Naurettavaa kun laihat pikkutissit naiset selittävät
Että on nämä pienet rusinat tosi kivat!
Terkuin hoikka, kiinteä- ja isopovinen :) Ja jos alkaa vanhemmiten roikkua, meen kirurgille :)
Kommentit (59)
Tämä on kyllä kumma juttu, miksi kukaan ei voi olla tyytyväinen siihen millainen oikeasti on. Pitää netissä valehdella olevansa "hoikka, kiinteä- ja isopovinen." Miksi kukaan, joka olisi aidosti tuollainen, vaivautuisi tekemään tällaisen aloituksen? Lisäksi hänen olisi kiireinen työskennellessään mallina, koska tuollaiset ihmiset ovat harvinaisia ja heille on kysyntää.
Tietysti "hoikka" voi merkitä eri ihmisille eri asioita, samoin "kiinteä" mutta totuus on se, että rinnat ovat lähinnä rasvaa. Ne eivät siis voi olla kiinteät. Lisäksi, koska rinnat ovat rasvaa, on isojen rintojen omistajalla keskimäärin oltava melko paljon rasvaa eikä hän siis luultavasti ole erityisen hoikka. Normaalivartaloinen ja terve voi toki olla, mutta hoikkia ovat ainakin minun mielestäni esimerkiksi tanssijat ja yleisurheilua harrastavat, heillä on harvoin kovin isot rinnat, koska rasvaprosentti on alhainen.
Tämä teksti ei luonnollisesti koske kumihinkkejä, jotka varmaankin voivat olla "kiinteät" eikä teinejä, jotka ovat vielä lapsia vartalonkehitykseltään vaikka rinnat ovatkin saattaneet kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:07"]Rumat laudat alapeukuttaa :D
[/quote]
No itse en ole lauta, oma kuppi on 75 Dtä mutta en ymmärrä kuinka sekaisin voi ihminen olla jos haluaa tahalleen painaa muiden itsetuntoa alaspäin? Ja vieläpä aikuiset ihmiset...
[/quote]
Kuule. Täällä on tapana haukkua aina lihavia ja/tai isorintaisia. Tälläkin hetkellä on sellainen ketju. Ap:n aloittaman tyylisiä ei ole koskaan!
[/quote]
Niinpä
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:53"]Tämä on kyllä kumma juttu, miksi kukaan ei voi olla tyytyväinen siihen millainen oikeasti on. Pitää netissä valehdella olevansa "hoikka, kiinteä- ja isopovinen." Miksi kukaan, joka olisi aidosti tuollainen, vaivautuisi tekemään tällaisen aloituksen? Lisäksi hänen olisi kiireinen työskennellessään mallina, koska tuollaiset ihmiset ovat harvinaisia ja heille on kysyntää.
Tietysti "hoikka" voi merkitä eri ihmisille eri asioita, samoin "kiinteä" mutta totuus on se, että rinnat ovat lähinnä rasvaa. Ne eivät siis voi olla kiinteät. Lisäksi, koska rinnat ovat rasvaa, on isojen rintojen omistajalla keskimäärin oltava melko paljon rasvaa eikä hän siis luultavasti ole erityisen hoikka. Normaalivartaloinen ja terve voi toki olla, mutta hoikkia ovat ainakin minun mielestäni esimerkiksi tanssijat ja yleisurheilua harrastavat, heillä on harvoin kovin isot rinnat, koska rasvaprosentti on alhainen.
Tämä teksti ei luonnollisesti koske kumihinkkejä, jotka varmaankin voivat olla "kiinteät" eikä teinejä, jotka ovat vielä lapsia vartalonkehitykseltään vaikka rinnat ovatkin saattaneet kasvaa.
[/quote]
Olen ap:n kaltainen, ja pyydetty malliksi, mutta kun ei kiinnosta. Ei se ole mikään unelmaduuni. Ainakaan mulle
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä. [/quote] Ottaapa koville ;))) Olen akateemisesti kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa duunissa :) Ap [/quote] Joo ja minä olen astronautti. T. Bill Clinton (kukaan oikeasti akateeminen ei ikinä määrittelisi itseään sanalla "akateeminen") [/quote] Ai. Minä määrittelen. En ole ap. Mutta akateeminen kyllä. Ja tuon sen juuri noin esille.
[/quote]
Siis tuotko sen esille näin: "Olen hoikka, kiinteä- ja isorintainen, Ottaapa koville ;)))) Olen akateemisesti kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa duunissa :)"
Itse ainakin sanon olevani tekniikan kandi enkä mikään isorintainen akateemisesti kouluttautunut. No, onnea sinulle :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:53"]Tämä on kyllä kumma juttu, miksi kukaan ei voi olla tyytyväinen siihen millainen oikeasti on. Pitää netissä valehdella olevansa "hoikka, kiinteä- ja isopovinen." Miksi kukaan, joka olisi aidosti tuollainen, vaivautuisi tekemään tällaisen aloituksen? Lisäksi hänen olisi kiireinen työskennellessään mallina, koska tuollaiset ihmiset ovat harvinaisia ja heille on kysyntää.
[/quote]
Olen 25 v. Hoikka ja isot rinnat. Ovat vielä ainakin tosi kiinteät.
Pimeässä ei mies käsikopelolla tiedä ,että makaanko selälläni vai mahallani,mutta ei sillä kuulemma ole niin väliä.
Ällöttää muutenki laihat naiset. Yöks.
Mummoni sanoi, että olen lauta. Näkisipä nyt, kun olen läski JA lauta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:39"]
Lihavia siis saa naureskella ja isoja tissejä, mutta joshaukkuu pipienirintaisia, alkaa paskamyrsky. Noloa, pienirintaiset!!!!! Ja hei, mulla on a-kuppi, mutta musta kaikki rinnat on kauniita. Isot ja pienet ja keskikokoiset. Ja taisi tämän ap:n aloitus olla vastavetosarkasmi ketjulle, missä nämä tämän ketjun tuohtuneet haukkuvat mielin määrin lihavia ja isorintaisia
[/quote]
Ei kaikki rinnat silti ole kauniita. Kaikenkokoisissa on kauniita, mutta ei kaikki silti ole.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:39"]Lihavia siis saa naureskella ja isoja tissejä, mutta joshaukkuu pipienirintaisia, alkaa paskamyrsky. Noloa, pienirintaiset!!!!! Ja hei, mulla on a-kuppi, mutta musta kaikki rinnat on kauniita. Isot ja pienet ja keskikokoiset. Ja taisi tämän ap:n aloitus olla vastavetosarkasmi ketjulle, missä nämä tämän ketjun tuohtuneet haukkuvat mielin määrin lihavia ja isorintaisia
[/quote]
Amen
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:39"]Lihavia siis saa naureskella ja isoja tissejä, mutta joshaukkuu pipienirintaisia, alkaa paskamyrsky. Noloa, pienirintaiset!!!!! Ja hei, mulla on a-kuppi, mutta musta kaikki rinnat on kauniita. Isot ja pienet ja keskikokoiset. Ja taisi tämän ap:n aloitus olla vastavetosarkasmi ketjulle, missä nämä tämän ketjun tuohtuneet haukkuvat mielin määrin lihavia ja isorintaisia
[/quote]
Amen
[/quote]
Jep
Eikö se ole hyvä, että itsetunto on kohdillaan? Suosittelen sinullekin, että hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet, vaikka rintasi alkaisivatkin roikkua.
Hei, ap, nyt unohtu jotain eli ikäsi 15v
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:32"]Kukakohan tämän nyt otti tosissaan :D. Ap nauraa partaansa kun akat suu vaahdossa haukkuu ap:ta. Olen itsekin lauta, enkä ota itseeni.
[/quote]
Samoin! :D T: 65C
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:07"]Rumat laudat alapeukuttaa :D
[/quote]
No itse en ole lauta, oma kuppi on 75 Dtä mutta en ymmärrä kuinka sekaisin voi ihminen olla jos haluaa tahalleen painaa muiden itsetuntoa alaspäin? Ja vieläpä aikuiset ihmiset...
[/quote]
Kuule. Täällä on tapana haukkua aina lihavia ja/tai isorintaisia. Tälläkin hetkellä on sellainen ketju. Ap:n aloittaman tyylisiä ei ole koskaan!
[/quote]
Mitä sitten? Haukkuminen on aina väärin. Viisaampi on se joka lopettaa....
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:02"]Hys! Ei noin saa sanoa! Pitää haukkua isotissisiä ja läskejä. Laudat on tabu palstalla
[/quote]
Miksi yhtään ketään pitäisi haukkua?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:37"]Hei, ap, nyt unohtu jotain eli ikäsi 15v
[/quote]
Valitettavasti samoin ajattelevia aikuisia löytyy aina jostakin. Ei se iästä ole kiinni.
Miten te jaksatte?
T: just sellanen