Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että joku ostaa CM Muji-tuotteita?

Vierailija
11.11.2021 |

Hiljaista on täysillä hyllyillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuotemerkkiä ostetaan, koska Citymarket jatkoi yhteistyötä firman kanssa.

Muji on japanilainen tuotemerkki, ja monissa asioissa ja suhteissa japanilaisilla ja suomalaisilla on yhteistä.

Molemmat ovat mieltyneet yksinkertaiseen muoiluun. Molemmat kansat arvostavat ahkeruutta ja työntekoa.

Japanissa arvostetaan Suomea hyvin paljon ja siellä on kymmeniätuhansia Suomi-faneja.

Itse olen ostanut noita tuotteita ja tulen jatkossakin ostamaan.

Ilmeiseti muutkin ovat niitä ostaneet, koska ainakin kuulemma City-market myy niitä Suomessa tulevanakin vuonna.

Minä pidän myös japanissa kehitetyistä hajuvesistä ja meikeistä.

Kai olen jollakin tasolla, jonkinlainen Japani-fani, vaikka en milloinkaan ole siellä käynyt.  Vielä.

Vierailija
2/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyseessä on taas asia, josta yritetään tehdä muodikas. Mutta meidän Cmarketissa kauppa ei ainakaan näytä käyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tuotemerkki menestyy Suomessa.

Ainakin japanilainen kosmetiikka myy hyvin täällä pohjoisessa.   Tosin se ei todellakaan ole halvimmasta päästä, mutta laadukasta se on.

Vierailija
4/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyseessä on taas asia, josta yritetään tehdä muodikas. Mutta meidän Cmarketissa kauppa ei ainakaan näytä käyvän.

Kävin Helsingissä Mujin liikkeessä mutta en löytänyt mitään ostettavaa. Olen normaalisti XL-kokoa (44) mutta kaikki niitten koot näyttivät aivan liian pieniltä.

Vierailija
5/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin Cittarissa näitä ei ole. Millaisia tuotteita on myynnissä?

Vierailija
6/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin Cittarissa näitä ei ole. Millaisia tuotteita on myynnissä?

Siellä oli kauheasti tohveleita ja jotain lasten paitoja, joissa oli pandapainatus. Ei ole suoraan sanottuna kiinnostanut niin paljon, että olisin painanut mieleen, mitä siellä oli myytävänä. Käy jonkun muun Cittarin sivuilla hakemassa hakusanalla Muji, niin näet.

Vierailija
7/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Mujin paperitavarasta, erityisesti juuri paperista ja kansioista. Saisipa niitäkin meidän Cittarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme