Teinkö virheen? Miten jatkan flirttailua tästä?
Olen kiinnostunut eräästä naisesta ja hän tietää tunteistani. Seurustelimme tahoillamme silloin kun kerroin, eli mitään ei tapahtunut.
Nainen erosi hiljattain, minä kerroin rakastavani häntä, hän tunnusti rakastavansa minua, mutta hän halusi vähän aikaa toipua. Minä taas sanoin, että minun pitää hoitaa eroni loppuun. Sovimme, että katsotaan mitä tapahtuu.
Tunteet ovat voimakkaat ja hän on esim. sanonut että olin kuin ihme joka tuli hänen elämäänsä. Hän kutsuu myös minua rakkaakseen ja omaksi naisekseen. (Olemme siis naisia ja toistemme ensimmäinen naispuolinen rakkaus)
Nyt minä olen myös eronnut. Haluaisin edetä ja flirttailla ja ilmaista että olen valmis. Pelkään nyt että tein kuitenkin virheen omaa ujouttani.
Tämä keskustelu on viime päivien yritykseni. Vaikuttaako nainen ensinnäkin kiinnostuneelta, ja pilasinko itse jännitteen? En tiedä, miten etenisin tästä.
Keskustelemme englanniksi ja siksi pahoittelut käännöksistä :D
Eli:
Toissapäivänä nainen oli menossa kampaajalle ja laittoi minulle kuvan haluamastaan hiusmallista. Minä pyysin häneltä kuvaa lopputuloksesta. Hän lupasi sellaisen ja sanoi, että tarvitsi näille hiuksille minun hyväksyntäni.
Laitoin hänelle seuraavana iltana meemin intensiivisesti silmiin tuijottavasta tytöstä tekstillä "tytöt flirttailevat tuijottamalla sinua näin" ja naureskelin, että löysin tästä itseni.
Nainen vastasi nauruhymiöllä ja kysyi: "Mitä oikein teet?"
Sitten hän laittoi itsestään kuvan uusilla hiuksilla. Minä vastasin videolla, jossa nainen hieroo silmäänsä ja sanoo, että silmässäni on ollut koko päivän jotain jumissa, ja lopussa silmästä paljastuu teksti: "damn u cute".
Nainen vastasi: "Tuo video, LOL!!
(Minun nimeni), oletko taas valmis seurustelemaan?"
Johon vastasin vain nauruhymiöllä.
Seuraavaksi hän lähetti itsestään selfien kylpytakissa ja tekstin: "Olen sekoitus ranskalaista naista ja 10-vuotiasta poikaa"
Ja perään: "Sun profiilikuvasi on muuten upea"
Johon vastasin: "Kiitos, se oli ensimmäinen virallinen työkuvani. Tottakai mun piti laittaa tämä mekko X" (jonka ostimme tämän naisen kanssa yhteisellä shoppailureissulla kerran)
Nainen vastasi: "Tottakai (sydänhymiö)"
Perään lisäsin: "Sun profiilikuvasi on myös very love ja näytät tosi tyylikkäältä. Mun piti sanoa aiemmin mutta joskus mäkin saatan olla ujo ja olen nolostuttavan huono kohteliaisuuksissa (nauruhymiö)"
Perään hän sanoi: "Kiitos :) Sun pitäisi aina kertoa ajatuksesi. Ei voi jakaa liikaa"
Pelkään että tein virheen tunnustamalla, että olen huono kohteliaisuuksissa ja annoin epävarmat vibat. Pilasinko etenemisyrityksen? Miten voisin jatkaa tästä kevyellä flirttailulinjalla luontevasti ja vaikuttaako siltä, että nainen näyttää vihreää valoa?
Kommentit (72)
Ja jatkokysymys. Olisiko noloa vai classya laittaa huomenna itsestäni kiva selfie kun olen menossa bileisiin ja teksti: "Toivottavasti sulla on mukava perjantai, kaunis ranskalainen naiseni" ?
Ap
Lakkasin lukemasta siinä vaiheessa kun ap sanoi, että he ovat molemmat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin vanhemmatkin ovat ;)
Kysyy suoraan haluatko seurustella, laittaa selfien kylpytakissa ja kehuu ulkonäköäsi.. haloo, kuinka suora voi toinen olla?! Sulle on kuule annettu valtuudet vaikka ehdottaa seksiä.
Eikä yksi epävarma viesti mitään vesitä jos tunteet on voimakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää illanjatkoa ja lähimmäisenrakkautta sinullekin :D
Ap
Ihan hyvää flirttailuahan tuo teidän keskustelu oli. Sävy pysyi kevyenä koko ajan ja se on tärkeää. Ujouden tunnustaminen on söpöä ja kertoo hänelle että vetovoimaa on. Creepympää olisi jos juuri eronneena haluaisit saman tien alkaa sekstailla.
En tajua mitä vitsiä on keksiskellä tällaisia juttuja tänne, hävetkää aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkokysymys. Olisiko noloa vai classya laittaa huomenna itsestäni kiva selfie kun olen menossa bileisiin ja teksti: "Toivottavasti sulla on mukava perjantai, kaunis ranskalainen naiseni" ?
