Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille
NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
En ole ahdistellut.. mulla on ollut lukuisia naisia ja oon seurustellut.
Kerrot itse kyttääväsi naisia ja tivaavasi tuntemattomilta naisilta että oletko komea. Se on ahdistelua, vammainen.
Koska olen kysynyt suoraan mikä mussa on vikana.. No en ole vammainen sori vaan.. käyn palkkatöissä.. Mähän olisin eläkkeellä jos olisin vammainen?
Mieheni setä on downin syndroomainen ja hän työskentelee postissa. Eipä se työpaikka tarkoita ettet olisi vammainen.
Sori mutta mä olen melko normaali ja en ole downi.. enkä kehitysvammainen.
Naista kun kunnolla tempaisee, niin alkaa jo kelvata.
Mä en ole mikää kehitysvammainen.. miten ihmiset edes luulee tuommosta ja jauhaa musta.. olen melko normaali.. en vain ole saanut naista ja kelvannut naisille.. Nuorempana outoa kyllä kelpasin ja oli parisuhde?
Mulla on vain huonoa tuuria saada naista ja mussa on kai vaan jotain vikaa...
Saisit naisia jos vaan pystyisit muuttamaan jonnekkin muualle välillä.
mihin muualle mun pitäs muuttaa? En ole saanut naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa.
Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.
En, kuka on niin väittänyt?
Öööö ei kukaan? Se oli kysymys. Lopeta tuo jatkuva puolustautuminen kaikkea vastaan. En yrittänyt olla ilkeä vaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain huonoa tuuria saada naista ja mussa on kai vaan jotain vikaa...
Mikähän mussa on vikana ku en saa sua uskomaan miksi sun ei kannata haukkua itseäsi ja uhriutua?
Mussa on kai vaan jotain vikaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa.
Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.
En, kuka on niin väittänyt?
Ei kukaan. Se oli kysymys. Älä ole niin puolustautuva koko ajan. En tarkoittanut loukata vaan auttaa.
Ihmettelen mikä naisia vaivaa.. mun oven takana pitäs olla naisia.. koska olen komea ja pitkä mies
Niin naiset täälä pitkä ja komea vapaa mies.. urheilen ja käyn töissä.. eikö se riitä?
Niin naiset mikä teitä vaivaa.. näkisitte mun naaman ja pituuden ja mulla on hyvä vaatetyyliki.. miksei kelpaa.. kyllä ihmettelen?
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset täälä pitkä ja komea vapaa mies.. urheilen ja käyn töissä.. eikö se riitä?
Kuluset kulkuset riemuin helkkäilee
talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee
On ryijyn alla lämmin kun lunta tuiskuttaa
Nyt liinakkomme kiitää kun valkoinen on maa
Vierailija kirjoitti:
NO EI RIITÄ stana! :D
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset mikä teitä vaivaa.. näkisitte mun naaman ja pituuden ja mulla on hyvä vaatetyyliki.. miksei kelpaa.. kyllä ihmettelen?
Sama!!!
Lopeta tuo jatkuva vinkuminen, aikuinen mies! Käyttäydytkö muidenkin seurassa noin?
Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo jatkuva vinkuminen, aikuinen mies! Käyttäydytkö muidenkin seurassa noin?
En, enkä töissä käyttäydy näin.. Mitä mun pitäs tehdä? Ei ne naiset kotiin kävele.. komea olen ja pitkä.. että ihmettelen eihän tää oo mahdollista.. missä mun oma nainen on.?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!
Niinpä, ehkä naiset on hulluja? tai sitten vaan tyhmiä?
Ei ole..eikä ole rahaa... velkaa on. mutta vakityö ja auto