Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille
NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.
Kommentit (255)
Olen naisille nykyään kuin ilmaa.
Oon tosi pitkä ja varmasti olen komea.. että siitä se ei ole kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä en ymmärrä naisia... mikä täs mättää? luulis että olis varmasti nainen ja kiinnostuis musta ja haluais mun viereen?
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
M G T O W
Mikä naiset teitä vaivaa.. ? kyllä mun pitäs kelvata? en oo saanut läheisyyttä pitkään aikaan.
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
MÄ EN YMMÄRRÄ NAISIA MITEN KAIKKI ON NIIN VAIKEETA NYKYÄÄ NIINKU EI ONNISTU MIKÄÄ PAHENEE VAA
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin Allu, ei jaksa tätä taas. Eka valitat ja mariset koska pakko saada naisten huomiota. Lopulta alat solvaamaan naisia. Sä et halua muuttua, sä haluat uhriutua, haukkua naisia ja jatkaa naisten kyttäämistä. Sunlainen aggressiivinen vammainen ei saa ketään.
nO EN OO MENOSSA MIHKÄÄN JA MUA EI PALJO LOUKKAA TOMMOSET PUHEET MINUSTA... ETTÄ MENE SINÄ VAIN ROSKIIN
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit naiset, joiden kanssa seurustelit nuorempana? Ehkä työpaikallasi nyt vain ei ole sopivaa naista. Etsi muualta. Äläkä ole liian päällekäyvä. Se karkottaa helposti naiset.
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule, onhan niitä hiljaisia, yksinäisiä ja luonnehtimiasi naisia myös olemassa, kyllä sinä nyt jotain lohdutusta kaipaat. Onnea ja hyvää jatkoa elämänkumppanin etsintään ♥️
On, mutta samanlainen nainen kun minä olen.. ei sitä löydy mistään.
Heikkolahjaisia, kehitysvammaisia ja/tai mielenterveysongelmaisia naisia voi löytyä jostain päiväkeskuksista, kuntouttavasta työtoiminnasta yms. Mutta niissä on yleensä sääntönä ettei ketään saa ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Ai minä olen niin paska ihminen.. ? No en todellakaan ole.. mussa on hyvää ja käyn töissä ja teen kaikenlaista.. harrastan liikuntaa ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule, onhan niitä hiljaisia, yksinäisiä ja luonnehtimiasi naisia myös olemassa, kyllä sinä nyt jotain lohdutusta kaipaat. Onnea ja hyvää jatkoa elämänkumppanin etsintään ♥️
On, mutta samanlainen nainen kun minä olen.. ei sitä löydy mistään.
Heikkolahjaisia, kehitysvammaisia ja/tai mielenterveysongelmaisia naisia voi löytyä jostain päiväkeskuksista, kuntouttavasta työtoiminnasta yms. Mutta niissä on yleensä sääntönä ettei ketään saa ahdistella.
Joo no mä en ole semmoinen.. käyn palkkatöissä missä on normaaleita.. en liiku tommosissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään naisia ollut. Varmaan ahdistellut jtn naista siihen asti että on itse kuvitellut seurustelevansa. Vai vaikuttaako tän tyypin tekstit sellaisen ihmisen kirjoituksilta, jolla on ikinä ollut naista?
En ole ahdistellut.. mulla on ollut lukuisia naisia ja oon seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nO EN OO MENOSSA MIHKÄÄN JA MUA EI PALJO LOUKKAA TOMMOSET PUHEET MINUSTA... ETTÄ MENE SINÄ VAIN ROSKIIN
Ja sieltähän se raivoava vammainen ilmestyi. Seuraavaksi varmaan sanot että nyrkkiä naamaan? Lopeta tää spämmäys täällä, hermo menee tähän sun jokapäiväiseen kehitysvammailuun.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa.. löysin naisen mentiin yhteen.. ennen netistä.. nyt en vain löydä mistään.. ikä jotenki vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot itse kyttääväsi naisia ja tivaavasi tuntemattomilta naisilta että oletko komea. Se on ahdistelua, vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltähän se raivoava vammainen ilmestyi. Seuraavaksi varmaan sanot että nyrkkiä naamaan? Lopeta tää spämmäys täällä, hermo menee tähän sun jokapäiväiseen kehitysvammailuun.
Mä en ole vammainen.. sä voit nin luulla.. ei mua oikein kiiinnosta mitä sä ajattelet musta.. olen normaali ja hyvä tyyppi.. No voit sit lähtee kiitos pois ja hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot itse kyttääväsi naisia ja tivaavasi tuntemattomilta naisilta että oletko komea. Se on ahdistelua, vammainen.
Koska olen kysynyt suoraan mikä mussa on vikana.. No en ole vammainen sori vaan.. käyn palkkatöissä.. Mähän olisin eläkkeellä jos olisin vammainen?
Vanhemmat ei jaksa mua.. sukulaiset ei pidä yhteyttä.. kavereita en löydä.. naista en löydä?