Ap
Tuo on just hyvä. Ja osoittaa että häntä varten "harjoittelet" niitä kohteliaisuuksia :)
Sinä TAAS? Olet yhtä rasittava kuin se lievästi kehitysvammainen mies. Ehkä jopa hänen alter egonsa...
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitä vitsiä on keksiskellä tällaisia juttuja tänne, hävetkää aikuiset ihmiset.
Miksi ajattelet että tämä on keksittyä? Koska kaksi naista on kyseessä niin tottakai sen on oltava jonkun perhon seksifantasia - vai?
Ap
Ap, ihan kiinnostavaa kuulla näistä vaiheista mutta jospa vaan uskot, että ei toinen jostain tietystä lauseesta menetä kiinnostusta, ellei sanottu koske esim. yhteydenpidon katkaisemista tai jotain moraalisesti arveluttavaa. Jos kiinnostus hiipuisi, varmaan johtuisi jostain muusta.
Oletteko kontakteja esim. Facebookissa? Voitko ladata kuvan itsestäsi bileisiin menossa sinne ja odottaa ihastuksesi tykkäävän siitä tuttujesi edessä? Toki mustasukkaisuus ja epävarmuus voisi pilata asioita, mutta välillä olisi hyvä jos tutustuisitte toistenne muillekin avoimeen persoonaan.
Kahdenkeskinen viestintä on arvokasta, mutta pohjimmiltaan mistä kumpikaan teistä voi tietää, harrastatteko viesteilyä muidenkin kanssa.
Tapaaminen on seuraava askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että tämä on keksittyä? Koska kaksi naista on kyseessä niin tottakai sen on oltava jonkun perhon seksifantasia - vai?
Ap
*pervon :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan kiinnostavaa kuulla näistä vaiheista mutta jospa vaan uskot, että ei toinen jostain tietystä lauseesta menetä kiinnostusta, ellei sanottu koske esim. yhteydenpidon katkaisemista tai jotain moraalisesti arveluttavaa. Jos kiinnostus hiipuisi, varmaan johtuisi jostain muusta.
Oletteko kontakteja esim. Facebookissa? Voitko ladata kuvan itsestäsi bileisiin menossa sinne ja odottaa ihastuksesi tykkäävän siitä tuttujesi edessä? Toki mustasukkaisuus ja epävarmuus voisi pilata asioita, mutta välillä olisi hyvä jos tutustuisitte toistenne muillekin avoimeen persoonaan.
Kahdenkeskinen viestintä on arvokasta, mutta pohjimmiltaan mistä kumpikaan teistä voi tietää, harrastatteko viesteilyä muidenkin kanssa.
Tapaaminen on seuraava askel.
Olemme parhaillaan kahdessa eri maassa ja tapaamme tammikuussa. Seuraamme ja käytämme aktiivisesti lähinnä instagramia ja siellä julkaisemme kaikkea muutakin elämästämme, kavereista ym.
Olemme puhuneet paljon toistemme kotimaihin muuttamisesta (mutta leikin varjolla koska seurustelin vielä silloin), hän haluaa esitellä minut ystävilleen ja hän on sanonut, että hänen asuntonsa on minun asuntoni ja voin aina tulla hänen luokseen. Kerran yhden intiimin keskustelun jälkeen hän laittoi minulle kuvan kirjasta jossa käsitellään naisten välistä seksiä ja seksuaalisuutta ja laittoi viestin, että alkoi juuri lukea tätä.
Eli paljon on vihjailtu mutta nyt pitäisi uskaltaa mennä sille seuraavalle askeleelle eli oikeasti sanoa että haluan olla kanssasi.
Ap
Hän selvästi odottaa sinulta nyt muuvia koska ei tiedä missä erosi on menossa ja oletko valmis. Hän kyllä on. Hän on kysynyt tosi suoraan jo. Nyt sitä flirttiä peliin!
Toisen ajatusten miettiminen harvemmin johtaa mihinkään. Toisen ajatusten kysyminen saattaa johtaakin. Aktiivisuus palkitaan.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Tää on kyllä NGTOW!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Toisen ajatusten miettiminen harvemmin johtaa mihinkään. Toisen ajatusten kysyminen saattaa johtaakin. Aktiivisuus palkitaan.
Itse asiassa olin aiemmin itse aloitteellisempi. Kerroin hänelle tunteistani suoraan, kun hän vasta vihjaili. Ja kerroin myös ensin, että haluan olla hänen kanssaan mutta että minun pitää ensin erota.
Tavallaan kai odotan häneltä suoruutta nyt. Mutta hänen kysymyksensä (leikin varjolla) oli kyllä hyvin suora. Minä voisin kysyä häneltä saman kysymyksen takaisin eli oletko valmis seurustelemaan.
Ap
No kerro nyt jo sille tunteesi ja lakkaa tekemästä näitä keskusteluja.