Jos haluan mennä tänään baariin niin mitä minun pitää tehdä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä missä päin maailmaa heilut. Ota selvää äläkä odota että muut paimentavat sinua.
Tuskin suomalaisella keskustelupalstalla kysyisin jos en Suomessa olisi.
Niin ja tarvitseeko sitä joka paikassa? Jos menekin vain syömään kavereiden kanssa niin tarvitseeko passia?
No kun se riippuu alueesta ja baarista. Hae varmuudeksi omakannasta koronapassi puhelimeen valmiiksi.
Jos sitä ei tiedä -> ei ole kypsä menemään vielä baariin. Odota vuosi tai pari.
Vierailija kirjoitti:
No kun se riippuu alueesta ja baarista. Hae varmuudeksi omakannasta koronapassi puhelimeen valmiiksi.
Miten se haetaan omakannasta? Mikä se on ja viekö paljon tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä olet aivan selvästi kyvytön menemään yksin yhtään minnekään. Ota isä ja äiti mukaan tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ei tiedä -> ei ole kypsä menemään vielä baariin. Odota vuosi tai pari.
Baarit nyt ei ole prioriteettilistan kärjessä niin olen ollut menemättä lähi aikoina. Ennen se oli rentoa ja kivaa mutta nykyään jotain salatiedettä miten pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä olet aivan selvästi kyvytön menemään yksin yhtään minnekään. Ota isä ja äiti mukaan tueksi.
Tuskin heitä kiinnostaa. Loppuu minunkin mielenkiinto. Woltataan siis porukalla ruokaa ja saunotaan taas meillä. Kiitoksia asiapitoisista vastauksista.
Kirjaudut kännylläsi kanta.fi ja sieltä löydät tiedoistasi koronarokotukset. Kats , että siellä on merkitty 2/2 rokotusta. Sen näytät sit siellä baarissa. Kyllä onnistuu sinulta, kun minäkin nappaan sen sieltä minuutissa . Olen 76 v. Tunnistaudun s- mobiililani ( olen s pankin jäsen) sinä oman pankkisi mobililla.
Siis missä ”tynnyrissä” toi ap on oikein kasvanut, kun ei tiedä , mikä on kanta- tiedosto.?😂
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudut kännylläsi kanta.fi ja sieltä löydät tiedoistasi koronarokotukset. Kats , että siellä on merkitty 2/2 rokotusta. Sen näytät sit siellä baarissa. Kyllä onnistuu sinulta, kun minäkin nappaan sen sieltä minuutissa . Olen 76 v. Tunnistaudun s- mobiililani ( olen s pankin jäsen) sinä oman pankkisi mobililla.
Sitä omakantaako esittelet kaikille 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis missä ”tynnyrissä” toi ap on oikein kasvanut, kun ei tiedä , mikä on kanta- tiedosto.?😂
Ihan uusi tiedostoformaatti minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin heitä kiinnostaa. Loppuu minunkin mielenkiinto. Woltataan siis porukalla ruokaa ja saunotaan taas meillä. Kiitoksia asiapitoisista vastauksista.
Eli täyttä skeidaa koko vinkuminen. Otsikon "baari" onkin nyt ruokaravintola. Miksi tulet palstalle vinkumaan kun ainoa kirjoittamisen aihe on oma wéetutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täyttä skeidaa koko vinkuminen. Otsikon "baari" onkin nyt ruokaravintola. Miksi tulet palstalle vinkumaan kun ainoa kirjoittamisen aihe on oma wéetutus?
Jaa no minä esim en myöskään tiedä tarvitseeko passia mihin aikaan ja minne kaikkialle. Ei ole tullut käytyä passin tulemisen jälkeen. Ei mitään hajua mikä se edes on.
Riippuu ihan siitä missä päin maailmaa heilut. Ota selvää äläkä odota että muut paimentavat sinua.