Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonit ”hankkineita”naisia haukutaan/arvostellaan ja on ennakkoluuloja?

Vierailija
11.11.2021 |

Ja naureskellaan ym ym? En voi ymmärtää. Eiköhän se kerro mitään millainen olet ihmisenä ja mistä syistä olet ne edes hankkinut. Joillain Esim. ei sitä rintaa luonnostaan ole ja kaikki ei tätä näytä ymmärtävän. Usein luullaan et otetaan miehiä varten eikä itseään.

Kommentit (264)

Vierailija
181/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonit hankitaan vain koska halutaan isommat rinnat. Ainut mihin rintoja varsinaisesti tarvitsee on vauvojen imetys eikä siinä rintojen koolla ole merkitystä (en tiedä vaikuttavatko silikonit imetykseen). Silikonien hankkiminen kertoo paljon naisen arvomaailasta. On hyvin ulkonäkökeskeinen ja pitää naiseudessa rintoja tärkeimpänä asiana ja on valmis käyttämään niihin tolkuttomasti rahaa ja riskeeramaan oman terveytensä vain että näyttäisi seksikkäämmältä. Lisäksi silikoneja hankkivat naiset pitävät yllä tätä suurien rintojen palvomis kulttuuria ja tukevat naisten esineellistämistä ja aiheuttavat epävarmuutta myös seuraavan sukupolven naisille.  Ainut ymmärrettävä syy minkä silikoneille keksin on että rinnat on esim. rintasyövän takia jouduttu poistamaan ja nainen ei tunne oloaan hyväksi kehossaan kun osa siitä on poistettu.   

Minkä takia rintasyövän takia rinnan menettänyt olisi ”oikeutettu” enemmän silikoneihin, kun sellainen kenelle rinnat eivät kasvaneet ollenkaan tai kenen rinnat hävisivät kokonaan imetyksen jälkeen. Jos lopputulos on sama, ei ole enää rintaa/rintoja? Silloin riittää empatiaa, jos on syövän kärsinyt, mutta jos syy rintojen menetykseen/niiden olemattomuuteen on joku muu, niin nainen onkin yhtä-äkkiä pinnallinen. En ymmärrä.

Rintasyövässä lähtee koko rinta nänneineen. Se että on ketun korvat on normaalia. Suurin osa naisista ei edes nykyään tunnista mikä on normaali rinta, vaan verrataan täysin utopiseen mielikuvaan rinnoista.

Vierailija
182/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mun tarvitse päätöksiäni sellaisille perustella, joilla ei ole minun tai elämäni kanssa mitään tekemistä. Minun kroppani, minun elämäni, minun rahani, minun päätökseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia rintasyövän takia rinnan menettänyt olisi ”oikeutettu” enemmän silikoneihin, kun sellainen kenelle rinnat eivät kasvaneet ollenkaan tai kenen rinnat hävisivät kokonaan imetyksen jälkeen. Jos lopputulos on sama, ei ole enää rintaa/rintoja? Silloin riittää empatiaa, jos on syövän kärsinyt, mutta jos syy rintojen menetykseen/niiden olemattomuuteen on joku muu, niin nainen onkin yhtä-äkkiä pinnallinen. En ymmärrä.[/quote]

Rintasyövässä lähtee koko rinta nänneineen. Se että on ketun korvat on normaalia. Suurin osa naisista ei edes nykyään tunnista mikä on normaali rinta, vaan verrataan täysin utopiseen mielikuvaan rinnoista.[/quote]

Et selvästi halua ymmärtää, ettei kaikilla ole imetyksen jälkeen samanlaisia rintoja. Sinulla itselläsi on utopistinen kuva rinnoista, kaikki rinnat ovat a-c-kuppia tai pahimmillaan ”ketun korvat”. Kun rinnat häviävät kokonaan, jäljelle ei jää ketun korvia, eikä mitään muutakaan kuin pelkkää nahkaa ja nänni.

Vierailija
184/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tubulaariset rinnat. Ei tulisi mieleenkään mennä ”korjaamaan” niitä. Suurimman osan elämästäni olen kuitenkin paita päällä ja enköhän hengissä selviä niistäkin tilanteista kun en ole..

Kyllä ihmiset on typeriä.

Sama mulla. Olen kaksi lasta näillä rinnoilla imettänyt, itsetuntoni ei heilahda suuntaan eikä toiseen uimapuvussakaan ja tosiaan vaatteiden peitossahan nuo yleensä ovat. Ei ole minun naiseuteni kiinni rinnoista, vaikka niitä ei olisi lainkaan.

Vierailija
185/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te ”rinnattomat” tekisitte, jos silikoni ym. täytteet olisi jäänyt keksimättä?

Suurelta osin vastaukset silikonirintojen ottoon tuntuvat olevan oman mielen ja itsevarmuuden kohentaminen. Millä eväillä sitä itsevarmuutta olisi siinä tapauksessa lähdetty rakentamaan?

Ranteet auki?

Vierailija
186/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te ”rinnattomat” tekisitte, jos silikoni ym. täytteet olisi jäänyt keksimättä?

Suurelta osin vastaukset silikonirintojen ottoon tuntuvat olevan oman mielen ja itsevarmuuden kohentaminen. Millä eväillä sitä itsevarmuutta olisi siinä tapauksessa lähdetty rakentamaan?

Ranteet auki?

Sitten olisi pitänyt jatkaa samaan malliin kuin ennen silikoneja, eli työntää jotain täytettä rintaliiveihin. Mutta jos sitä yrität vihjata, että pelkästä päätöksestä voi vaan olla tyytyväinen omaan muuttuneeseen kehoonsa, mille ei edes voi tehdä mitään (lihava voi laihduttaa jne), niin enpä usko, että olisi onnistunut. Se että sinä tai joku muu voi olla tyytyväinen ei muuta sitä tosi asiaa. Kaikki eivät ole samanlaisia. Miksi toiset kokevat tarvetta meikata ja toiset eivät? Miksi toiset värjäävät hiuksiaan? Jokainen tehköön miten tykkää. Ei luulisi olevan muilta pois.

Vierailija
187/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tubulaariset rinnat. Ei tulisi mieleenkään mennä ”korjaamaan” niitä. Suurimman osan elämästäni olen kuitenkin paita päällä ja enköhän hengissä selviä niistäkin tilanteista kun en ole..

Sama mulla. Olen kaksi lasta näillä rinnoilla imettänyt, itsetuntoni ei heilahda suuntaan eikä toiseen uimapuvussakaan ja tosiaan vaatteiden peitossahan nuo yleensä ovat. Ei ole minun naiseuteni kiinni rinnoista, vaikka niitä ei olisi lainkaan.

Ihmiset ovat erilaisia. Sinä olet tyytyväinen, joku muu ei ole.

Vierailija
188/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumitissit ja makkarahuulet, niitä koskaan vaihtaisi en...

Siihen vielä kolmen sentin irtoräpsyt ja metri irtotukkaa. Komeus kruunataan 15 cm koroilla, joilla tämä ilmestys ei osaa edes kävellä. Todella Hot! 494

Vierailija
189/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittele enkä mainosta silikonejani.otin koska pää ei kestänyt ruttusia imetettyjä tyhjä lätkiä.

Vierailija
190/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin silikonit ottaneilla voi olla irtoripsiä tai huulitäytettä. Itselläni ei ole. Ei ole värjättyjä hiuksia, ei irtoripsiä, ei korkokenkiä, ei avoimia kaula-aukkoja. En esittele tissejäni missään (paitsi miehelleni, joka oli muuten mieheni jo ennen leikkausta eikä olisi halunnut koko leikkausta). Mikään stereotypia ei vastaa minua ja luulen että meitä on muitakin. On oletus, että kaikki joilla on silikonit, ovat tietyntyyppisiä ja todella vaikea joidenkin uskoa meihin ihan tavallisiin naisiin, jotka ovat ottaneet maltilliset (esim b-kuppi) rinnat vain menetettyjen tilalle. Ilman mitään suurta numeroa tai että asiasta olisi edes kertonut juuri kenellekään. Mutta kaltaisiani on muitakin.

