Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonit ”hankkineita”naisia haukutaan/arvostellaan ja on ennakkoluuloja?

Vierailija
11.11.2021 |

Ja naureskellaan ym ym? En voi ymmärtää. Eiköhän se kerro mitään millainen olet ihmisenä ja mistä syistä olet ne edes hankkinut. Joillain Esim. ei sitä rintaa luonnostaan ole ja kaikki ei tätä näytä ymmärtävän. Usein luullaan et otetaan miehiä varten eikä itseään.

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hauku mutta ihmettelen sen sijaan miksi sitä päänsisäistä ongelmaa ei voinut ratkoa ammattilaisen kanssa vaan leikkelyin. Naiseus ei ole kiinni rintojen koosta tai niiden pienuudesta ja muodosta. Luonnollinen nainen on AINA kaunis ulkonäöllä ei väliä. En arvosta muovisia ihmisiä laisinkaan.

Vaikea selittää ihmisellä joka ei ole jotain samaa ”kokenut”. Jos jostain kärsii ala-asteelta lähtien, odotat sun rinnat kasvaa, alat häneen kun oot ihan Ok mut tajuat poikkeet muita, se alkaa häiritsee sua myöhemmin myös kun meet vaikka rannalle, tai alat seurusteleen ja mitä eniten- sua itsees kun katot peilistä etkä tunne itsees naiseksi. Yhtälailla kroppaa voi muokata salilla, ulkonäköä voi parannella ja parhaita puolia korostaa meikillä tai epäaidosti myös luonnollisen näköisesti. Rintoja valitettavasti ei voi kasvattaa jos niitä geenit tai luoto ei oo sulle suonut ja pakko hakea ne ihan kirurgisesesti jos tähän haluaa päätyä. Itse päädyin. Ja oikein päätöksen tein. Mitä se on sinulta pois jos nyt omaan paremman itsetunnon näiden avulla ja tunnen vihdoin olevani ”nainen”. Eikä tarvitse miettiä mitkä toppaukset tungen bikineihin että näyttäisi mulla olisi jotain sielä kuin rintakehä.

Aivan kuten totesin niin päänsisäinen ongelma. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat rannalla tai yleisissä saunoissa sinusta tai ylipäätään. Ei yhtään mitään. En ymmärrä tällaisia muiden hyväksyntää hakevia heikkoja ihmisiä. Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä ja rakastaa itseään luonnollisena sellaisena kuin on?

Kehitä empatiaasi. Olet ärsyttävän tyhmä.

Kommenttisi kertoo täydellisesti vain ja ainoastaan sinusta. Empatian puutteesta itseäsi kohtaan ja ymmärrystä asioihin. Empatian kyvyssäni ei ole mitään vikaan.

Kyllä empatian kyvyssäsi on vikaa, sillä vänkäät tuntemattomien ihmisten asioista, joista et todellisuudessa tiedä mitään.

Sinä tässä vänkäät, minä vastasin esitettyyn kysymykseen. Kannattaisi kasvaa aikuiseksi.

Miksi intät ja väität vastaan asioista, joihin et liity millään tavalla? Miksi sinua ärsyttää, jos muut haluavat kohentaa ulkonäköään?

Pitäisikö sinun puhua psykologille huonosta itsetunnostasi?

Vierailija
162/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään järkevällä naisella ei ole silareita ja hyvä niin vain tyhmillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä varten ne on. Älkää valehdelko itsellenne "muita naisia tai itseä varten vain otin". Älkää vedättäkö ettette muka hae niillä miesten huomiota ( jos olette heteroita ) .

Naurettavin kommentti minkä olen lukenut🤣 itseäni varten. Siis kumpaa nyt haluat syyttäkö pinnalliseksi ja huonoksi itse tunniksi jos olwn ottanut itseäni varten? Vai että olen ottanut muita varten joka on nyt silikonit hankkinut?😃Joo siis.. todellakin (sarkasmia) otin silarit muita varten että joutuisin elään silikonit otettuani niiden kaa arki askareissa ihan vaan muita varten(munhan kaa ne on ja paitani alla) ja et olisin muiden silmis jotain.. ja jotai? En ees tiiä miten ajattelisin jos ajattelisin tuollaisilla😂 Ja ihan tiedoks itseään varten olen ottanut ja miksi sen tarvisi olla huono asia.

Etkä ottanut itseäsi varten. Jos olisit maailman ainoa ihminen planeetalla, miksi ottaisit silarit ( jos esim robotti tekisi ne ). Tietenkin otit ne muiden katseiden vuoksi. Älä valehtele itsellesi.

Itseni takia. Etkö sinä tee mitään sitten ikinä itseäsi varten??

Ehkä et vain osaa ajatella kovinkaan laajasti tätä asiaa? Mitä sinä niistä silareista saat, mitä lisäarvoa ne sinulle tuovat?

Kenties huomiota ja/tai ihailua? Nämä voivat saada sinut tuntemaan itsesi paremmaksi, kauniimmaksi, seksikkäämmäksi. Eli ovat asioista, joita saat välillisesti muiden kautta. Jos et saisi mitään vastakaikua niistä silareista muilta, niin tuskin kokisit niiden ottamisen kovin onnistuneeksi.

-eri

Olen eri. Vaikka saisi, niin mitä se haittaisi? Onko se huono asia tuntea itseä seksikkääksi? Paremmaksi? En nyt ihan ymmärrä🧐 Jos se tuo onnellisuutta. Minulle on tärkeä tuntea itsesi ”itseksi” vaikka kukaan ei minua näkisi muu kuin minä itse. En tarvitse vastakaikua muilta, jos haluan ihailla voin sitten itse ihailla itseäni jos tälle olisi tarve.

Vierailija
164/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hauku mutta ihmettelen sen sijaan miksi sitä päänsisäistä ongelmaa ei voinut ratkoa ammattilaisen kanssa vaan leikkelyin. Naiseus ei ole kiinni rintojen koosta tai niiden pienuudesta ja muodosta. Luonnollinen nainen on AINA kaunis ulkonäöllä ei väliä. En arvosta muovisia ihmisiä laisinkaan.

Vaikea selittää ihmisellä joka ei ole jotain samaa ”kokenut”. Jos jostain kärsii ala-asteelta lähtien, odotat sun rinnat kasvaa, alat häneen kun oot ihan Ok mut tajuat poikkeet muita, se alkaa häiritsee sua myöhemmin myös kun meet vaikka rannalle, tai alat seurusteleen ja mitä eniten- sua itsees kun katot peilistä etkä tunne itsees naiseksi. Yhtälailla kroppaa voi muokata salilla, ulkonäköä voi parannella ja parhaita puolia korostaa meikillä tai epäaidosti myös luonnollisen näköisesti. Rintoja valitettavasti ei voi kasvattaa jos niitä geenit tai luoto ei oo sulle suonut ja pakko hakea ne ihan kirurgisesesti jos tähän haluaa päätyä. Itse päädyin. Ja oikein päätöksen tein. Mitä se on sinulta pois jos nyt omaan paremman itsetunnon näiden avulla ja tunnen vihdoin olevani ”nainen”. Eikä tarvitse miettiä mitkä toppaukset tungen bikineihin että näyttäisi mulla olisi jotain sielä kuin rintakehä.

Aivan kuten totesin niin päänsisäinen ongelma. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat rannalla tai yleisissä saunoissa sinusta tai ylipäätään. Ei yhtään mitään. En ymmärrä tällaisia muiden hyväksyntää hakevia heikkoja ihmisiä. Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä ja rakastaa itseään luonnollisena sellaisena kuin on?

Jännä, mun mielestä heikko ihminen on sellainen joka arvostelee muita noinkin hatarin perustein. Vahva ihminen antaa toisten olla mitä ovat - tuomitsematta.

Jos pitäis päättää kumpi on yleisesti ottaen tuhoisampaa ja heikomman ihmisen käytöstä: sun käytös, vai se että ihminen muokkaa omaa ulkonäköään omista syistä, niin sori, kyllä sä "voittaisit"

Ohis

Kaivat vain kuoppaa. Tuolla perustella olet heikko kun arvostelet ja hyökkäät kimppuun sanoin. Ei ole koskaan ollut tarvetta muokata itseäni ja olen onnellinen näin. Muokkaustarve kertoo puutteesta ja heikosta itseluottamuksesta. Muovi ei tuo onnea vaan aitous.

Laita sinäkin joskus pikkaisen ripsiväriä, niin piristyt! Tais äiti ja isoäiti kieltää aikoinaan? Haukkuivat "turhapäiset" naapurin "keikistelijät"? Kertoivat että todellinen kauneus tulee sisältäpäin samalla kun haukkuivat ja arvostelivat muita?

Vierailija
165/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, mun mielestä heikko ihminen on sellainen joka arvostelee muita noinkin hatarin perustein. Vahva ihminen antaa toisten olla mitä ovat - tuomitsematta.

Jos pitäis päättää kumpi on yleisesti ottaen tuhoisampaa ja heikomman ihmisen käytöstä: sun käytös, vai se että ihminen muokkaa omaa ulkonäköään omista syistä, niin sori, kyllä sä "voittaisit"

Ohis

Kaivat vain kuoppaa. Tuolla perustella olet heikko kun arvostelet ja hyökkäät kimppuun sanoin. Ei ole koskaan ollut tarvetta muokata itseäni ja olen onnellinen näin. Muokkaustarve kertoo puutteesta ja heikosta itseluottamuksesta. Muovi ei tuo onnea vaan aitous.

Heh, etpä sinä ole oikea ihminen kertomaan mitään onnesta! Tasapainoinen, onnellinen ihminen ei kommunikoi tuolla tavalla.

Sinähän sen niin hyvin tiedät. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei ota silareita.

Nimenomaan onnellinen ja tasapainoinen ihminen ottaa silarit: hän haluaa kohentaa ulkonäköään, eli hän välittää itsestään.

Sinä sen sijaan vänkäät netissä. Hmm......

Vierailija
166/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit hankitaan vain koska halutaan isommat rinnat. Ainut mihin rintoja varsinaisesti tarvitsee on vauvojen imetys eikä siinä rintojen koolla ole merkitystä (en tiedä vaikuttavatko silikonit imetykseen). Silikonien hankkiminen kertoo paljon naisen arvomaailasta. On hyvin ulkonäkökeskeinen ja pitää naiseudessa rintoja tärkeimpänä asiana ja on valmis käyttämään niihin tolkuttomasti rahaa ja riskeeramaan oman terveytensä vain että näyttäisi seksikkäämmältä. Lisäksi silikoneja hankkivat naiset pitävät yllä tätä suurien rintojen palvomis kulttuuria ja tukevat naisten esineellistämistä ja aiheuttavat epävarmuutta myös seuraavan sukupolven naisille.  Ainut ymmärrettävä syy minkä silikoneille keksin on että rinnat on esim. rintasyövän takia jouduttu poistamaan ja nainen ei tunne oloaan hyväksi kehossaan kun osa siitä on poistettu.   

Mikä ero on siinä onko ne rinnat poistettu vrt siihen, ettei niitä ole koskaan kasvanutkaan?

Vierailija
167/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään järkevällä naisella ei ole silareita ja hyvä niin vain tyhmillä on.

Yksikään järkevä ihminen ei jaksa vängätä vauvapalstalla.

Vierailija
168/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä varten ne on. Älkää valehdelko itsellenne "muita naisia tai itseä varten vain otin". Älkää vedättäkö ettette muka hae niillä miesten huomiota ( jos olette heteroita ) .

Naurettavin kommentti minkä olen lukenut🤣 itseäni varten. Siis kumpaa nyt haluat syyttäkö pinnalliseksi ja huonoksi itse tunniksi jos olwn ottanut itseäni varten? Vai että olen ottanut muita varten joka on nyt silikonit hankkinut?😃Joo siis.. todellakin (sarkasmia) otin silarit muita varten että joutuisin elään silikonit otettuani niiden kaa arki askareissa ihan vaan muita varten(munhan kaa ne on ja paitani alla) ja et olisin muiden silmis jotain.. ja jotai? En ees tiiä miten ajattelisin jos ajattelisin tuollaisilla😂 Ja ihan tiedoks itseään varten olen ottanut ja miksi sen tarvisi olla huono asia.

Etkä ottanut itseäsi varten. Jos olisit maailman ainoa ihminen planeetalla, miksi ottaisit silarit ( jos esim robotti tekisi ne ). Tietenkin otit ne muiden katseiden vuoksi. Älä valehtele itsellesi.

Ehkä et vain osaa ajatella kovinkaan laajasti tätä asiaa? Mitä sinä niistä silareista saat, mitä lisäarvoa ne sinulle tuovat?

Kenties huomiota ja/tai ihailua? Nämä voivat saada sinut tuntemaan itsesi paremmaksi, kauniimmaksi, seksikkäämmäksi. Eli ovat asioista, joita saat välillisesti muiden kautta. Jos et saisi mitään vastakaikua niistä silareista muilta, niin tuskin kokisit niiden ottamisen kovin onnistuneeksi.

-eri

Mitä sitten, vaikka haluaisi näyttää hyvältä myös muiden silmissä? Sinäkö et halua?

Helvetin outoa porukkaa täällä.

No miksi sitten yrität vängätä ja väittää, että vain itseäsi varten, sen sijaan, että suoraan rehdisti myönnät asiat niin kuin ne ovat. Vai oletko oikeasti niin yksinkertainen, ettet ole edes tajunnut omia tarkoitusperiä ja syitä siellä taustalla. Toivon todellakin, että olet vain provo.

Vastaa rehellisesti: miksi sinua ärsyttää, jos muut haluavat kohentaa ulkonäköään? Miksi?

Mitä sitten, vaikka joku ottaisi ne myös siksi että näyttäisi hyvältä muiden silmissä? Mitä sitten?

Sinäkö et halua näyttää hyvältä? Mikset?

Vierailija
169/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kertoo aika paljon millainen on ihmisenä jos menee laitattamaan jotain ylimääräistä kehoonsa leikkauksella kyse on vain turhamaisuudesta.

Leikkauksissa on aina riskinsä, ihan sama kuinka pienestä leikkauksesta on kyse.

Lisäksi monet naiset valittavat aina että heillä "ei ole rintoja" vaikka löytyy kuitenkin ihan normaalit A-C kupit. Mutta kun pitää saada ne kaksois D:t tai vieläkin isommat, ihan kuin se olisi joku naiseuden määritelmä että on isot rinnat. Nykyään kun ei enää normaali riitä.

Kyllä, pidän tällaisia ihmisiä hieman yksinkertaisina ja pinnallisina.

Näin itsekin ajattelen, täytyy myöntää. Kyllähän se ihmisen arvomaailmasta jotakin kertoo, kun tuollaista tehdään puhtaasti kosmeettisista syistä. Arvostan ja ihailen ihmisiä, jotka keskittyvät elämässä aivan muunlaisiin asioita.

Vierailija
170/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Heh, etpä sinä ole oikea ihminen kertomaan mitään onnesta! Tasapainoinen, onnellinen ihminen ei kommunikoi tuolla tavalla.

Sinähän sen niin hyvin tiedät. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei ota silareita.

Kyllä sen oikeesti tietää.

Eikä minulla ole silareita, mutta pystyn silti asettumaan toisen ihmisen asemaan, kuuntelemaan, ymmärtämään eri tapoja nähdä asioita. Kokeile sinäkin joskus. Juuri tämän takia joku sanoi sinua empatiakyvyttömäksi.

Vierailija
171/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeen järjellä ajattelee niin onhan se hullua, että ihon alle asennetaan kumiset pallot ilman lääketieteellistä perustetta.

