Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: onko olemassa naisia, jotka EIVÄT haaveile isosta?

Vierailija
28.01.2015 |

Juteltiin joukkueen saunaillassa aiheesta ja kaikilla tämä oli salainen fantasia. 

Onko jollekin teistä peniksen koko merkityksetön asia?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täälläkin puhutaan vain pituudesta? Vain paksuudella on merkitystä naisen nautinnon kannalta. Ja valitettavati paksuja on liikenteessä huomattavasti vähemmän kuin pitkiä.

Vierailija
42/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 jatkaa vielä....

Puhutaanko tässä nyt "isoudesta" pituuden vai paksuuden osalta? Vai molempien? Kun monet kirjoittajat tuntuvat käsittävän asian eri tavalla? Mulle isous on erityisesti isoutta paksuuden ja ympärysmitan suhteen... En koe isoksi vehjettä, joka on letkumaisen ohut ja pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on isous tarkoittaa nimenomaan paksuutta.

Vierailija
44/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen isommasta purjeveneestä. 

Vierailija
45/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:17"]39 jatkaa vielä....

Puhutaanko tässä nyt "isoudesta" pituuden vai paksuuden osalta? Vai molempien? Kun monet kirjoittajat tuntuvat käsittävän asian eri tavalla? Mulle isous on erityisesti isoutta paksuuden ja ympärysmitan suhteen... En koe isoksi vehjettä, joka on letkumaisen ohut ja pitkä.
[/quote]

Olen narumaisia peniksiä nähnyt vain ulkomailla. Suomalaisten miesten penisten paksuus on ollut aika lailla sama. Joten itse ainakin automaattisesti oletan, että pitkä tai lyhyt on suurinpiirtein samaa paksuusluokkaa. Iso on näin ollen yhtä kuin pitkä.

Vierailija
46/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kai suht iso ja haaveilen hieman pienemmästä. Jotkut asennot sattuu ja pienempiosuu parwmmin oikeisiin paikkoihin. Haluaisin myös peppuseksiä (tappia ollaan kokeiltu ja tykkään), mutta ei toivoakaan tuolla munalla. Hyvät puolet siinä on ja näyttää ihanalta ja kiihottavalta kyllä...

Vierailija
47/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aiheessa on kyllä syytä muistaa sekin, että tietyn muotoiset elimet sopivat yhteen paremmin ja toiset huonommin. Jos yhteensopivuus vaginan kallistuskulmassa ja erektion jyrkkyydessä sopii hyvin yhteen, koolla ei ole niin paljon merkitystä. Koko pinta-ala ei tarvitse jatkuvaa stimulaatiota. Ja kun on erityisen kiihottunut, ei tarvita kamalaa hankausta nautintoon. Usein IHAN USKOMATTOMAN ihana orgasmi voi tulla kevein hipaisuin.

Vierailija
48/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkityksetön asia vaan niin päin, että mieluummin pienempi kuin iso. On kokemusta muutamasta isommasta ja valitettavasti aina sattuu ja alkaa sujua edes jotenkin vasta parin viikon jälkeen. Sitten jos tulee viikkoa pidempi tauko, pitää aloittaa taas "venytys" alusta ja mieskin turhautuu, kun ei tahdo mahtua sisään. Kärsin siis sekä lievästä vaginismista että olen ahtaahko. Isompimunaiset miehet ovat valittaneetkin tästä, että hankalaa on. Pienehkön kanssa ei ongelmaa :) Joten mun unelmani on pienimunainen mies. Heillekin on siis kysyntää :)

Vierailija
49/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koolla ei ole minulle juuri mitään merkitystä, miehen ulkonäkö ja eroottinen olemus on tärkeä, miten hän suutelee yms.

Vierailija
50/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut naisen haaveilevan tavallisesta peniksestä. Populaarikulttuurissa se on täysin tuntematon juttu. Naiset ovat joko kiinnostuneita isosta tai eivät ole kiinnostuneita ollenkaan. Toki ns.tosielämä on monimutkaisempaa ja nainen voi saada iloa siitä pienemmästä ja seksielämä toimia jne. mutta jos nyt ihan esineellistetään itse sukuelin, niin en muista ikinä nähneeni viittausta naiseen, joka olisi osoittanut mielenkiintoa saati ihailua penistä kohtaan ilman kokoehtoja. Eli käytännössä miehen on turha odottaa itsetuntonsa hivelyä, ellei penis ole tavallista isompi. Muussa tapauksessa penis on yhtä arkinen kuin sormi tai alahuuli. Ketään ei kiinnosta katsella ja hiplailla tavallista peukaloa tai etusormea eikä sen koommin penistä.

Miehet taas pystyvät nauttimaan naisen ruumiinosista erillisinä kokonaisuuksina ja monissa eri olomuodoissa ilman funktionaalisia kriteerejä. Naissukupuolella tuollaista esiintyy ehkä esimurrosikäisenä "näytä kikkeliä, hihih!" mutta miehen ruumiinosat kokevat sitten nopean inflaation tytön sukukypsyyden myötä, jolloin myös maailmankuva muuttuu seksuaalisen heräämisen myötä ja seksistä tulee enemmän kaupan väline.

-Mies 29v-

Vierailija
51/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä isoista vehkeistä, kitkaa ei ole, kun on ihan vaginassa kiinni ja sattuu. Vaginani on tiukka ja ei toimi ja vielä lisäksi jopa fantasioin pienimunaisista miehistä, johtuu ensimmäisestä avioliitostani, jossa miehelläni oli vähän alle 10 cm, mutta seksi oli upeaa. Oudoltahan tämä kuullostaa sanoa :-)

Vierailija
52/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin totta: pituudella ei ole mitään väliä vaan sillä PAKSUUDELLA. Jo 15cm:nkin tökkii inhottavasti kohdunnapukkaa ja rynkyttää koko kohtua, minkä ei ole yhdynnässä tarkoituskaan tuottaa hyvää oloa. Vaan PAKSUUDEN..se paksuus täyttää sen vaginan ja saa sinne sen paineen tunteen ja paksuus pistää ne pillulihakset koetukselle. Mulla itselläni ne sentit 11cm:n ylitse menevät jo hukkaan. Ei sen 11:n sentin syvyydessä mun vaginassani ole enää mitään millä puristaa. Ja tuskin on muillakaan sillä vaginahan on vain joku 8-13cm syvä ennen kohdunnapukkaa ja kohtua.

Joten miehet! Ei se pituus vaan paksuus! Ja ennen kaikkea se miten kypsästi seksihommiin itse suhtautuu, miten vehjettään käyttää, ja ole sinut itsesi ja vartalosi kanssa. Pelkällä 8 senttiselläkin voi naisen tyydyttää, kunhan saat sen vain tarpeeksi kiihottuneeksi.

Vierailija
53/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:09"]En ole ikinä kuullut naisen haaveilevan tavallisesta peniksestä. Populaarikulttuurissa se on täysin tuntematon juttu. Naiset ovat joko kiinnostuneita isosta tai eivät ole kiinnostuneita ollenkaan. Toki ns.tosielämä on monimutkaisempaa ja nainen voi saada iloa siitä pienemmästä ja seksielämä toimia jne. mutta jos nyt ihan esineellistetään itse sukuelin, niin en muista ikinä nähneeni viittausta naiseen, joka olisi osoittanut mielenkiintoa saati ihailua penistä kohtaan ilman kokoehtoja. Eli käytännössä miehen on turha odottaa itsetuntonsa hivelyä, ellei penis ole tavallista isompi. Muussa tapauksessa penis on yhtä arkinen kuin sormi tai alahuuli. Ketään ei kiinnosta katsella ja hiplailla tavallista peukaloa tai etusormea eikä sen koommin penistä.

Miehet taas pystyvät nauttimaan naisen ruumiinosista erillisinä kokonaisuuksina ja monissa eri olomuodoissa ilman funktionaalisia kriteerejä. Naissukupuolella tuollaista esiintyy ehkä esimurrosikäisenä "näytä kikkeliä, hihih!" mutta miehen ruumiinosat kokevat sitten nopean inflaation tytön sukukypsyyden myötä, jolloin myös maailmankuva muuttuu seksuaalisen heräämisen myötä ja seksistä tulee enemmän kaupan väline.

-Mies 29v-
[/quote]

Hohhoijaa

Vierailija
54/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Haaveilen miehestä, joka on innokas sängyssä. Pystyy useisiin yhdyntöihin, huomioi ja tyydyttää naisen eikä lopeta siihen kun itse sai. Ja minä olen saanut juuri yälläisen rakastajan, tietää todella mitä tekee. 3 yhdyntää kolmessa tunnissa. ♥

Vierailija
55/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 on niin pihalla.Taas.

Mitäs sanot siihen, että olen hieronut rakastajaani housujen päältä ravintolapöydän alta. Entä siihen, kuinka kaivan hänen peniksensä käteeni jo ennen kuin saamme vaatteet pois. Kuinka rakastan katsella hänen seisovaa miehuuttaan. Kuinka noulen ja hieron hänen penistään. Kuinka hyväilen sitä uuteen sessioon. Kuinka nuolen kiihotustippoja, kuinka vedän häneltä käteen ja se sykkii.

Rakastan hänen penistään ja kaikkea hänessä ja tidellakin haluan kosketella häntä. Enkä varmasti ole ainut nainen maailmassa, joka näinen toimii.

Vierailija
56/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:09"]

En ole ikinä kuullut naisen haaveilevan tavallisesta peniksestä. Populaarikulttuurissa se on täysin tuntematon juttu. Naiset ovat joko kiinnostuneita isosta tai eivät ole kiinnostuneita ollenkaan. Toki ns.tosielämä on monimutkaisempaa ja nainen voi saada iloa siitä pienemmästä ja seksielämä toimia jne. mutta jos nyt ihan esineellistetään itse sukuelin, niin en muista ikinä nähneeni viittausta naiseen, joka olisi osoittanut mielenkiintoa saati ihailua penistä kohtaan ilman kokoehtoja. Eli käytännössä miehen on turha odottaa itsetuntonsa hivelyä, ellei penis ole tavallista isompi. Muussa tapauksessa penis on yhtä arkinen kuin sormi tai alahuuli. Ketään ei kiinnosta katsella ja hiplailla tavallista peukaloa tai etusormea eikä sen koommin penistä.

-Mies 29v-

[/quote]

Eihän tämä tyyppi ole oikeasti koskaan ollut naisten kanssa missään tekemisissä, ei tietenkään tiedä mitään.

Vierailija
57/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sisälle mahtuu 10- cm kuulemma. Olen pannut miehen kanssa jolla oli pitkä ja iso. Eipä ollut nautinnollista jos äijä yrittää sulloa koko kyrpänsä sisälle. Ei ole tullut edes mieleen haaveilla moisesta, pikemminkin nauroin että turha yrittää ei se mahdu mun sisälle, loppujen lopuks sai minut suostumaan koko hommaan. Pelonsekaisin tuntemuksin alusta loppuun, pitihän se itselleen luonnossa todeta että liika on liikaa, hyvä ettei kurkusta tullut ulos. No sitten myöskin olen pannut miestä jolla oli liian pieni, mies on fiiliksissä ja itse mietin onko se sisällä vai ei. Olisi tehnyt mieli nostaa lattialta lehti ja alkaa lukemaan, eipä ollut pokkaa. Silti tykkäsin siitä pienimunasesta ja olisin sen kanssa halunnut seurustellakkin. Omasta mielestä kyllä olisimme tapamme keksinyt sänkypuuhissa, jos muna ei riitä. Tämä mies käytti mua hyväksi, kusetti ja kun jäi kiinni, nostin kytkintä ja se jäi perään ruikuttaa. Se oli sen tarinan loppu :) . Ei se koko vaan se miten sitä käyttää, eikä välttämättä edes sekään ;) . Jos toisesta pitää, niin koolla ei ole väliä.

Vierailija
58/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti, en haaveile, en ole koskaan haaveillut (ikää n. 40v). Seksi on muutakin kuin yhdyntä, ja haaveilen/fantasioin enemmän siitä muusta.

Vierailija
59/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos on ihana mies, riittää, että on riittävän iso. Tärkeintä, että tuntuu intohimoa.

2. Jos mies on yhdentekevä, niin jättikalukaan tunnu miltään.

Vierailija
60/97 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tämä vastaus on rehellinen, kun käsittääkseni nykyisellä on ihan riittävän iso, muidenkin mittapuun mukaan . Kokemus on osoittanut, että koko ei ole niinkään tärkeää kuin se, miten sitä käyttää.

Virhe isokaluisella miehellä luottaa siihen, että vain koko riittää. Ei, kyllä se on laatu joka ratkaisee. Itse asiassa pienen kanssa voi olla paljon viihtyisämpää, kun hän ei jätä sitä pelkän koon varaan vaan tekee muuta(kin) kivaa.