Vierailija
191/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että nuo omien epätäydellisyyksien kanssa elävät ovat tyytyväisempiä elämäänsä kuin nuo silikonibimbot, joiden elämän tehtävä on tuijotella itseään peilistä ja tyrkyttää tissejään miehille.

Vierailija
192/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että nuo omien epätäydellisyyksien kanssa elävät ovat tyytyväisempiä elämäänsä kuin nuo silikonibimbot, joiden elämän tehtävä on tuijotella itseään peilistä ja tyrkyttää tissejään miehille.

Sinä et ainakaan taida olla kovin tyytyväinen elämääsi? Tiesitkö, että moni ”silikonibimbo” on ihan tavallinen perheenäiti, vailla mitään tarvetta ”tyrkyttää” rintojaan vieraille miehille? Omalle miehelle tissien tyrkyttäminen lienee sallittua?

Vierailija
193/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mun tarvitse päätöksiäni sellaisille perustella, joilla ei ole minun tai elämäni kanssa mitään tekemistä. Minun kroppani, minun elämäni, minun rahani, minun päätökseni.

Tietysti. Ja jokaisella muulla on oikeus pitää sua silikonibimbona.

Vierailija
194/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkineita-sana on lainausmerkeissä? Kyllähän ne nimenomaan hankitaan jos hankitaan, ei ne silikonit luonnostaan kasva.

Minä en arvostele tai mollaa, ihmettelen vain miksi joku haluaa laittaa kehoonsa sellasia vierasesineitä, jotka voivat vuotaa, hajota ja tuottaa monenlaisia ongelmia. Ja kun nekin pitää sitten vaihdattaa tietyn ajan välein, eikä se voi mukavaa olla miltään kantilta eikä turvallista.

Surullinen ilmiö.

Rintojen pienennysleikkaukset ymmärrän vallan hyvin.

Vierailija
195/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ja jokaisella muulla on oikeus pitää sua silikonibimbona.

Ja sinua muuten vaan bimbona. Miten voi olla jollekin noin iso ongelma, jos toisella on silikonit?

Vierailija
196/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hankkineita-sana on lainausmerkeissä? Kyllähän ne nimenomaan hankitaan jos hankitaan, ei ne silikonit luonnostaan kasva.

Minä en arvostele tai mollaa, ihmettelen vain miksi joku haluaa laittaa kehoonsa sellasia vierasesineitä, jotka voivat vuotaa, hajota ja tuottaa monenlaisia ongelmia. Ja kun nekin pitää sitten vaihdattaa tietyn ajan välein, eikä se voi mukavaa olla miltään kantilta eikä turvallista.

Surullinen ilmiö.

Rintojen pienennysleikkaukset ymmärrän vallan hyvin.

Pienennysleikkauksessakin on riskinsä, kuten missä vaan leikkauksessa. Ja muistetaan tämä:pitää olla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Eikö totta? Miksi siis lähteä pienentelemään. Jos on selkäkipuja tms niin mitäs siitä, pääasia että on luonnollinen ja tyytyväinen itseensä!

Vierailija
197/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ihmiset jotka eivät välitä miltä näyttävät, ovat selvästi jotenkin rohkeampia ja elävät elämäänsä miten sitten elävätkin, kun taas ne jotka kokoajan löytävät paranneltavaa kehostaan eivät ole koskaan tyytyväisiä tai uskalla olla mitä ovat.

Ja mitä sillä ulkonäön puunaamisella edes haetaan, kukaan ei sinusta tule tykkäämään koskaan täydellisen naaman tai vartalon takia, vaan sinut tullaan muistamaan siitä millainen olit muiden kanssa, mitä sanoit tai touhusit, millanen luonne oli, mitä harmittomia vikoja sulla oli jne. Ei sillä kuorella ole väliä kun ihmisen tuntee, täydellinen kuorikin rapistuu ja mätänee.

Ilmeisesti itsensä muokkaajille vain se merkitsee jotain, että joku ventovieras haluaisi panna. Että sexy pitää olla, vaikkei sillä saa osakseen kuin epäaitoa tai epäasiallista käytöstä miehiltä.

Vierailija
198/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ihmiset jotka eivät välitä miltä näyttävät, ovat selvästi jotenkin rohkeampia ja elävät elämäänsä miten sitten elävätkin, kun taas ne jotka kokoajan löytävät paranneltavaa kehostaan eivät ole koskaan tyytyväisiä tai uskalla olla mitä ovat.

Ja mitä sillä ulkonäön puunaamisella edes haetaan, kukaan ei sinusta tule tykkäämään koskaan täydellisen naaman tai vartalon takia, vaan sinut tullaan muistamaan siitä millainen olit muiden kanssa, mitä sanoit tai touhusit, millanen luonne oli, mitä harmittomia vikoja sulla oli jne. Ei sillä kuorella ole väliä kun ihmisen tuntee, täydellinen kuorikin rapistuu ja mätänee.

Ilmeisesti itsensä muokkaajille vain se merkitsee jotain, että joku ventovieras haluaisi panna. Että sexy pitää olla, vaikkei sillä saa osakseen kuin epäaitoa tai epäasiallista käytöstä miehiltä.

Miksi se ventovieras haluaisi panna sen enempää, onko silikonit vai ei, jos käyttää normaaleja vaatteita ja on b-kupin silikonit? En minä ole saanut ainakaan mitään epäasiallista käytöstä miehiltä. Oma mieheni rakasti minua ilman rintoja ja niiden kanssa, onneksi hänelle silikonit eivät olleet kynnyskysymys.

Vierailija
199/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennysleikkaus toi helpotuksen ystävälleni, joka urheilee paljon.

Kahdella tutullani on silarit, toinen ex-fitness tyyppi ja toinen jumppaohjaaja. Molemmille ulkonäkö on se tärkein juttu, ja ovat aika epävarmoja omasta ulkonäöstään. Ihan normaaleja ihmisiä molemmat eivätkä tuo asiaa mitenkään puheissaan esille.

Ymmärrän jos fitnes kilpailija ottaa silarit, tai kuka tahansa joka kärsii pienistä rinnoista. Mutta överi-isoja silareita en ymmärrä, koska itsellä on luonnostaan isot rinnat ja niiden kanssa kaikenlainen urheilu on aivan perseestä.

Vierailija
200/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan minulle on aivan sama, onko jollakin silikonit vai ei, eikä se tietenkään ole minun asiani.

Kuitenkin laajemmin ajateltuna, silikonitäytteet ovat aika suuri terveysriski (mm. syöpä, autoimmuunisairaudet), enkä todellakaan toivo kenenkään pahimmillaan kuolevan rintojensa vuoksi. Nykyään kai on myös mahdollista käyttää omaa rasvaa rintojen suurennokseen, jolloin terveysriskit ovat pienemmät.

Lisäksi, jos itsensä kirurginen "parantelu" yleistyy valtavasti, tulee varsinkin nuorille paineita tehdä samaa. Etelä-Koreassa näin on jo tainnut käydä. Mielestäni tällainen kehitys ei ole toivottavaa tai tervettä. Ylipäätään liian ulkonäkökeskeinen kulttuuri on mielestäni haitallista ja vie keskittymistä tärkeämmiltä asioilta kuten empatia, oppiminen, taidot, tiede ja taide, jotka oikeasti voisivat viedä ihmiskuntaa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä