Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
11.11.2021 |

NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.

Kommentit (255)

Vierailija
121/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks rahaa ja iso?

Ei ole..eikä ole rahaa... velkaa on. mutta vakityö ja auto

Vierailija
122/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.

Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?

En ole ahdistellut.. mulla on ollut lukuisia naisia ja oon seurustellut.

Kerrot itse kyttääväsi naisia ja tivaavasi tuntemattomilta naisilta että oletko komea. Se on ahdistelua, vammainen.

Koska olen kysynyt suoraan mikä mussa on vikana.. No en ole vammainen sori vaan.. käyn palkkatöissä.. Mähän olisin eläkkeellä jos olisin vammainen?

Mieheni setä on downin syndroomainen ja hän työskentelee postissa. Eipä se työpaikka tarkoita ettet olisi vammainen.

Sori mutta mä olen melko normaali ja en ole downi.. enkä kehitysvammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kun kunnolla tempaisee, niin alkaa jo kelvata.

Vierailija
124/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikää kehitysvammainen.. miten ihmiset edes luulee tuommosta ja jauhaa musta.. olen melko normaali.. en vain ole saanut naista ja kelvannut naisille.. Nuorempana outoa kyllä kelpasin ja oli parisuhde?

Vierailija
125/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain huonoa tuuria saada naista ja mussa on kai vaan jotain vikaa... 

Vierailija
126/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit naisia jos vaan pystyisit muuttamaan jonnekkin muualle välillä.

Vierailija
127/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin muualle mun pitäs muuttaa? En ole saanut naista

Vierailija
128/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.

Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa. 

Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.

En, kuka on niin väittänyt?

Öööö ei kukaan? Se oli kysymys. Lopeta tuo jatkuva puolustautuminen kaikkea vastaan. En yrittänyt olla ilkeä vaan auttaa.

Vierailija
129/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain huonoa tuuria saada naista ja mussa on kai vaan jotain vikaa... 

Mikähän mussa on vikana ku en saa sua uskomaan miksi sun ei kannata haukkua itseäsi ja uhriutua? 

Mussa on kai vaan jotain vikaa....

Vierailija
130/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa. 

Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.

En, kuka on niin väittänyt?

Ei kukaan. Se oli kysymys. Älä ole niin puolustautuva koko ajan. En tarkoittanut loukata vaan auttaa.

Vierailija
131/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikä naisia vaivaa.. mun oven takana pitäs olla naisia.. koska olen komea ja pitkä mies

Vierailija
132/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset täälä pitkä ja komea vapaa mies.. urheilen ja käyn töissä.. eikö se riitä?

Vierailija
133/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset mikä teitä vaivaa.. näkisitte mun naaman ja pituuden ja mulla on hyvä vaatetyyliki.. miksei kelpaa.. kyllä ihmettelen?

Vierailija
134/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset täälä pitkä ja komea vapaa mies.. urheilen ja käyn töissä.. eikö se riitä?

Kuluset kulkuset riemuin helkkäilee

talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee 

On ryijyn alla lämmin kun lunta tuiskuttaa

Nyt liinakkomme kiitää kun valkoinen on maa

Vierailija
135/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO EI RIITÄ stana! :D

Vierailija
136/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset mikä teitä vaivaa.. näkisitte mun naaman ja pituuden ja mulla on hyvä vaatetyyliki.. miksei kelpaa.. kyllä ihmettelen?

Sama!!!

Vierailija
137/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo jatkuva vinkuminen, aikuinen mies! Käyttäydytkö muidenkin seurassa noin?

Vierailija
138/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!

Vierailija
139/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo jatkuva vinkuminen, aikuinen mies! Käyttäydytkö muidenkin seurassa noin?

En, enkä töissä käyttäydy näin.. Mitä mun pitäs tehdä? Ei ne naiset kotiin kävele.. komea olen ja pitkä.. että ihmettelen eihän tää oo mahdollista.. missä mun oma nainen on.?

Vierailija
140/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!

Niinpä, ehkä naiset on hulluja? tai sitten vaan tyhmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä