Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksinäiset ei halua ystävystyä toisten yksinäisten kanssa?

Vierailija
11.11.2021 |

Olen itse yksinäinen, mutta tuntuu ettei toisia yksinäisiäkään kiinnosta, haluavat vain päästä niiden suosituimpien kavereiksi ja sitten marisevat kun ei onnistu. Mitä hyötyä on olla yksinäinen jos ei kelpuuta muita yksinäisiä... oon kumminkin raitis työssä käyvä hygieniastaan ja vaatteistaan huolehtiva nainen jolla perusasiat kunnossa. En ole maailman rikkain enkä menestyvän, ennen kaikkea haluaisin vain seuraa itselleni ja lapselleni toisista naisista joilla samanikäisiä lapsia. Ettei olisi omilla lapsilla niin yksinäistä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla jotain muutakin yhdistävää tekijää kuin yksinäisyys.  Se ei oikein riitä kriteeriksi sille että ystävyyssuhde voisi syntyä. 

Tämä. Eivät kaikki sinkutkaan sovi parisuhdemielessä yhteen.

Vierailija
22/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen kaverin tarvitse mikään itse täydellisyys olla. Riittää että on joku jonka kanssa mennä uimahalliin tai HopLoppiin esim. Tää olis mulle aatteelle ainakin ihan tarpeeksi Kun noihin paikkoihin on niin tylsää mennä ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siis mulle ap:lle

Vierailija
24/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset takertuvat liian tiukasti ja hanakasti ensimmäiseen ojennettuun auttavaan käteen, eikä kukaan pidä riippuvaisista ripustautujista. Epätoivo ei ole viehättävää. Ikävää, mutta totta.

Ei kai yksinäisyys ole sama asia kuin epätoivo. Ihan yhtä hyvin ihmiset, joilla jo on paljon ihmisiä ympärillään, takertuvat. 

Vierailija
25/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen itse yksinäinen luuseri, en haluaisi hengata kaltaisteni luusereiden kanssa. mielummin sitten kokonaan yksin. T. yksin 14 vuotta

Vierailija
26/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla oli kerran joku yksinäisten Whatsapp ryhmä, jossa oli tarkoitus että yksinäiset ystävystyy keskenään. Siinä kävi kuitenkin niin, että kukaan ei lopulta uskaltanut tavata ketään livenä, lopetti viestittelyn ja häipyi ryhmästä vähin äänin.

Vierailija
27/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne yksinäiset on sellasia luusereita. En halua olla niiden kanssa tekemisissä.

Tää kysymys oli nyt just niille yksinäisille luusereille, jos et huomannut..

Tuo oli ironiaa jos et huomannut....

Vierailija
28/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset takertuvat liian tiukasti ja hanakasti ensimmäiseen ojennettuun auttavaan käteen, eikä kukaan pidä riippuvaisista ripustautujista. Epätoivo ei ole viehättävää. Ikävää, mutta totta.

Ei kai yksinäisyys ole sama asia kuin epätoivo. Ihan yhtä hyvin ihmiset, joilla jo on paljon ihmisiä ympärillään, takertuvat. 

Lisäksi yksinäiset ovat monesti jo tottuneet yksinäisyyteen, joten ei ole mitään pakottavaa tarvetta takertua keneenkään. Veikkaan, että todennäköisemmin se yksinoloa kavahtava ja siksi muihin jopa takertuva ihminen on ihmisten ympäröivä kuin yksinäinen.

Vierailija
29/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ystävyys on aina vastavuoroista ja ystävään voi luottaa, että hän tekee niin kuin puhuu.

En myöskään välitä olla kenenkään kaatopaikka, johon voi ikävät asiat kipata, jos unohtuu kysyä mitä minulle kuuluu. Tukihenkilö ei ole sama asia kuin ystävä.

Minulla on kaksi ystävää jo vuosien takaa, mutta uusien ystävyyssuhteiden löytäminen on vaikeaa.

Hyvä, jos olisi samoja mielenkiinnon kohteita tai kumpikin voisi tuoda jotain uutta toisen elämään.

Olen myös yrittänyt ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa, tällaisten ystävyyssuhteiden ylläpito on hankaloitunut, jos toinen alkaakin toivoa suhdetta tai jompikumpi meistä on ollut suhteessa, se on hiertänyt välejä kumppanin kanssa.

Vierailija
30/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vapaaehtoisesti yksinäinen.

En halua draamaa elämääni. En pyydä anteeksi.

Vierailija
31/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, mutta eipä niitä paikkoja ole mistä niitä muita voisi löytää ja jutella, paitsi tietysti tämä palsta, mutta täällä nyt ei uskalla henkilöllisyyttään kenellekään paljastaa, palsta on taatusti täynnä catfishejä.

Vierailija
32/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen huomannu että mä oon yksinäinen vain sen takia että toiset halua vaan antaa ystävyydestä 10%minuun ja mun pitäis heihin lataa se 90%.  mä veikkaan että monet ihmiset laittaa turhaan energiaa juuri sellaisiin kaveri suhteisiin josta ne ei oikein saa mitään takaisin ja samalla sitten ei laiteta kuin vähän energiaa oikeesti hyviin ihmisiin.

Vierailija
33/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työpaikan kautta  monia ykinäisiä ihmisiä  . He hakeutuvat helposti  vilkkaampien seuraan.   Nämä  hijlaiset ovat  sitten kovia aina analysoimaan  sitä  miten  heitä  pyydetään mukaan . Ovat herkkiä loukkaantumaan .Yksikinn ihmettli  miksi aina  matkustan puolisoni kanssa,  No  kyllä mökilläkin olen  tietenkin  puolisoni kanssa, kun kerran viihdyn.. Joskus  on  vaikea ymmärää   ettei   löydä mistään kumppania.    On se rahastakin kiinni,  kulkemalla toisten autolla  ja  kesäpaikoilla  juhlissa  pääsee niin halvalla.  Eikai kukaan halua  pariutua  saidan tai  kovin köyhän kanssa, puutteessa  ei  kaipaa  toista köyhää ja tylsää. Jos opetelis rahataloutta  eikä hassais kahdessa  viikossa  liksaansa. Loppu kuu  kerjuulla. Ei siitä saa puhua. Olen lopettanut  syöttämisen.

Vierailija
34/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt, että miksei yksinäiset keräänny porukaksi? Kai he ovat niin tottuneita yksinäisyyteen tai niin introverttejä, että haluaisivat vain satunnaisesti seuraa, eikä mitään laajaa ystäväpiiriä. Tai sitten ovat niin rasittavaa seuraa etteivät yksinkertaisesti kestä toistensa seuraa.

Vierailija
35/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen  ,  köyhä,  rumassa  yksiössä.   Onko   houkuttelevaa. Ei  mökkiä.,  ei autoa, eikä venettä.

Vierailija
36/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tuota että miten minä päiväkodilla tutustuisin yhtään keneenkään jos kerran muutenkin olen yksinäinen ja tällä alueella on ongelmia. Siellä on vain nuoria ja kauniita menestyjiä muut juuri sellaisia joille en varmasti kelpaa. Paljon helpommalta tuntuisi löytää ystävä jostain yksinäisten kerhosta, mutta ei kai se onnistu sitten sekään...

Vierailija
37/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset haluaa varmaankin puheliaampien seuraa ja toisinpäin.

Vierailija
38/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen  ,  köyhä,  rumassa  yksiössä.   Onko   houkuttelevaa. Ei  mökkiä.,  ei autoa, eikä venettä.

Niin no, itse olet samanlainen, oletan.

Vierailija
39/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa mainiosti toinen yksinäinen ystäväksi. Peruskoulussakin liittouduin toisen kiusatun kanssa, ymmärrettiin toisiamme ja meille kehittyi yhteinen huumorintaju. Luultavasti olisin pärjännyt koulussa paljon huonommin ilman tuota yhtä ystävää.

Yksinäisyys ei ole todellakaan mikään deal breaker, ellei se yksinäisyys sitten johdu käytöstapojen puutteesta. Mutta näitä puutteita on monilla "suosituillakin".

Vierailija
40/66 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset haluaa varmaankin puheliaampien seuraa ja toisinpäin.

No Kannattaako sitten ei varmasti saa itse ikinä puhua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä