Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille
NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
Ai minä olen niin paska ihminen.. ? No en todellakaan ole.. mussa on hyvää ja käyn töissä ja teen kaikenlaista.. harrastan liikuntaa ohella.
Ja silti itket täällä miten kaikki on pskaa ja haluat tappaa itsesi :D
Mun ei tarvi mennä roskiin.. mä oon ihan hyvä tyyppi. Ihmiset ei tunne mua ja jauhaa tommosta ikävää sontaa. Käyn palkkatöissä ja kaipaan naista normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
Ai minä olen niin paska ihminen.. ? No en todellakaan ole.. mussa on hyvää ja käyn töissä ja teen kaikenlaista.. harrastan liikuntaa ohella.
Ja silti itket täällä miten kaikki on pskaa ja haluat tappaa itsesi :D
Kyllä elämä on nyt masentavaa ja yksinäistä.. kaipais naista toho kainaloon.. ja olis kiva päästä pussailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten taitojen opettelu on kyllä vain itsestä kiinni. Autismikaan ei ole mikään tekosyy käyttäytyä huonosti, jos mielii saada ihmissuhteita elämäänsä ja vielä säilyttää ne.
Ei ole kavereita ollut vuosiin.. tunnen olevani ilmaa.. ei ihmiset halua jutella mulle.. he kai näkee musta etten voi hyvin.. töissä käyn ja olen paljo yksin.. ihmis suhteet on ongelma.. en tutustu ees naisiin missään?
Kannattaa varmaan opetella itsestä huolenpitoa, jos et voi hyvin. Onnellinen mies löytää varmemmin naisen kuin onneton. Naisystävän tehtävä ei ole holhota sinua kuin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
Saatat olla oikeassa. Tai sitten on nuorempana ollut vähemmän hyökkäävä ja saanut toisen heikkolahjaisen kiinnostumaan ja oikeasti seurustellutkin.
NO aika valhetta :D Ei ole edelleen ollut heikkolahjaisia naisia.. vaan normaaleita naisia ja olen seurustellut huom normaaleiden naisten kanssa.. eikö tämä mene jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten taitojen opettelu on kyllä vain itsestä kiinni. Autismikaan ei ole mikään tekosyy käyttäytyä huonosti, jos mielii saada ihmissuhteita elämäänsä ja vielä säilyttää ne.
Ei ole kavereita ollut vuosiin.. tunnen olevani ilmaa.. ei ihmiset halua jutella mulle.. he kai näkee musta etten voi hyvin.. töissä käyn ja olen paljo yksin.. ihmis suhteet on ongelma.. en tutustu ees naisiin missään?
Kannattaa varmaan opetella itsestä huolenpitoa, jos et voi hyvin. Onnellinen mies löytää varmemmin naisen kuin onneton. Naisystävän tehtävä ei ole holhota sinua kuin äiti.
Ei tietenkään ole.. mitä mä sanon tähän.. en mitää
Sun taytyy vaan tyytya osaasi. Kylla yksinaisena voi kans iloita vaikka suklaata syoden ja tumputtaen.
Eli jos mussa on vain vikoja.. niin keskityn loppuelämän käymää töissä ja olen yksinäinen.. enkä saa naista en pääse naisen vieree ja pitämää kiinni naisesta. selvä.. asia on selvä :DD.
Vierailija kirjoitti:
Mikä naiset teitä vaivaa.. ? kyllä mun pitäs kelvata? en oo saanut läheisyyttä pitkään aikaan.
Ei haluta aggressiivista, naisia kyttäävää, peliongelmaista, yksinkertaista, vähäjärkistä vammaista jolla ei ole elämässä mitään. Sunlaiset ihmiset jää siksi yksin, että ihmiset on kehittyneet melko hyviksi parinvalinnassa. Sun geenit ei saa levitä. Siksi et saa naista. Ei kestä kiittää, voit nyt lopettaa ulinan. Jos jatkat ulinaa, todistat vain olevasi pahasti kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Sun taytyy vaan tyytya osaasi. Kylla yksinaisena voi kans iloita vaikka suklaata syoden ja tumputtaen.
En halua.. en halua sellaista elämää.. on tässä ihan tarpeeksi oltu jo yksin ja ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa.
Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
Saatat olla oikeassa. Tai sitten on nuorempana ollut vähemmän hyökkäävä ja saanut toisen heikkolahjaisen kiinnostumaan ja oikeasti seurustellutkin.
NO aika valhetta :D Ei ole edelleen ollut heikkolahjaisia naisia.. vaan normaaleita naisia ja olen seurustellut huom normaaleiden naisten kanssa.. eikö tämä mene jakeluun?
Kukaan ei usko ilmiselviä valheita. Vaikka itse olet jälkeenjäänyt ja et ymmärrä kaikkea, ei se tarkoita että muutkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ahdistellut.. mulla on ollut lukuisia naisia ja oon seurustellut.
Kerrot itse kyttääväsi naisia ja tivaavasi tuntemattomilta naisilta että oletko komea. Se on ahdistelua, vammainen.
Koska olen kysynyt suoraan mikä mussa on vikana.. No en ole vammainen sori vaan.. käyn palkkatöissä.. Mähän olisin eläkkeellä jos olisin vammainen?
Mieheni setä on downin syndroomainen ja hän työskentelee postissa. Eipä se työpaikka tarkoita ettet olisi vammainen.
Väärin.
Huonoitsetuntoinen mies ei pääse ehkä treffeille, mutta hyvä uutinen on se, että sitä voi petrata ajan kanssa.
En jaksa lukea ketjua enempää, mutta itse voin sanoa olevani myös ujo ja epävarma nainen. Eipä minustakaan kukaan ole kiinnostunut. Sen vuoksi ei se naisille ole sen helpompaa jos olet ujompi. Itsellä paljon syynä menneisyyden kokemukset kuten kiusaaminen ja en luota ihmisiin enää. Olen myös tottunut olemaan yksin. Ihmisten joukossa en vaan enää oikein viihdy ja tämänkään vuoksi en tutustua uusiin ja siinäkin mielessä vaikeaa olisi tavata ketään. Asia on minulle ihan ok ja en kovin paljon kaipaa parisuhdetta. Ystäviä enemmänkin, koska olen ihan mukava ihminen kuitenkin, vaikka kuinka ajattelen. Ei sellaista vikaa, että olisin ikävä ja sen vuoksi yksin. Liian ujo ja epävarma vaan tutustumaan. Nämä ajatukset itselläni. Samalla en hae mitään erikoisia ihmisiä elämääni ja sillä tavalla arvosten kaikkia, jotka kohtelevat muita hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naiset teitä vaivaa.. ? kyllä mun pitäs kelvata? en oo saanut läheisyyttä pitkään aikaan.
Ei haluta aggressiivista, naisia kyttäävää, peliongelmaista, yksinkertaista, vähäjärkistä vammaista jolla ei ole elämässä mitään. Sunlaiset ihmiset jää siksi yksin, että ihmiset on kehittyneet melko hyviksi parinvalinnassa. Sun geenit ei saa levitä. Siksi et saa naista. Ei kestä kiittää, voit nyt lopettaa ulinan. Jos jatkat ulinaa, todistat vain olevasi pahasti kehitysvammainen.
En ole agressiivinen.. jokainen mies aina vähän kyttää naisia.. en pelaa.. yksinkertainen olen.. sekö on maailman loppu.. joka on synnynnäin nepsy vika jolle ei voi mitään? En ole pahasti kehitysvammainen.. terapeutti on sanonut niin ja neuropsykologi on tutkinut mut moneen kertaa.. eikö ihmiset vaan tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko ilmiselviä valheita. Vaikka itse olet jälkeenjäänyt ja et ymmärrä kaikkea, ei se tarkoita että muutkin ovat.
Siinähän ei usko.. luuletko et mua kiinnostaa.. minä itse tiedän omat asiani :D Ei hitto mitä touhua.. No ihan sama en kerro mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa.
Etsitkö paljon itseäsi nuorempia naisia? Monelle 37-vuotiaalle miehelle olisi haaste saada 20-vuotias vaimo, vaikka hän ei olisi edes heikkolahjainen.
En, kuka on niin väittänyt?