Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonit ”hankkineita”naisia haukutaan/arvostellaan ja on ennakkoluuloja?

Vierailija
11.11.2021 |

Ja naureskellaan ym ym? En voi ymmärtää. Eiköhän se kerro mitään millainen olet ihmisenä ja mistä syistä olet ne edes hankkinut. Joillain Esim. ei sitä rintaa luonnostaan ole ja kaikki ei tätä näytä ymmärtävän. Usein luullaan et otetaan miehiä varten eikä itseään.

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se osoitus hyvin huonosta itsetunnosta, jos tuollaiseen täytyy mennä. Henkilö ei usko olevansa kelvollinen sellaisena kuin on ja haluaa keinotekoisesti vääristää olemustaan.  Poikkeusena sitten työn puolesta tarvittavat ehostukset, esim. näyttelijä jolta edellytetään tietynlaista olemusta.

Ei pidä paikkaansa siis en allekirjoita. Olen 100% ja olin jo ennen leikkausta tyytyväinen itseeni ja hyvä itsetunto. Muista syistä halusin silikonit. Joten ei voi lokeroida. 😊 uskon olevani kelvollinen muille ja itselleni-tuota en allekirjoita.

Nainen 30

Jos olit 100% tyytyväinen itseesi jo ennen leikkausta, voisitko näin anonyymisti avata vähän niitä syitä, miksi leikkaukseen (joka on aina jonkinasteinen riski) päätit kuitenkin lähteä?

Laihdutin 20kg kun kilpurheilin, omaa rintaa ei ollut ja dominoiva ala vartalo. Siksi.

Tarkennukseksi siis bodyfitneksessä fitness lajissa, jossa vaaditaan myös kilpailu kriteerin perusteella sopusuhtaisuutta että lajissaan pärjää. Mutta tosiaan dieetillä laihtunut niin paljon ja paidat eivät oikein myös istuneet, tai oikein mikään. Silikonit hankittuani mietin myös niiden pois ottamista mutta eipä sillä niin merkitystä. Käytän myös aina poolopaitoja ja peittäviä paitoja etten saa stereotyyppistä huutelua että haluan miehiltä huomioo. Tai vastaavaa.

Sairas laji sairailla vaatimuksilla. En ymmärrä mikä saa ihmisen edes lähtemään tuollaiseen...

Vierailija
122/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuita tilastoja että silarit  ottavilla reilusti enemmän mt-ongelmia.

Ai, itsekö johdit tutkimusta? Cool

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös naisvihaa. Ajatellaan, että nainen ei saa näyttää miltä haluaa. Ja kaikki nähdään miesten kautta. Todellisuudessa miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä, kun puhutaan naisten ulkonäöstä.

No tämä palsta on täynnä sitä naisvihaa. Haukutaan toisia minkä keretään. Antakaa jokaisen tehdä tainolla tekemättä kehollaan mitä haluavat! Ei kuulu teille.

Vierailija
124/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeen järjellä ajattelee niin onhan se hullua, että ihon alle asennetaan kumiset pallot ilman lääketieteellistä perustetta.

Jep, yhtä hullua kun laitetaan meikkiä ihon pintaan ilman tieteellistä syytä tai lääketieteellistä perustetta. 🧐 Tai värjätään hiuksia ilman lääketieteellistä perustetta😅

Vierailija
125/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se osoitus hyvin huonosta itsetunnosta, jos tuollaiseen täytyy mennä. Henkilö ei usko olevansa kelvollinen sellaisena kuin on ja haluaa keinotekoisesti vääristää olemustaan.  Poikkeusena sitten työn puolesta tarvittavat ehostukset, esim. näyttelijä jolta edellytetään tietynlaista olemusta.

Ei pidä paikkaansa siis en allekirjoita. Olen 100% ja olin jo ennen leikkausta tyytyväinen itseeni ja hyvä itsetunto. Muista syistä halusin silikonit. Joten ei voi lokeroida. 😊 uskon olevani kelvollinen muille ja itselleni-tuota en allekirjoita.

Nainen 30

Jos olit 100% tyytyväinen itseesi jo ennen leikkausta, voisitko näin anonyymisti avata vähän niitä syitä, miksi leikkaukseen (joka on aina jonkinasteinen riski) päätit kuitenkin lähteä?

Laihdutin 20kg kun kilpurheilin, omaa rintaa ei ollut ja dominoiva ala vartalo. Siksi.

Tarkennukseksi siis bodyfitneksessä fitness lajissa, jossa vaaditaan myös kilpailu kriteerin perusteella sopusuhtaisuutta että lajissaan pärjää. Mutta tosiaan dieetillä laihtunut niin paljon ja paidat eivät oikein myös istuneet, tai oikein mikään. Silikonit hankittuani mietin myös niiden pois ottamista mutta eipä sillä niin merkitystä. Käytän myös aina poolopaitoja ja peittäviä paitoja etten saa stereotyyppistä huutelua että haluan miehiltä huomioo. Tai vastaavaa.

Sairas laji sairailla vaatimuksilla. En ymmärrä mikä saa ihmisen edes lähtemään tuollaiseen...

Sana kilpaurheilu ei ole hyvinvointi urheilua. Yleensä ihan ammattilais tasolle halutaan ja kilpaillaan ULKONÄÖLLÄ ja fysiikalla

Vierailija
126/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös silikonit. Mitä sitten? Tunnen oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Miksi se ärsyttää joitakin? Ihan käsittämätöntä. Eläkää omaa elämäänne ja jättäkää muut rauhaan.

Tämä. Komppaan. T. Toinen kellä myös silikonit. Ps. Niistä puhuu täällä moni tietämätön kumipalloina ja yleistäen kovasti, miksi jollain on ”NE”, kuulen myös usein sanan miehiä varten tai huono itse tunnon pönkittämiseksi ja muuta huuhaata. Silikonia on miljoonia erilaisia, niin lihaksen päällä ja alla, ja riippuu lähtötilanteesta ja elämäntilanteesta, syitä ON tuhansia miksi joku ne haluaa. Mitä se on joltain pois ja tarvitsee haukkua? Olen kuullut haukkumista ja naureskelua näistä ja siis mielelläni keskustelen aiheesta. Ja korjaan ennakkoluuloja.

Miksi ei saisi sanoa "ne"? Pitäisikö niistä muka puhua "he"?

Vierailija
127/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä varten ne on. Älkää valehdelko itsellenne "muita naisia tai itseä varten vain otin". Älkää vedättäkö ettette muka hae niillä miesten huomiota ( jos olette heteroita ) .

Vierailija
128/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mut ihan kysyisin, miten silikonit muuttaa mua ihmisenä tai vääristää mun olemusta kun omaan ne?🤗 Ulkoinen asia ei vaikuta aivotoimintaan kuten sointi Borg kin sanoi

Vierailija
129/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeen järjellä ajattelee niin onhan se hullua, että ihon alle asennetaan kumiset pallot ilman lääketieteellistä perustetta.

Jep, yhtä hullua kun laitetaan meikkiä ihon pintaan ilman tieteellistä syytä tai lääketieteellistä perustetta. 🧐 Tai värjätään hiuksia ilman lääketieteellistä perustetta😅

Jos sä et näe mitään eroa silikoneilla ja meikillä, joka on ihon pinnalla ja jonka voi pestä koska vaan pois, niin ei hyvää päivää... Tämäkin kommentti kertoo erittäin hyvin osaltaan, miksi silikonien ottajia pidetään yksinkertaisina ja pinnallisina.

Vierailija
130/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hauku mutta ihmettelen sen sijaan miksi sitä päänsisäistä ongelmaa ei voinut ratkoa ammattilaisen kanssa vaan leikkelyin. Naiseus ei ole kiinni rintojen koosta tai niiden pienuudesta ja muodosta. Luonnollinen nainen on AINA kaunis ulkonäöllä ei väliä. En arvosta muovisia ihmisiä laisinkaan.

Olet kuvottava. Joillakin voi olla tekorintoja vaikkapa syövän takia tms. syystä.

Vierailija
131/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hauku mutta ihmettelen sen sijaan miksi sitä päänsisäistä ongelmaa ei voinut ratkoa ammattilaisen kanssa vaan leikkelyin. Naiseus ei ole kiinni rintojen koosta tai niiden pienuudesta ja muodosta. Luonnollinen nainen on AINA kaunis ulkonäöllä ei väliä. En arvosta muovisia ihmisiä laisinkaan.

Mutta ei sillä ole merkitystä, että mitä sinä arvostat ja mitä et. Tuskin ketään silarit ottaneita kiinnostaa että mitä mieltä sinä olet.

Silikonit voivat vaikuttaa itsetuntoon positiivisesti.

On sairas sellainen ihminen joka ei rakasta ja hyväksy itseään sellaisena kuin on eli luonnollisena.

Vierailija
132/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava. Joillakin voi olla tekorintoja vaikkapa syövän takia tms. syystä.

Kiitos samoin. Molemmat rinnat on poistettu syövän takia enkä halunnut ottaa mitään tilalle. Olen onnellinen näin. Naiseus ei edelleenkään ole kiinni rinnoista. Olen kiitollinen siitä että olen elossa.

Vierailija
133/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myös naisvihaa. Ajatellaan, että nainen ei saa näyttää miltä haluaa. Ja kaikki nähdään miesten kautta. Todellisuudessa miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä, kun puhutaan naisten ulkonäöstä.

Tämä😄

Muistan tuon jos joku nainen kysyy minulta mieheltä mielipidettä ulkonäöstään, tai muiden naisten ulkonäöstä. Turha vinkua rakkautta tai munaa.

Vierailija
134/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen, joka hankkii silikonit alistuu stereotyyppisen naiskuvan uhriksi ja siirtää samaa vaatimusta seuraaville sukupolville ollessaan "roolimallina".

Vierailija
135/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin. Molemmat rinnat on poistettu syövän takia enkä halunnut ottaa mitään tilalle. Olen onnellinen näin. Naiseus ei edelleenkään ole kiinni rinnoista. Olen kiitollinen siitä että olen elossa.

Kivat sulle. Ei muuta silti mitään viestissäni. Ei sulla ole oikeutta arvostella heitä, jotka päätyy erilaiseen ratkaisuunm

Vierailija
136/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä varten ne on. Älkää valehdelko itsellenne "muita naisia tai itseä varten vain otin". Älkää vedättäkö ettette muka hae niillä miesten huomiota ( jos olette heteroita ) .

Naurettavin kommentti minkä olen lukenut🤣 itseäni varten. Siis kumpaa nyt haluat syyttäkö pinnalliseksi ja huonoksi itse tunniksi jos olwn ottanut itseäni varten? Vai että olen ottanut muita varten joka on nyt silikonit hankkinut?😃Joo siis.. todellakin (sarkasmia) otin silarit muita varten että joutuisin elään silikonit otettuani niiden kaa arki askareissa ihan vaan muita varten(munhan kaa ne on ja paitani alla) ja et olisin muiden silmis jotain.. ja jotai? En ees tiiä miten ajattelisin jos ajattelisin tuollaisilla😂 Ja ihan tiedoks itseään varten olen ottanut ja miksi sen tarvisi olla huono asia.

Vierailija
137/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin. Molemmat rinnat on poistettu syövän takia enkä halunnut ottaa mitään tilalle. Olen onnellinen näin. Naiseus ei edelleenkään ole kiinni rinnoista. Olen kiitollinen siitä että olen elossa.[/quote

Veisin milloin tahansa mieluummin kaltaisesi naisen treffeille ennenkuin nuo fitness pimut, joidenka ei olisi todellakaan tarvinnut hommata silikoonirintoja. Hienoa kuulla että olet onnellinen. Siunausta.

Vierailija
138/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea selittää ihmisellä joka ei ole jotain samaa ”kokenut”. Jos jostain kärsii ala-asteelta lähtien, odotat sun rinnat kasvaa, alat häneen kun oot ihan Ok mut tajuat poikkeet muita, se alkaa häiritsee sua myöhemmin myös kun meet vaikka rannalle, tai alat seurusteleen ja mitä eniten- sua itsees kun katot peilistä etkä tunne itsees naiseksi. Yhtälailla kroppaa voi muokata salilla, ulkonäköä voi parannella ja parhaita puolia korostaa meikillä tai epäaidosti myös luonnollisen näköisesti. Rintoja valitettavasti ei voi kasvattaa jos niitä geenit tai luoto ei oo sulle suonut ja pakko hakea ne ihan kirurgisesesti jos tähän haluaa päätyä. Itse päädyin. Ja oikein päätöksen tein. Mitä se on sinulta pois jos nyt omaan paremman itsetunnon näiden avulla ja tunnen vihdoin olevani ”nainen”. Eikä tarvitse miettiä mitkä toppaukset tungen bikineihin että näyttäisi mulla olisi jotain sielä kuin rintakehä.

Aivan kuten totesin niin päänsisäinen ongelma. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat rannalla tai yleisissä saunoissa sinusta tai ylipäätään. Ei yhtään mitään. En ymmärrä tällaisia muiden hyväksyntää hakevia heikkoja ihmisiä. Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä ja rakastaa itseään luonnollisena sellaisena kuin on?

Vierailija
139/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tyytyisi tuollaiseen naiseen. Pienet rinnat ovat söpöimmät.

En ikinä tyytyisi kaltaiseesi mieheen. Olet naisvihamielinen ja halpa.

Vierailija
140/264 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen, joka hankkii silikonit alistuu stereotyyppisen naiskuvan uhriksi ja siirtää samaa vaatimusta seuraaville sukupolville ollessaan "roolimallina".

Niin. Tämähän se oikea syy on: Naisten sisäsyntyinen tarve kontrolloida muita. Ei voida antaa toisten olla vapaasti mitä haluavat olla, koska pelko omassa persaukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi