Meni hermot ku mut laitetaan ilman syytä kuntakokeiluun
Joten käskin omavalmentajan painua helvettiin. En aio vastata hänelle enää ikinä.
Kommentit (9)
Miks tarviin jotai homo holhoojaa ku pärjään itsenäisesti vallan mainiosti! Ja tää on joku lihava nainen joten en tasan ala kuuntelee sen alentamista.
Itselläni on hyviä kokemuksia kuntakokeilusta. Minuun ei ole otettu kertaakaan yhteyttä sieltä eikä minun ole tarvinnut tehdä mitään turhia suunnitelmia, saanut "työtarjouksia" yms.
Ei sin tarvitse mennä kokeiluun, et vain ota rahaa niiltä, jotka viitsivät tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on hyviä kokemuksia kuntakokeilusta. Minuun ei ole otettu kertaakaan yhteyttä sieltä eikä minun ole tarvinnut tehdä mitään turhia suunnitelmia, saanut "työtarjouksia" yms.
Niin kauan se on hyvin kun sieltä ei oteta yhteyttä. Aivan turha koko kuntakokeilu.
Pääsin onnekkaasti mukaan kuntakokeiluun mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta mihinkään.
Juu ei tullut yhtään enempää eikä vähempää yhteydenottoja tai mitään muutakaan. Onkohan mitään kuntakokeilua olemassakaan?
Kävin kerran jankkaamassa tasan samat asiat mitä jokaikisen työkkärin tädin, ura"valmentajan"(nämä ovat kyllä ehkä isoin vitsi koko työttömien paimentamisen hommassa..valtava apalkkaa vetäviä itse velton oloisia , tyhjää jankkaavia kusettajia...)ym. kuulustelijoiden kanssa milloinkin. Ei ikinä mitään uutta ideaa tai ratkaisua työttömyyteeni, vökisin kun en voi puskea töihin, jos hakemisestaan huolimatta ei minnekään oteta ja ei ole todellakaan päihdeongelmia tms. T
urhaa ajan ja rahan haaskausta kaikki työllisyys"toimet"aina. Oppisopimuspaikat ja valmius kouluttaa nopeallakin tahdilla uuteen ammattiin voisi esim. toimia, mutta eipä näihinkään nykyään pääse moni, ei kelpaa edes 9€-harjoittleijaksi kaikki.
Sinne kuntouttavaan ilmeisesti kelpaa tyylin kuka tahansa vielä sentään, mutta saako sinneki noiekasti sullottua kaikki loput työttömät, joille ei mitään muuta keksitä? Saati, mik äse hyöty sittne on käydä haaskaamassa eism. työnhakuun ja kuntoiluun muuten käyttämänsä aika jossain puupalikoiden kokoamispajassa ja jos vielä matkat päälle ja korvaus on sen hulppean 9€, ei Jeesus varjele tätä typeryyden multihuipentumaa...
Poika on saanut hyviä neuvoja ja menee nyt yrittäjäkurssille ja auttavat ja neuvovat yrityksen perustamisessa. Hyviä.kokemuksia on.
Tavataan Nahkurin Orsilla