Rehellisesti: onko olemassa naisia, jotka EIVÄT haaveile isosta?
Juteltiin joukkueen saunaillassa aiheesta ja kaikilla tämä oli salainen fantasia.
Onko jollekin teistä peniksen koko merkityksetön asia?
Kommentit (97)
Haaveilen kovasta.
Koko nyt sivuseikka, kubhan olisi kova. Ja peukaloa isompi.
Aivan rehellinen vastaukseni: En haaveile. Jos kohdalle osuu mies, jonka kanssa ns. kemiat kohtaa, niin pelkkä miehen läsnäolo saa minut kiihottumaan niin voimakkaasti, ettei siinä enää peniksen kokoa pysty miettimään :)
Ei tarvi haaveilla, miehellä on iso.
Omalla miehellä on suuri ja ei ole hyvä. Jokainen yhdyntä sattuu ja vaikka miehelle sanoo, että ei tarvitse juuria myöten sitä laittaa, kun käy kipeää, niin "ei voi mitään kun innostuu". Tuntuu, että jos sanoo "ai", niin siitä viellä innostuu enemmän. En halua nykyään enää seksiä, kun se käy kipeää ja mies ei sitä ymmärrä!
Haaveilen, mutta niin haaveilen myös monista muista asioista, joita en käytännössä halua. Miksi tämän erottaminen on monille niin vaikeaa?
Voin joskus haaveilla mutta käytännössä en isoa halua vaan keskikokoinen on minulle paras. Iso näyttää hyvälle ja kiihottavalle mutta ei ole kiva kun ei kunnolla mahdu ja pitää varoa ettei satu.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:12"]
Juteltiin joukkueen saunaillassa aiheesta ja kaikilla tämä oli salainen fantasia.
Onko jollekin teistä peniksen koko merkityksetön asia?
[/quote]
Ei merkityksetön, mutta olen saanut HK:n sinistä oikeasti ja se oli liian iso. Tökki kohdunnapukkaa ikävästi, kiristi suuaukolla vielä tunteja seksin jälkeen ja suihinotto oli mahdotonta, kun ei pystynyt edes kieltä liikuttamaan. Se vaan oli siinä.
Keskimitta on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:18"]
Täten ilmoittaudun: en haaveile. On mulla parempiakin haaveita. Sitä paitsi kerran olen seurustellut tuollaisen isovehkeisen kanssa, eikä se tuntunut yhtään sen kivemmalta kuin tavallinenkaan. Allekirjoitan täysin sen väitteen, ettei koolla ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. Ja oikeastaan vielä enemmän sillä, millainen ihminen sen vehkeen omistaa ja millainen suhde muutoin on. Näin ihan oikeasti.
[/quote]
Iso muna on kuin isot rinnat, ei kummastakaan ole itse tohinoissa iloa, mutta ovat visuaalisesti kiihottavia. Eli mulle ei ainakaan merkityksetön asia, vaikken mistään haaveilekaan.
Iso on kuitenkin parempi kuin mikään peukalokikkeli... Keskikokoinen ehdoton ykkönen.
Kertokaa mulle mikä sitten on se keskimittainen. Kun ei ole kokemusta kuin kahdesta. Eli eka poikakaveri ja nykyinen mieheni.. En osaa realistisesti arvioida mieheni kokoa kun itse aina vähättelee sitä. Ei olla siis mitattu yhdessä.
miehet ne haaveilee isosta koko ajan
mulla on muutakin tekemistä kuin mulkun ajattelu - en uhraa miehisille elimille juurikaan ajatuksia
miehet taitaa olla läpeensä homoja tai piilohomoja, niin paljon niitä toisten kalut kiinnostaa
ei tulisikaan miettiä muiden naisten pilluja noin viiden minuutin välein ja huohottaa, että taidat tykätä tiukasta
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:56"]
Kertokaa mulle mikä sitten on se keskimittainen. Kun ei ole kokemusta kuin kahdesta. Eli eka poikakaveri ja nykyinen mieheni.. En osaa realistisesti arvioida mieheni kokoa kun itse aina vähättelee sitä. Ei olla siis mitattu yhdessä.
[/quote]
No joku 15 cm? En tiedä kun en mittaile.
Pienin oli valehtelematta peukalokokoa, isoin oli se lenkki. Kaikki siltä väliltä on olleet aika samankokoisia keskenään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:56"]Kertokaa mulle mikä sitten on se keskimittainen. Kun ei ole kokemusta kuin kahdesta. Eli eka poikakaveri ja nykyinen mieheni.. En osaa realistisesti arvioida mieheni kokoa kun itse aina vähättelee sitä. Ei olla siis mitattu yhdessä.
[/quote] oisko se n. 15-18 cm? Minä olen kerran törmännyt alle 10 cm ja se oli kyllä pieni.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:56"]
[/quote]
Mulla kokemusta n. 30 miehestä ja ehkä 25 näistä oli koko luokkaa grillimakkara/banaani. Eli tuo kai se on se "keskikokoinen".
En haaveile. Ekalla poikaystävällä oli iso (ei mittailtu, mutta semmoinen lenkki) ja ennen nykyistä aviomiestä meillä oli vielä myöhemmin satunnaisia yökyläilyjä baarin jälkeen, kun olin vähän kokeneempi, niin oli se siltikin liian iso.
Aviomiehellä keskimittainen (? noin 15-16 cm ehkä) ja meidän alapäät sopii toisiinsa kuin nakutetut ja seksi tuntuu aina hyvältä.
Mä olen saanut isoa, mutta päätynyt siihen, että 12-15 cm on ihan riittävä. Eli haaveilen keskimittaisesta.
Mä en ikinä ole haaveillut mistään isosta, en erityisesti paksusta eikä pituudestakaan ole käytännössä "hyötyä". Olen naisena varmaan anatomisesti normaalia pienempi muutenkin.
Nykyinen mieheni on liian iso kaikilla mittareilla ja erityisesti paksuus ja terskan ympärysmitta on omille nafteille mitoilleni ihan liikaa. :(
Kaiholla muistelen nuoruuden poikaystävän ohuehkoa (varmaan ihan keskivertoa) vehjettä...harmi ettei hän kokemattomuuttaan osannut käyttää sitä.
Minusta on aina hauska kun sanotaan että keskimitta on vaikka 13-18. Tässähän on yhtä iso ero kuin 2000 euron ja 5000 euron kuukausipalkassa.
Ja ympärysmitassa jo sentti ainakin omasta mielestä on merkittävä, 2 senttiä todella paljon. Ottakaa vaikka harppi käteen ja piirtäkää.
Eli siis käytännössä 13/10 ja 16/13 penikset ovat todella erikokoisia ja niiden niputtaminen luokkaan "keskikokoinen" tai "normaali" on vähän omituista.
Kyllä peniksen koolla on väliä. Paras on tietenkin itselle sopiva, naisillakin on erikokoiset paikat.