Jos haluan mennä tänään baariin niin mitä minun pitää tehdä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ette siis tiedä, mikä on kanta.fi ???? Uskomatonta!
Uskomatonta että joku osaa kirjoittaa muttei lukea!
Aika defensiivisiä vastauksia? Ihan kuin ette myönnä että ERIKOINEN tilanne on! Kokeellinen piikki vielä.
Olen ainoa joka peukutti yläpeukun koska ap on oikeassa. Yritättekö saada hallinnantunnetta itsellenne haukkumalla ap:n?
Ehkä on parempi, että jäät kotiin ...
Jos kerran noin saakelin vaikeaa aikuiseksi, ja baariinmenokelpoiseksi itsensä tuntevalle ...
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran noin saakelin vaikeaa aikuiseksi, ja baariinmenokelpoiseksi itsensä tuntevalle ...
Helpottaako oman epävarmuuden peittäminen aggressiolla?
Omakannasta löytyy nykyään kohta koronatodistus tai vastaava. Sieltä löydät kohdat rokotukselle, testille ja sairastetulle koronalle. Valitset sen mikä sinulla on.
Lataat tiedoston, minulla tuli pdf-muodossa, mitään kanta-tiedostoa ei ole olemassa.
Näyttäisi olevan 83,59 kilotavua.
Tiedostossa on qr-koodi, nimesi, syntymäaikasi ja mikä todistus se ylläolevista on.
Sitä ei taida tietää ennakkoon kukaan missä ja mihin aikaan passia tarvitsee tai on tarvitsematta vaikka oleilisi alueella jolla rajoituksia. Viimeisen saa korjata joku jos kenelläkään on tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean agressiivisia vastauksia täällä kyllä. Minulla ei mennyt kauaa kirjoittaa asiallista mutta kai se helpottaa joidenkin oloa että kiukuttelevat muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään aggressioita, eikä epävarmuuksia, joita tarvitsisi peittää.
Sinulla taitaa olla, kun älähdit ...
Tekeekö totuus omasta uusavuttomuudesta, sekä umpityhmyydestä noin kipeää ... ? ...
Vierailija kirjoitti:
Omakannasta löytyy nykyään kohta koronatodistus tai vastaava. Sieltä löydät kohdat rokotukselle, testille ja sairastetulle koronalle. Valitset sen mikä sinulla on.
Lataat tiedoston, minulla tuli pdf-muodossa, mitään kanta-tiedostoa ei ole olemassa.
Tiedostossa on qr-koodi, nimesi, syntymäaikasi ja mikä todistus se ylläolevista on.
Sitä ei taida tietää ennakkoon kukaan missä ja mihin aikaan passia tarvitsee tai on tarvitsematta vaikka oleilisi alueella jolla rajoituksia. Viimeisen saa korjata joku jos kenelläkään on tietoa.
Kyllä taatusti on. https://www.kanta.fi/omakanta. Se on siinä.
Niin ja kaikillahan on älypuhelin ja jos joku vit un daiju sanoo että terveysasemalta saat paperisen todistuksen niin selvitän ip:n ja vedän pataan.
Vastatkaa siiderivalaat, joille kännykkä ja televisio on tärkein asia elämässä suklaan ja siiderin ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että joku osaa kirjoittaa muttei lukea!
Mä opin eka kirjottamaan ja sitten lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla, kun älähdit ...Tekeekö totuus omasta uusavuttomuudesta, sekä umpityhmyydestä noin kipeää ... ? ...
Eri asia olla uusavuton, kuin epäkiinnostunut koko kontrollipassin soveltamisesta omaan elämään. :) Ei, minä kohtaan tosiasiat. Sinä vaikutat defensiiviseltä.
Ei kun umpityhmä, usein on aina itse se miksi muita kutsuu :)
Ehkä umpityhmä, jäävi arvioimaan sitä itse, mutten kuitenkaan niin umpityhmä, että tuon sen julki kyselemällä mm. koronapassi -asioita miltään palstalta, vaan selvitän asiat sieltä, mistä kuuluukin.
Aikuinen löytää kyllä vastaukset muualtakin.
Ja baari on niitä paikkoja, jotka ovat tarkoitettu aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla, kun älähdit ...Tekeekö totuus omasta uusavuttomuudesta, sekä umpityhmyydestä noin kipeää ... ? ...
Eri asia olla uusavuton, kuin epäkiinnostunut koko kontrollipassin soveltamisesta omaan elämään. :) Ei, minä kohtaan tosiasiat. Sinä vaikutat defensiiviseltä.
Ei kun umpityhmä, usein on aina itse se miksi muita kutsuu :)
Ehkä umpityhmä, jäävi arvioimaan sitä itse, mutten kuitenkaan niin umpityhmä, että tuon sen julki kyselemällä mm. koronapassi -asioita miltään palstalta, vaan selvitän asiat sieltä, mistä kuuluukin.
Aikuinen löytää kyllä vastaukset muualtakin.
Ja baari on niitä paikkoja, jotka ovat tarkoitettu aikuisille.
Tuotatkohan tänne itse kovin kypsiä keskusteluja? Sinua ei kukaan tänne keskusteluun vaatinut osallistumaan :) Aikuinen osaisi klikata vaikkapa toista keskustelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei taida tietää ennakkoon kukaan missä ja mihin aikaan passia tarvitsee tai on tarvitsematta vaikka oleilisi alueella jolla rajoituksia. Viimeisen saa korjata joku jos kenelläkään on tietoa.Kyllä taatusti on. https://www.kanta.fi/omakanta. Se on siinä.
Ymmärrät varmaan että tiedostolla yleensä tarjoitetaan ladattavaa. Ja ymmärthän ettei mikään nettisivu ole koronapassi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähtämisestä ja aikuisuudesta kirjoittaa henkilö jonka viesti on vain lapsellinen älähdys. Ja vielä agresiivinen sellainen. Aikuinen osaisi analysoida mistä nuo negatiiviset tunteesi kumpuaa.