Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pidätte seksuaalista kipinää yllä pitkässä suhteessa?

Vierailija
11.11.2021 |

Miten muilla? Saisiko uusia ideoita täältä. Itse tykkään esim lähettää miehelle vihjailevia viestejä, suudella kesken arkiaskareiden pitkään, ostaa uusia alusvaatteita tai leluja. Meillä pienet lapset, ja molemmat jaksetaan ruuhkavuosia paljon paremmin kun seksielämä voi hyvin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu, suoraan seksistä puhuminen ja yhteinen fantasiointi, yhteinen tekeminen ja hemmottelu esimerkiksi treffi-illat. Keskustelu ja jakaminen, huumorintaju. Toisen koskettelu ja huomiointi eri tavoin pitkin päivää. Kauniisti puhuminen toiselle ja toisesta. 

Vierailija
22/27 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun kymmenen vuoden jälkeen aloin piiskata vaimoa ja kaikkea muuta aiheeseen liittyvää. Oli yhdessä sovittu juttu ja turvasana on tietysti käytössä. Virkisti kummasti seksielämää.

Muuten olen pitkälti samoilla linjoilla kuin tähän ketjuun aiemmin kirjoittanut mies. Eli ensin suuseksillä tai meillä usein myös sormin tai hieromasauvan avulla vaimolle vähintään yksi O. Vasta sen jälkeen yhdyntä ja minun vuoroni. Vaimokin tuossa vaiheessa usein saa, harvemmin ilman lämmittelyä. Minusta tuossa järjestelyssä on miehellekin etua. Itse yhdynnässä ei tarvitse keskittyä vain siihen saako vaimo vai, kun on jo vähintään kerran saanut. Yhdynnästä tulee näin rennompi, ymmärtääkseni molemmille osapuolille. Ei esimerkiksi tarvitse pyrkiä mihinkään maraton-suoritukseen, mikä muuttuukin usein tylsäksi, tavoitekeskeiseksi jyystämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo taakse jäänyttä se elämä.

Vierailija
24/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu, suoraan seksistä puhuminen ja yhteinen fantasiointi, yhteinen tekeminen ja hemmottelu esimerkiksi treffi-illat. Keskustelu ja jakaminen, huumorintaju. Toisen koskettelu ja huomiointi eri tavoin pitkin päivää. Kauniisti puhuminen toiselle ja toisesta. 

Tässä on aika paljon niitä elementtejä mitä meillä käytetään. Kiire tappaa mielikuvituksen, tämä kannattaa huomioida. Pikapanot tai -suikkarit on ihan hyväksyttäviä jos molemmat niin päättävät. Niiden aikana yleensä fantasioidaan seuraavista treffeistä. Yleensä kun olemme sitten varanneet sviitin niin molemmilla onkin melkoinen kokoelma leikkejä, leluja ja asuja hankittuna.

Vierailija
25/27 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi yhdessä tai erikseen on pelastanut paljon. Esim. jos toinen ei oikein jaksaisi seksiä, mennään sänkyyn tai sohvalle vierekkäin. Se jota haluttaa alkaa masturboimaan ja toinen fiiliksen mukaan hyväilee tai alkaa tehdä itsekin. Sitten voidaan tehdä ristiin tai edetä yhdyntään jos siltä tuntuu. Tällä keinolla molemmat saavat vähintään pari orgasmia viikossa, kun muuten yhdyntäkerrat jäisi max. kerta viikkoon. Meillä seksi on naisen puolesta orgasmikeskeistä, se on siis hänen saatava joka kerta.

Vierailija
26/27 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta yli 20 vuotta takana. Puolisolla mieliala ja parisuhteen tila vaikuttavat eniten haluihin. Eli jos menee riitelyksi tai en tue ja huomioi häntä riittävästi arjessa eikä ole muuten läheisyyttä, ei seksiäkään ole. Toki myös ulkopuolinen stressi alentaa hänen halujaan. Mulla nämä menevöt nopeammin ohi ja haluttaa useammin kuin puolisolla Hän ei pidä siitä että hiplaan varoittamatta ohimennen eikä meillä ole tapana juuri seksistä puhua. Aloitteet tehdään ehdottamalla hyvissä ajoin etukäteen, harvoin on spontaania seksiä. Seksiä on jos molemmilla tekee mieli, yksipuolisia suihinottoja jne ei olla koskaan harrastettu.

Itse seksi on aikalailla samanlaista aina, toki suuseksillä, anaaliyhdynnöillä ja puolison rakastamalla aukkojensa venyttelyllä / fistauksella saadaan vaihtelua siihen. Pienten lasten vuoksi pitkiä sessioita eikä kovin monipuolisia sessioita oiken voi harrastaa kuin harvoin lasten ollessa yökylässä. Leluja on kokeiltu, muttei niistä ole kovin luontevaa osaa seksiin tullut.

Mutta tässä ketjussahan oli hyvä vinkki tuo masturbointi toisen nähden, sitä voisin vaikka ehdottaa puolisolle, niin josko tämä syttyisi useammin seksiin, kun katselisi minun runkkaustani. En tiedä harrastaako puoliso omaa kivaa, luulen kyllä ettei. Muutenkin jos saisi puolison kanssa mietittyä keinoja, millä herätellä haluja, niin saattaisi vaikka useammin ollakin seksiä - siitä puhuminen vain on melko hankalaa, kun ei ole juuri koskaan puhuttu muualla kuin sängyssä seksik aikana tai sen jälkeen...

Vierailija
27/27 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun kummallekin sopii, niin voi laajentaa puhtaasta kahdenkeskisyydestä laveammalle alueelle, ainakin vähän testata mihinkä suuntaan fantasiat voisivat tilannetta viedä.

Oma kokemus miehenä on, että naisen suuntaan vähemmän on enemmän, jos jotain fantasiaa alkaa ääneen sanoittamaan. Parempi jättää mielikuvitukselle tilaa. Asiaa voi etäännyttää ja samalla jättää toiselle vähän kuin takaportin peruuttaa tyylikkäästi pois.

Esim. jotain kolmen kimppa fantasiaa ei välttämättä kannata esittää: "Haluaisitko, että sinä ja ....." Tai myöskään: "Haluasin, että sinä ja..." Vaan esimerkiksi "Näin yhden jutun, jossa ihan sun näköinen nainen ja sen mies meni.... itse asiassa se kiihotti mua...."

Toisille tietysti voi sopia hyvinkin suora ja seikkaperäinen puhe, mutta en välttämättä aloittaisi siitä. Oma lukunsa on tietenkin myös se halutaanko niitä fantasioita ylipäätään koskaan toteuttaa vai nauttia niistä ihan vaan fantasioina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi