Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastava Vittuilu

Onko teillä vai eikö onko ??
11.11.2021 |

***Myös yksi suomalaisille parisuhteille tyypillinen piirre ei tule Yhdysvalloissa kasvaneelle Jasminille kysymykseenkään.
– Todella monilla suomalaisilla pareilla on synkkä huumorintaju. Suhteissa on paljon rakastavaa vittuilua, mutta olen itse aivan liian herkkä tuollaiseen!***

Iltalehdessä ollut USA-tyttö löytänyt jostain aivan jeeppisen termin . Eli siis harrastetaanko teillä rakastavaa vittuilua ??

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se on ihan parasta. Vaatii toki, että molemmilla on samanlainen huumorintaju sekä on nokkela ja verbaalisesti lahjakas.

Vierailija
2/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava termi ja todellakin harrastetaan rakastavaa vittuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset kaikkoo kun niille vähän rakastavasti vittuilee samalla tavoin takaisin.

Vierailija
4/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu on välittämistä.

Vierailija
5/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta mulla ei ole kumppania. Tunnistan kyllä ilmiön. Vittuilen lähes kaikille rakkaille ihmisille rakastavalla vittuilun mahtavuudella.

Vierailija
6/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta. Taustani vuoksi pidän vittuilua vain epäkunnioittavana lyttäämisenä. Onneksi puoliso on samoilla linjoilla.

Vierailija
7/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viduttaa tuollainen tyyli!

Vierailija
8/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset kaikkoo kun niille vähän rakastavasti vittuilee samalla tavoin takaisin.

Tää. Sit kun jompi kumpi pahoittanut mielensä ja rakastavasti vittuilee ja vuosien saatossa ah mikä määrä kaunaa. Saatana että on ilo olla sellaisen parin seurassa ja tätä kuunnella.

Vierailija
9/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harrasteta. Taustani vuoksi pidän vittuilua vain epäkunnioittavana lyttäämisenä. Onneksi puoliso on samoilla linjoilla.

Se on just vain tätä, kunnioituksen ja arvostuksen puutetta naamioituna kun loppuu kapasiteetti ja muuten keinot käsitellä asioita. Verbaalista lahjakkuutta voi varmaan muillakin keinoin osoittaa kun vittuilemalla.

Vierailija
10/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just vain tätä, kunnioituksen ja arvostuksen puutetta naamioituna kun loppuu kapasiteetti ja muuten keinot käsitellä asioita. Verbaalista lahjakkuutta voi varmaan muillakin keinoin osoittaa kun vittuilemalla.

Eipäs nyt yleistetä ja vedetä mutkia suoraksi. Leikkimielinen piruilu ei automaattisesti tarkoita kunnioituksen tai arvostuksen puuttumista, tiedän sen jo omakohtaisestikin. Se nyt vain on yksi huumorin muoto (yleistä esim. stand-up-tyyppisessä komediassa) ja voi kahden samanhenkisen ihmisen kesken ilmentää jopa välittämistä ja yhteenkuuluvuutta. Rajanveto voi toki joskus olla häilyvää ja hyväntahtoinen v*ttuilu muuttua pahantahtoiseksikin, mutta se nyt on sitten asia erikseen. Se, ettet itse ymmärrä tietynlaista huumoria tai tyyliä kommunikoida, ei anna sulle oikeutta tuomita ja laukoa "totuuksiasi". Ja muuten, leikkimielinen roastaaminen nimenomaan vaatii hoksottimia, nokkeluutta, luovuutta sekä verbaalista lahjakkuutta, joten siinä mielessä tuo väitteesi kapasiteetin loppumisestakin vähän ontuu. Niin, verbaalista lahjakkuutta voi kyllä osoittaa muutoinkin, kuin v*ttuilemalla, mutta miksipä ihmeessä ei myös sillä saralla.

Vierailija
11/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin lusipäät. Olette nysviä. Säälittäviä rumia epäihmisiä. Pelkkää saastaa.

Tämä on rakastavaa vittuilua.

Vierailija
12/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma ja puolisosi vielä rumempi.

Vierailija
13/126 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vittuilusta uupuu rakkaus, se on terapian paikka.

Vierailija
14/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle ymmärtämättömälle esimerkkilause rakastavasta vittuilusta. Edes yksi! Kiitos etukäteen!

Vierailija
15/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen kommunikointityylinä on rakastava vittuilu ja olen täysin kypsä siihen. Kiintiö on täynnä, siksi en kommunikoi heidän kanssaan. Mies yritti tätä ja sanoin parin kerran jälkeen, että jos jatkaa niin saa jatkaa jonkun muun kanssa minä en kuuntele. Nykyään pidän vähä-älyisenä ja onnettomana ihmistä, joka vittuilee millään tavalla.

Vierailija
16/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkkää vallankäyttöä pohjimmiltaan. Se kumpi sanoo toiselle ”nokkelammin”, ”oivaltavammin” ja ”pahemmin” on se voittaja. Kuitenkin ”rakastavaan” sävyyn joka useimmiten tarkoittaa vaan että sorkitaan juuri niitä nappeja joista tietää että toista sattuu.

Oikeasti. Pariskunnat jotka tätä tekee toisten ihmisten nähden. Lopettakaa. Jäätävä myötähäpeä. Monesti miettinyt tuota toisen nolaamista ja keskinäisten asioiden ruotimista kaikkien nähden katsomaan joutuneena että miten helvetissä täältä pääsis nopeiten pois ja jopa joskus jättänyt menemättä jonnekin jos tiennyt et paikalle tulee tietyt tyypit.

Vierailija
17/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt yleistetä ja vedetä mutkia suoraksi. Leikkimielinen piruilu ei automaattisesti tarkoita kunnioituksen tai arvostuksen puuttumista, tiedän sen jo omakohtaisestikin. Se nyt vain on yksi huumorin muoto (yleistä esim. stand-up-tyyppisessä komediassa) ja voi kahden samanhenkisen ihmisen kesken ilmentää jopa välittämistä ja yhteenkuuluvuutta. Rajanveto voi toki joskus olla häilyvää ja hyväntahtoinen v*ttuilu muuttua pahantahtoiseksikin, mutta se nyt on sitten asia erikseen. Se, ettet itse ymmärrä tietynlaista huumoria tai tyyliä kommunikoida, ei anna sulle oikeutta tuomita ja laukoa "totuuksiasi". Ja muuten, leikkimielinen roastaaminen nimenomaan vaatii hoksottimia, nokkeluutta, luovuutta sekä verbaalista lahjakkuutta, joten siinä mielessä tuo väitteesi kapasiteetin loppumisestakin vähän ontuu. Niin, verbaalista lahjakkuutta voi kyllä osoittaa muutoinkin, kuin v*ttuilemalla, mutta miksipä ihmeessä ei myös sillä saralla.

Kolahtiko 😅🙈

Tuo herättää ainoastaan myötähäpeää ja saa kuulijat etsimään mahdollisimman nopeaa ulospääsyä tilanteesta. Kukaan tuossa hetkessä ei ihaile hoksottimiasi tai verbaliikkaasi tai älyä. Korkeintaan hämmästelevät moukkamaisuuttasi ja täyttä sosiaalisten taitojen puutetta.

Vierailija
18/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma ja puolisosi vielä rumempi.

Ehkä sitten niin. Meidän on kuitenkin aidosti hyvä olla yhdessä, vielä perhe-elämän jälkeenkin.

Vierailija
19/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä jonkin verran, mutta se ei ole tuollaista, kuin yllä väitetään. Se EI ole nolaamista, eikä siinä isketä vyön alle, eikä siinä halveksita toista.

Esimerkki _rakastavasta _ vittuilusta meidän elämästämme: minä vielä yöllä peiton, olen peittovaras, niin mies sanoo ”niin totta kai, enhän minä saa saada peittoa”

Vierailija
20/126 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelkkää vallankäyttöä pohjimmiltaan. Se kumpi sanoo toiselle ”nokkelammin”, ”oivaltavammin” ja ”pahemmin” on se voittaja. Kuitenkin ”rakastavaan” sävyyn joka useimmiten tarkoittaa vaan että sorkitaan juuri niitä nappeja joista tietää että toista sattuu.

Oikeasti. Pariskunnat jotka tätä tekee toisten ihmisten nähden. Lopettakaa. Jäätävä myötähäpeä. Monesti miettinyt tuota toisen nolaamista ja keskinäisten asioiden ruotimista kaikkien nähden katsomaan joutuneena että miten helvetissä täältä pääsis nopeiten pois ja jopa joskus jättänyt menemättä jonnekin jos tiennyt et paikalle tulee tietyt tyypit.

Eihän silloin ole kyse rakastavasta käytöksestä, jos sohitaan sinne, mihin sattuu. Rakastavasti voi kiusoitella vain asioista, jotka eivät ole toiselle heikko kohta. Esim. minua saa perheen kesken kiusoitella siivoamisesta ja saan siitä joskus kuullakin, jos oikein innostun luuttuamaan. Olen kova siivoamaan, mutta aihe ei ole millään lailla latautunut. Itse en kuitenkaan menisi ikinä kiusoittelemaan esim. puolisoani isoista jaloista. Hän on pitkä mies, jolla on tietenkin isot jalat. Ikävä kyllä hänen äitinsä "kiusoitteli" häntä isojen jalkojen vuoksi mieheni ollessa lapsi. Niinpä meillä ei heitetä vitsiä kanooteista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi