vai sen pehmeän. pehmeää ehkä helpompi kantaa, jos vaunut pitää jättää vaikka alakertaan vaunuvarastoon. mä miettisin mahtuuko ne kasattuna autoon, tai jos on hissi, niin mahtuuko sinne. jos aikoo paljon lenkkeillä niin isot renkaat, jos liikkuu pääosin kaupungilla niin pienemmätkin sopii. jos käyt rattailla ruokakaupassa, pitää tavarakoriin mahtua kauppakassi tai pari.
jos toivotte pienellä ikäerolla (niin että molemmat ovat vielä ratasikäisiä) sisarusta, niin suoraan voi ostaa myös sellaiset rattaat joihin saa toisenkin istuimen kiinni eli muuttuvat tuplarattaiksi lisäosan kanssa.
Jotenkin aattelin, että se kova koppa menis myös matkasängystä alkuun, mutta toisaalta on se pehmeä varmaan näppärämpi. Vielä ei osaa edes ajatella toista lasta! :-D
voi siinä pehmeässäkin kopassa nukuttaa, samalla tavalla se liikkuva lapsi pääsee kummastakin pois. pehmeä koppa toimii sitte isommalla lapsella paksuna makuupussina kun ne kovat reunaosat ottaa siinä pois.
Eikö kellään mielipidettä?