Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille
NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.
Kommentit (255)
Pitkä ja komea mies.. varmasti pitäs olla säpinää.. ei oo todellista ei ole
Vierailija kirjoitti:
Olet pelottava. Kannattaa hoitaa se pää kuntoon ennen kuin yrittää saada ketään naista :/
''
En ole pelottava.. ja olen komea ja pitkä.. ja mulla elämä rullaa on vakituinen työ ja kaikki kunnossa.. en juo en polta.. siis naiset mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo jatkuva vinkuminen, aikuinen mies! Käyttäydytkö muidenkin seurassa noin?
En, enkä töissä käyttäydy näin.. Mitä mun pitäs tehdä? Ei ne naiset kotiin kävele.. komea olen ja pitkä.. että ihmettelen eihän tää oo mahdollista.. missä mun oma nainen on.?
Oliko ne loppuunmyyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!
Niinpä, ehkä naiset on hulluja? tai sitten vaan tyhmiä?
Ilmeisesti todella ihmeellisä kun eivät kiinnostu
Naiset miksi en kelpaa.. olen komea ja pitkä ja kaikkee?
-Miksi mikään ehdotus ei käy?
-Miksi et mene selvin päin baariin etsimään naista jos et halua juoda?
-Mistä itse kuvittelet naisen tupsahtavan elämääsi?
-Mitä annettavaa sinulla on naisille? Pituus ei riitä vastaukseksi
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja komea mies.. varmasti pitäs olla säpinää.. ei oo todellista ei ole
Suuri huijaus. Elämä ei kuljekaan samaan tahtiin kuin sun tahtosi ja fantasiasi.
Luulis et pitkä ja komea mies saa helposti naisen..
Vierailija kirjoitti:
-Mitä annettavaa sinulla on naisille? Pituus ei riitä vastaukseksi
Miksi pitäisi mennä katseleen nuoria pinnallisia naisia baariin selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti riittää!! No mikä teitä naisia vaivaa.. luulis että edes seksiseuraa tällä pituudella ja naamalla saisi!!
Niinpä, ehkä naiset on hulluja? tai sitten vaan tyhmiä?
Ilmeisesti todella ihmeellisä kun eivät kiinnostu
Jep!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
Ai minä olen niin paska ihminen.. ? No en todellakaan ole.. mussa on hyvää ja käyn töissä ja teen kaikenlaista.. harrastan liikuntaa ohella.
"Teen kaikenlaista" eilen jankkasit että et tee mitään muuta kuin tuijotat seinää kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mitä annettavaa sinulla on naisille? Pituus ei riitä vastaukseksiMiksi pitäisi mennä katseleen nuoria pinnallisia naisia baariin selvinpäin?
En kuvittele että nainen astuisi ovesta sisään.. vaikka salilta.. kahvilasta lenkkipolulta.. läheisyyttä rakkautta yhdessäoloa perus juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
Saatat olla oikeassa. Tai sitten on nuorempana ollut vähemmän hyökkäävä ja saanut toisen heikkolahjaisen kiinnostumaan ja oikeasti seurustellutkin.
NO aika valhetta :D Ei ole edelleen ollut heikkolahjaisia naisia.. vaan normaaleita naisia ja olen seurustellut huom normaaleiden naisten kanssa.. eikö tämä mene jakeluun?
Kukaan ei usko ilmiselviä valheita. Vaikka itse olet jälkeenjäänyt ja et ymmärrä kaikkea, ei se tarkoita että muutkin ovat.
Siinähän ei usko.. luuletko et mua kiinnostaa.. minä itse tiedän omat asiani :D Ei hitto mitä touhua.. No ihan sama en kerro mitään
Hyvä, älä kerro mitään eli lopeta se ulina ja mene roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
Ai minä olen niin paska ihminen.. ? No en todellakaan ole.. mussa on hyvää ja käyn töissä ja teen kaikenlaista.. harrastan liikuntaa ohella.
"Teen kaikenlaista" eilen jankkasit että et tee mitään muuta kuin tuijotat seinää kotona
Kyllä teen.. silti en löydä naista.
Perusta joku yksinäisten sinkkujen kerho, jossa etsitään kumppania toisista yksinäisistä sinkuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
Saatat olla oikeassa. Tai sitten on nuorempana ollut vähemmän hyökkäävä ja saanut toisen heikkolahjaisen kiinnostumaan ja oikeasti seurustellutkin.
NO aika valhetta :D Ei ole edelleen ollut heikkolahjaisia naisia.. vaan normaaleita naisia ja olen seurustellut huom normaaleiden naisten kanssa.. eikö tämä mene jakeluun?
Kukaan ei usko ilmiselviä valheita. Vaikka itse olet jälkeenjäänyt ja et ymmärrä kaikkea, ei se tarkoita että muutkin ovat.
Siinähän ei usko.. luuletko et mua kiinnostaa.. minä itse tiedän omat asiani :D Ei hitto mitä touhua.. No ihan sama en kerro mitään
Hyvä, älä kerro mitään eli lopeta se ulina ja mene roskikseen.
Mee ite roskikseen.. ei tarvi tommosta mulle jauhaa.. tai tule sanomaa päin näköä jos uskallat?
Vierailija kirjoitti:
Luulis et pitkä ja komea mies saa helposti naisen..
Onnistuisi muuten, mutta kunniantunto haraa vastaan. Nykyään vastaankin naisten lähestymisiin mahdollisimman loukkaavasti. Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset miksi en kelpaa.. olen komea ja pitkä ja kaikkee?
SULLE ON KERROTTU MILJOONA KERTAA TÄÄLLÄ MIKSI SINÄ ET KELPAA. OLETKO NIIN VAMMAINEN ETTET YMMÄRRÄ LUKEMAASI VAI MISTÄ KIIKASTAA?
Todennäköisyys sille, ettei joku nainen oo sua jo omaksi ottanut on varmasti aivan älyttömän pieni!!
Olet pelottava. Kannattaa hoitaa se pää kuntoon ennen kuin yrittää saada ketään naista :/