Jep, yhtä hullua kun laitetaan meikkiä ihon pintaan ilman tieteellistä syytä tai lääketieteellistä perustetta. 🧐 Tai värjätään hiuksia ilman lääketieteellistä perustetta😅

Jos sä et näe mitään eroa silikoneilla ja meikillä, joka on ihon pinnalla ja jonka voi pestä koska vaan pois, niin ei hyvää päivää... Tämäkin kommentti kertoo erittäin hyvin osaltaan, miksi silikonien ottajia pidetään yksinkertaisina ja pinnallisina.

Kommentoin vain kohtaa jossa vedottiin lääketieteellisiin perusteisiin, joka on yleisin vetoomus väittelyssä kun muuta ei keksitä. Ihan vaan nostaakseen pintaan, halusin herätellä.. ei montaa muutaakaan asiaa kyseenalaistettaessa mietitä onko nyt jotain tieteellisesti perusteltu miksi sellaisia tulisi laittaa - olisi se sitten naamaan pakkelia, silikonia pinnan alle tai mustamarja mehua kalojen juotavaksi, kokeeksi. Montakaan asiaa ei ole perusteltu miksi tulisi tai tarvisi tehdä näin.

Terveisin syvällisesti pohtiva ja viisas mietiskelijä

Vierailija
172/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit hankitaan vain koska halutaan isommat rinnat. Ainut mihin rintoja varsinaisesti tarvitsee on vauvojen imetys eikä siinä rintojen koolla ole merkitystä (en tiedä vaikuttavatko silikonit imetykseen). Silikonien hankkiminen kertoo paljon naisen arvomaailasta. On hyvin ulkonäkökeskeinen ja pitää naiseudessa rintoja tärkeimpänä asiana ja on valmis käyttämään niihin tolkuttomasti rahaa ja riskeeramaan oman terveytensä vain että näyttäisi seksikkäämmältä. Lisäksi silikoneja hankkivat naiset pitävät yllä tätä suurien rintojen palvomis kulttuuria ja tukevat naisten esineellistämistä ja aiheuttavat epävarmuutta myös seuraavan sukupolven naisille.  Ainut ymmärrettävä syy minkä silikoneille keksin on että rinnat on esim. rintasyövän takia jouduttu poistamaan ja nainen ei tunne oloaan hyväksi kehossaan kun osa siitä on poistettu.   

Minkä takia rintasyövän takia rinnan menettänyt olisi ”oikeutettu” enemmän silikoneihin, kun sellainen kenelle rinnat eivät kasvaneet ollenkaan tai kenen rinnat hävisivät kokonaan imetyksen jälkeen. Jos lopputulos on sama, ei ole enää rintaa/rintoja? Silloin riittää empatiaa, jos on syövän kärsinyt, mutta jos syy rintojen menetykseen/niiden olemattomuuteen on joku muu, niin nainen onkin yhtä-äkkiä pinnallinen. En ymmärrä.

Vierailija
173/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero on siinä onko ne rinnat poistettu vrt siihen, ettei niitä ole koskaan kasvanutkaan?

En tiedä yhtäkään silarit ottanutta jolle ei olisi kasvanut rintoja (transnaisia lukuunottamatta) Rinnat ne on A- ja B-kupitkin. Näitä A-C -kuppisia sikarien ottajat on.

Vierailija
174/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kertoo aika paljon millainen on ihmisenä jos menee laitattamaan jotain ylimääräistä kehoonsa leikkauksella kyse on vain turhamaisuudesta.

Leikkauksissa on aina riskinsä, ihan sama kuinka pienestä leikkauksesta on kyse.

Lisäksi monet naiset valittavat aina että heillä "ei ole rintoja" vaikka löytyy kuitenkin ihan normaalit A-C kupit. Mutta kun pitää saada ne kaksois D:t tai vieläkin isommat, ihan kuin se olisi joku naiseuden määritelmä että on isot rinnat. Nykyään kun ei enää normaali riitä.

Kyllä, pidän tällaisia ihmisiä hieman yksinkertaisina ja pinnallisina.

Näin itsekin ajattelen, täytyy myöntää. Kyllähän se ihmisen arvomaailmasta jotakin kertoo, kun tuollaista tehdään puhtaasti kosmeettisista syistä. Arvostan ja ihailen ihmisiä, jotka keskittyvät elämässä aivan muunlaisiin asioita.

Eipä varmaan kenenkään elämä ole tuollaisen ihmisen arvostuksesta ja ihailusta kiinni... (toivottavasti!)

Vierailija
175/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Olen eri. Vaikka saisi, niin mitä se haittaisi? Onko se huono asia tuntea itseä seksikkääksi? Paremmaksi? En nyt ihan ymmärrä🧐 Jos se tuo onnellisuutta. Minulle on tärkeä tuntea itsesi ”itseksi” vaikka kukaan ei minua näkisi muu kuin minä itse. En tarvitse vastakaikua muilta, jos haluan ihailla voin sitten itse ihailla itseäni jos tälle olisi tarve.

Ei kait se mitään haittaakaan, mutta miksi se pitää yrittää kieltää? Myöntäisi vain rehellisesti ja suoraan niin kuin asiat on eikä yritä olla niin kuin ei muka olisi kiinnostunut muiden mielipiteistä.

Myönnän? Mitä myöntäisin? Sen mitä sinä haluat mun olevan mieltä?😅 Olen tuota mieltä mitä juuri kirjoitin ja ihan tosissani olen, rehellisesti jos et osaa nähdä kuin oman näkökantasi, ja muita ei ”ole” mielestäsi, jätän tämän tähän. Kunnioitan omaasi, kunnioitatko myös mun?:) Itselläni ei ole myönnettävää ja olen täysin sitä mieltä mitä sanoin. Ei minua kiinnostakkaan muiden mielipiteet ja musta se on vaan positiivinen asia. (Että olen päässyt tähän pisteeseen) kun vielä kiinnosti ala asteella koulu kiusattuna kuinka huono olin ja uskoin näitä ”muiden mielipiteitä”. Sori ei enää😊tuli vaan tääkin mieleen!

Vierailija
176/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtäkään silarit ottanutta jolle ei olisi kasvanut rintoja (transnaisia lukuunottamatta) Rinnat ne on A- ja B-kupitkin. Näitä A-C -kuppisia sikarien ottajat on.

Jaa no minulla ei imetyksien jälkeen todellakaan ollut a-kuppia. Rinnat hävisivät ko-ko-naan, jäljelle jäi vaan roikkuvaa nahkaa ja nänni. Ei ollenkaan rauhaskudosta. Vaikea sanoa mikä oli ”kuppi”, koska sitä ei ollut, ehkä AAA?

Vierailija
177/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa fitness kisaajia😉 Ja ig. Itse tunnen useita

Vierailija
178/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tyytyisi tuollaiseen naiseen. Pienet rinnat ovat söpöimmät.

En ikinä tyytyisi kaltaiseesi mieheen. Olet naisvihamielinen ja halpa.

Kovaa suonikasta sinä tarvitset. Kunnon panoa. Myönnä se. Sano se ääneen!

Kovaa suonikasta tosiaan tarvitsen toisinaan mutten sinun kaltaistasi lerppua.  Multa löytyykin kättä pitempää - tämä ei trollaa, ei kärsi "päänsärystä" eikä nalkuta tyypillisen miehen tapaan:

https://www.hotlips.fi/naisille/dildo-au-naturel-big-tom-musta/p/819835…

Vierailija
179/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tubulaariset rinnat. Ei tulisi mieleenkään mennä ”korjaamaan” niitä. Suurimman osan elämästäni olen kuitenkin paita päällä ja enköhän hengissä selviä niistäkin tilanteista kun en ole..

Kyllä ihmiset on typeriä.

Vierailija
180/264 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lukea ketjun kommentteja, mutta ei jaksa niin luokatonta kirjoitustaitoa, että jäi asia lukematta.

Silikoni-ihmiset, kirjoittakaa hyvin, niin uskottavuus lisääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä