Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi soitti

Vierailija
11.11.2021 |

Ajattelin, että ehkä hän ehdottaa jotain isänpäiväkahvi-aikaa tai jopa yhteistä päivällistä isänpäiväksi…

Olisihan se pitänyt jo arvata, ilmoitteli vain, että ovat appiukon kanssa miehen siskon lapsia hoitamassa tiistaihin (!) asti, että ehkä voitaisiin heidän kissansa käydä ruokkimassa ja kukat kastelemassa. Että palvelu kyllä kelpaa, mutta seura ei. Ai niin, eihän meille lapsenvahtiapuakaan ole saatavilla, koska ne miehen siskon lapset…

Ja kyllä, he tarvitsevat 5 päivää lomaa, koska kuopus 1-vuotias.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut että ei käy, jos ei käy.

Miten he voivat muille luvata mitään, ennen kuin itse varmistavat että heillä on kissalle hoitaja jne.?

Olettivat että kyllähän te hoidatte. Olette tainneet itse opettaa heidät tuohon.

Älä tyydy kynnysmaton kohteluun jos se ärsyttää.

Opettaa heidät siihen? Kyllä he ovat ihan itse oppineita paapomaan miehen siskon perhettä. Meitä ja meidän lapsia ei ole nähty kymmeneen vuoteen, en enää edes pyydä meille lastenhoitoapua siltä suunnalta, kun ei heitä kiinnosta, kissavahtinakin meille toimii ystävät, ei anoppi.

”Ei ole nähty”= kyllä ollaan tavattu, mutta heitä ei oikeasti kiinnosta meidän perhe ja meistä tulee ”näkymätyömiä” jos miehen sisko perheineen on paikalla. Meidät siis jätetään huomiotta, meitä ”ei nähdä”. (Kuin kissavahtina)

Ap

Ap

Ette ole nähneet kymmeneen vuoteen. Ja sitten kipaisette kissanvahdiksi.

Lapsetkin ilmeisesti tuntee kissan, mutta ei isovanhempiaan. Aika outoa kerrontaa. Lämpimikseksikö kirjoittelet?

Vierailija
22/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap perheineen on niin kiltti, että anoppi varmaan ei edes tajua, että hyväksikäyttöä.

Jännä juttu, että usein nämä vaativat ja röyhkeät ihmiset saavat kaiken. Usein tällaisilla on ystäviäkin paljon. Ilmeisesti homma alkaa jotenkin, että auttavaiset ihmiset ovat tyytyväisiä, kun luotetaan ja pyydetään apua. Muutaman vuoden kuluttua huomataan ettei vasta-apua vain tule tai sitä ei osata vaatia samoin kuin nämä röyhkeät osaavat ja kehtaavat. Sitten myöhemmin ei kehdata enää kieltäytyä röyhkeiden vaatimuksista ja halutaan olla edelleen hyviä ja tarpeellisia. Itse siis aiheutetaan tämä hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei ole nähty”= kyllä ollaan tavattu, mutta heitä ei oikeasti kiinnosta meidän perhe ja meistä tulee ”näkymätyömiä” jos miehen sisko perheineen on paikalla. Meidät siis jätetään huomiotta, meitä ”ei nähdä”. (Kuin kissavahtina)

Ap

Vierailija
24/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkienkastelu paljastaa tämän provoksi. Tähän aikaan vuodesta on jo kukilla lepokausi ja veden kulutus on pientä.

Yllättävän monet kastelevat kasvejaan aivan liikaa ja liian usein.

Anoppi ainakin. Olisi ollut käymässä meillä pitkän viikonlopun aikana kastelemassa, altakasteluruukuissa olevia 😂, kun ei meidän kasvit hänen mielestään olisi selvinneet tuota aikaa. Oikeasti se oli tekosyy päästä tonkimaan paikat kaikessa rauhassa. Onneksi meni uteliaisuuttaan kerran kyselemään mieheltä yksistä minun papereistani, selvisi miehellekin mitä hommaa meillä. Unohdin laitella ne lukittuun laatikkoon ennen lähtöä, jäivät paperipinoon pöydälle. Nykyiseen asuntoon anoppi ei koskaan saanut avaimia.

Eipä koskaan kerrottu anopille, että hänen kukkiaan mies kävi aina kastelemassa vain kerran, päivää ennen anopin kotiutumista, vaikka oli yli viikonkin poissa. Hyvin kukoistivat meidän hoidolla.

Vierailija
25/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua jo että menee katsomaan tytärtään. Eikö poika pidä seuraa vanhemmilleen? Vai onko sulla side appivanhempiin, vai ajatteletko aina vain hyötyväsi heistä?

Vierailija
26/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajua jo että menee katsomaan tytärtään. Eikö poika pidä seuraa vanhemmilleen? Vai onko sulla side appivanhempiin, vai ajatteletko aina vain hyötyväsi heistä?

Ei mene katsomaan tytärtään vaan lapsenvahdiksi, sillä tuon Tyttären pitää saada levätä ja omaa aikaa/parisuhdeaikaa. Kuten myös vuosi sitten, ja keväällä ja kesällä ja alkusyksystä ja…

Ap

Vierailija
27/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ap:n puolesta

Vierailija
28/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kuopus 1v? Appivanhempien?

Vierailija
29/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kuopus 1v? Appivanhempien?

Miehen siskon kuopus, jota anoppi siis hoitamassa.

Vierailija
30/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ap:n puolesta

Että se tappaa sen kissan?

Vierailija
31/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että avaus olisi kertonut siitä, miten anoppi kehtaa vaatia ap.n perhettä tulemaan heille isänpäivänä vaikka ap haluaisi olla oman perheen kesken.

Vierailija
32/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkienkastelu paljastaa tämän provoksi. Tähän aikaan vuodesta on jo kukilla lepokausi ja veden kulutus on pientä.

Oooo, ai että. Kylläpä olet fiksu, kun keksit, että juttu on (mielestäsi) keksitty. Nyt voit omahyväisenä myhäillä viisauttasi.

En tiedä, mitä kaktuksia itse viljelet, mutta minulla on ainakin viherkasveja, jotka kastellaan säännöllisesti myös lepokaudella.

En ole tuo , jolle vastasit. mutta ei kukkia kyllä tarvitse talvella kastella usein ja jos anoppi on pois 5 päivää, kukat pärjää paremmin kuin hyvin kastelematta. Jos anoppi ne kastelee lähteissään ei ne vettä tarvitse tuona aikana. 

Vierailija
33/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oooo, ai että. Kylläpä olet fiksu, kun keksit, että juttu on (mielestäsi) keksitty. Nyt voit omahyväisenä myhäillä viisauttasi.

En tiedä, mitä kaktuksia itse viljelet, mutta minulla on ainakin viherkasveja, jotka kastellaan säännöllisesti myös lepokaudella.

No kuinka monta viikkoa ne niitä kersoja muka hoitaa? Ei ne kasvit kuole muutamassa päivässä.

Vierailija
34/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinka monta viikkoa ne niitä kersoja muka hoitaa? Ei ne kasvit kuole muutamassa päivässä.

Ei kasvit, mut ehkä se kissa…

Vierailija
35/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kasvit, mut ehkä se kissa…

Erikoista porukkaa koko sakki.

Vierailija
36/37 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin että veden tarve on vähäistä. Jos on muutaman päivän poissa kotoa, niin ei niitä sillä välin tarvitse kastella.

Vierailija
37/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suostuitko pyyntöihin?

No en oikein sitä kissaa viitsi nälkäänkään tappaa…

Ap

Kissa ei kyllä viidessä päivässä nälkään kuole