Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin naisystävää

Vierailija
11.11.2021 |

Haluaisin kertoa kaiken. Toivoisin täältä asiallisia vastauksia. Onko kokemuksia että olette kertoneet? Mikä lopputulos? Kadun ja haluan olla naiseni kanssa.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, älä petä enää.

Vierailija
2/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä ja miksi petit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kuusi vuotta. En osaa sanoa miksi petin. Seksiä kotona on. Naiseni on ihana ja kaunis. Työkaverini kanssa petin, kun hän on aika.. avoin. Ja olimme yövuorossa. Aloimme flirttailla.. Hävettää ja pelottaa että jos en kerro, joku muu saa tietää ja kertoo. Ap

Vierailija
4/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi työkaverin kanssa vehtaaja. Kerro nyt vaan reilusti asiasta niin naisystävä saa tehdä omat ratkaisunsa. Muutenhan teidän suhde perustuu valheeseen.

Vierailija
5/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, niin suhde voi päättyä nyt tai myöhemmin tämän takia. Ainakin se muuttuu pysyvästi huonompaan suuntaan

Vierailija
6/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Jos kadut, ei asialle tarvitse tehdä mitään. Turhaa mielipahaa vain. Pane toinen muija vaan hiljaseks!

Vierailija
7/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kuusi vuotta. En osaa sanoa miksi petin. Seksiä kotona on. Naiseni on ihana ja kaunis. Työkaverini kanssa petin, kun hän on aika.. avoin. Ja olimme yövuorossa. Aloimme flirttailla.. Hävettää ja pelottaa että jos en kerro, joku muu saa tietää ja kertoo. Ap

Olet idiootti. Varmaan ihan pakko oli vain siellä töissä nusassa? Ei malttanut kotiin odottaa?

Vierailija
8/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on kaiken a ja o.

Mun mies petti, eikä kertonut. Jätin ja aion kostaa nyt kun luulee, että otan takaisin.

Vierailija
9/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsesi pulaan saattanut. Pitkä suhde ehkä kestää yhden hairahduksen ja olen kertomisen kannalla.

Toinen kysymys onkin, että kyseessä on työkaveri. Ilmeisesti joudutte työn kautta olemaan tekemisissä ja se voi olla kumppanillesi kestämätöntä.

Jos päädyt kertomiseen, miten ratkaiset sen, että työkaveri on tavallaan edelleen elämässäsi?

Vierailija
10/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työkaveri oli vaan avoin ja flirttaili ja sinä vaan menit mukaan välittämättä 6 vuoden suhteesta. "Sulit nii nopee, ei sust oo vastusta", joo. En usko että olisi eka kertakaan. Kerro totuus.

Vierailija
11/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarinassa ap on hieman oikonut mutkia. Tuskin työtoveri olisi ollut erityisen avoin jos äijä ei itse ollut ihan täysillä messissä. Nyt vaan kaduttaa niin tarina alkaa muuttua. Näin se menee.

Vierailija
12/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis työkaveri oli vaan avoin ja flirttaili ja sinä vaan menit mukaan välittämättä 6 vuoden suhteesta. "Sulit nii nopee, ei sust oo vastusta", joo. En usko että olisi eka kertakaan. Kerro totuus.

Aiemminkin ollut flirttiä. En edes tiedä miksi. En koe häntä mitenkään kelpoisena muussa kuin seksissä. Rakastan avopuolisoani.

En vain voi menettää häntä tyhmyyteni takia. V*tuttaa.

Vierailija
13/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille naisellesi. Jos tuo käy mielessäsi, kertoo se että saattaisi ehkä ajallaan anteeksi antaakin. Jokatapauksessa ei ole sinun päätöksesi päättää jatkosta tekojesi jälkeen.

Vierailija
14/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa itsesi pulaan saattanut. Pitkä suhde ehkä kestää yhden hairahduksen ja olen kertomisen kannalla.

Toinen kysymys onkin, että kyseessä on työkaveri. Ilmeisesti joudutte työn kautta olemaan tekemisissä ja se voi olla kumppanillesi kestämätöntä.

Jos päädyt kertomiseen, miten ratkaiset sen, että työkaveri on tavallaan edelleen elämässäsi?

Olen työpaikalla esimiehen asemassa, joten harkitsin potkujen antoa naiselle, mutta sitten taas jäisin ainakin kiinni. Eikä se olisi reilua.

Varmaan joudun itse vaihtamaan työpaikkaa. Jos se kävisi naiselleni. Ap

😂 Kai tajuat ettei tuo ole vaihtoehto! Potkujen syyksi ei kelpaa ”vieraan naisen nusaisu”.

Vierailija
15/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku kertoo.

Ei ole hyvä olla pettäjän kanssa.

Vierailija
16/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työpaikalla esimiehen asemassa, joten harkitsin potkujen antoa naiselle, mutta sitten taas jäisin ainakin kiinni. Eikä se olisi reilua.

Ratkaisu on jo käsissäsi. Kerro ja ota se pettymys ja paha olo vastaan, mitä kumppanisi tulee kokemaan. Vastaa hänen kysymyksiinsä. Älä odota pikaista toipumista, ole ystävällinen, lohduttava ja katuva.

Uskon, että työpaikan vaihdos on konkreetinen teko, jolla voit kumppaniasi tukea. Se on tärkeää.

Äläkä enää petä häntä.

Vierailija
17/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemminkin ollut flirttiä. En edes tiedä miksi. En koe häntä mitenkään kelpoisena muussa kuin seksissä. Rakastan avopuolisoani.

En vain voi menettää häntä tyhmyyteni takia. V*tuttaa.

Menetit jo.

Hän on kanssasi vain siksi, ettei vielä tiedä.

Vierailija
18/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis esimiehenä panit naista töissä ja nyt harkitset potkujen antamista hänelle? Kyllä sulla vintillä putkivalo pätkii pahasti.

Vierailija
19/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse pettänyt nuorena ja sanonpa vaan, että jos pystyy pettämään kumppaniaan, niin ei tosiaankaan tätä rakasta. Ja ap. han ei ole edes kihloissa, naimisissa tms eli ei varmaan rakasta ja ole varma, että nainen on se oikea.

Vierailija
20/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko siksi, että se tuo itsellesi paremman olon? Miettisin itse ensin sitä pohjimmaista syytä pettämiselle ja mitä tämän hetkisessä suhteessa puuttuu, mikä sai pettämään alunperin.

Kertoisitko siksi, että on huono omatunto ja kertominen parantaa omaa oloa -älä kerro

Haluatko kertoa jotta voit korjata suhteen ja kertomatta jättäminen tekee hallaa suhteelle - kerro tyttöystävälle

Suosittelen kuitenkin että olet jäsentänyt jotenkin pettämisen syitä ja osaat kertoa sen tyttöystävälle järkevään tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi