Tomaattien hiplaajat kaupassa...
Valitettavasti teen tätä, en halua huonoja ostaa :( muitakin?
Kommentit (33)
Omenoista: Mäkin tosiaan haistelen omenat yksitellen, koska olen joskus ostanut omppuja, jotka maistui ihan homeelle vaikka näyttivät ja tuntuivat freeseiltä. Niistä haistaa sen homeen jo nenällään. En tosin ole vanha nainen, josta joku aiemmin mainitsi...
Tietenkin hiplaan tomaatit. Jos joku haluaa ostaa lyttyyn menneitä tai muuten huonoja tomoja hintaan 5 euroa kilo niin siitä vaan. Itse maksan laadusta ja pesen tomaatit ja muutkin hiplauksen kohteeksi joutuvat ruokatarvikkeet ennen käyttöä.
Minä runkkaan mällit tomaattien päälle, kun kukaan ei katso. Sitten menen kytikselle katsomaan, kun puolisokeat mummot kilpaa puristelevat spermaisia tomaatteja.
Yök! En enää ikinä osta mitään, mikä ei ole valmiiksi pakattu.
Nehän pestään ennen syömistä. Kuten perunat, porkkanat, omenat (jollei kuori), ...
Minäkin nyplään tomaatteja, ja puristelen kaikki muutkin kun en halua pehmeitä :(
No kyllä minä ainakin haluan että tomaattini on syömäkelpoista. Osa niistä (ja monista muista vihanneksista ja hedelmistä) on liian pehmeitä enkä niitä halua sen vuoksi ostaa. Jos se kauppiaita haittaa, niin mun mielestä kannattaisi seuloa niitä useammin ja laittaa vaikka joku biojäte roskis hevi -osastolle.
Hiplaan aina! Ja jos joku katsoo vieressä kieroon hiplaan vielä entistä enemmän ja kauemmin!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:35"]Hiplaan aina! Ja jos joku katsoo vieressä kieroon hiplaan vielä entistä enemmän ja kauemmin!
[/quote]
Tomaatteja vai sitä katsojaa? :D
Naiset, kertokaa miehelle millainen on hyvä kurkku?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:37"]Naiset, kertokaa miehelle millainen on hyvä kurkku?
[/quote]
Mä ostan aina sen perinteisen: Pitkän, kovan ja paksun
Todellakin hiplaan. Ei kai kukaan osta niitä alapuolelta huonoja ihan vaan sen takia, että nyt sattui siihen koskemaan. Ei voi tietää, minkälainen se tomaatti on toiselta puolelta, jos ei ota sitä käteen ja katso. Itse joudun ainakin hylkäämään joka toisen käteen sattuvan juurikin sen takia, että toisella puolella tomaattia on hometta, pehmeä kohta tai reikä.
Kuka ei hiplaa tomaatteja kaupassa? Se vasta onkin sairasta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:37"]
[/quote]Tumma, suora, ja päästä puristaessa kova, ei pehmeä.
No kyllä hiplaan! Mitä mä teen mädillä tai raaoilla tomaateilla? Kyllä ne pitää olla syötäväksi kelpaavia.
Meidän lähikaupassa on tapana, että hevi-vastaaja laittaa ne homeiset ja kolhiintuneet tuotteet siihen päälle. On aina oma työnsä kaivella pohjalta hyvänlaatuisia. Sen verran ovat hinnoissaan, että en halua kantaa ruokaa kotiin, jonka voi laittaa roskiin. Sanon aina siinä pyörivälle myyjälle, että vois nakkaa mäkeen mätäsimmät, mutta ei. Kai joku hullu neki ostaa.
Siinäpä hiplaatte. Olen lopettanut irtotomaattien oston, koska en halua sairastua toisten räkimistä tomaateista. Ihanko todella joku luulee, että tomaateista saa bakteerit pois pesemällä, haha...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:40"]
Siinäpä hiplaatte. Olen lopettanut irtotomaattien oston, koska en halua sairastua toisten räkimistä tomaateista. Ihanko todella joku luulee, että tomaateista saa bakteerit pois pesemällä, haha...
[/quote]
Mä syön ne pesemättä. Ei ole ollut mitään tautia sitten joulun 2012. Se vastustuskyky nääs kasvaa kun altistuu bakteereille.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:39"]
Vihannesten sisään on mahtavaa ruiskuttaa virtsaa ruiskuneulalla. Ruiskuneula kätketään kätevästi hihaan :)
[/quote]
No niin. Nyt sitten jouduin puristelemisen lisäksi tarkastamaan kasvikseni neulanpistoilta. Kiitti vaan, kauppa-aika nyt sitten tuplaantui :(
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:35"]
Hiplaan aina! Ja jos joku katsoo vieressä kieroon hiplaan vielä entistä enemmän ja kauemmin!
[/quote]Sinä et siis hiplaa sen vuoksi, että katsoisit onko se hyvä, vaan miksi?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:37"]
[/quote]Tumma, suora, ja päästä puristaessa kova, ei pehmeä.
[/quote]
Miksi suora kurkku on parempi kuin käyrä?