Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä adoptiovanhemmistani

Vierailija
27.01.2015 |

Voiko adoption perua?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo ihmisoikeustuomioistuin. Mun mielestä adoptio olisi hyvä olla purettavissa tietyin edellytyksin.

Vierailija
22/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"]

Luuletko että vanhempasi pitävät sinusta? Tiedätkö että he rakastavat sinua?

Ajattele että sinulla on kuitenkin asiat hyvin verrattuna moniin köyhien ja syrjäytyneiden vanhempien perheessä kasvaviin nuoriin.

[/quote] Sorry, vähän lyhensin. Kyllä ne yrittävät parhaansa, mutta en vaan pidä heistä. Ai pitäiskö mun verrata itseäni ja tilannetta joihinkin afrikkalaisiin vai mitä tarkoitat?

[/quote]

Mihin kuvittelet päätyväsi adoption purkamisen jälkeen?

[/quote] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon.

[/quote]

Siellä on sitten 100% varmuudella paremmin? Tai jollei sielläkään suju, haluatko taas uudet vanhemmat? Loppujen lopuksi lastenkodissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"]

Useimmat murkkuikäiset eivät pidä vanhemmistaan, vaikka nämä olisivat biologiset. Sinun tilanteesi on siis ihan normaali. Muutaman vuoden.kuluttua pidät heistä enemmän.

[/quote] No en varmaan pidä ja kuinka sinä voisit mun tunteeni ja tilanteeni tietää. Koskettaako aihe sinua jotenkin erityisesti?
[/quote]

En tietenkään tiedä tilanteestasi muuta kuin minkä kerroit: olet murrosikäinen, et pidä vanhemmistasi. Näiden tietojen pohjalta vastasin. Aihe ei minua sen erityisemmin kosketa. Olen vain itse ollut murrosikäinen ja minulla on ollut murrosikäisiä lapsia.

Vierailija
24/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"] Luuletko että vanhempasi pitävät sinusta? Tiedätkö että he rakastavat sinua? Ajattele että sinulla on kuitenkin asiat hyvin verrattuna moniin köyhien ja syrjäytyneiden vanhempien perheessä kasvaviin nuoriin. [/quote] Sorry, vähän lyhensin. Kyllä ne yrittävät parhaansa, mutta en vaan pidä heistä. Ai pitäiskö mun verrata itseäni ja tilannetta joihinkin afrikkalaisiin vai mitä tarkoitat? [/quote]   Mihin kuvittelet päätyväsi adoption purkamisen jälkeen? [/quote] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon. [/quote] Et pääse kun ne on halunnu eroon susta

[/quote] Ei noi musta eroon halua vaan mä heistä ja biologisista vanhemmistani en tiedä.

Vierailija
25/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kohta joku tulee tänne selittämään miten Kiinassa ja Intiassa ei-toivotut lapset jätetään roskiksiin ja että sun pitäisi olla kiitollinen ettei sua abortoitu.
Rehellisesti, oletko sä se joka antoi 6-vuotiaan poikansa adoptioon 12 vuotta sitten ja kärsii asiasta vieläkin? Ajattelin vain kun kyseinen henkilö on kirjoitellut tänne aiemminkin.

Vierailija
26/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"] Luuletko että vanhempasi pitävät sinusta? Tiedätkö että he rakastavat sinua? Ajattele että sinulla on kuitenkin asiat hyvin verrattuna moniin köyhien ja syrjäytyneiden vanhempien perheessä kasvaviin nuoriin. [/quote] Sorry, vähän lyhensin. Kyllä ne yrittävät parhaansa, mutta en vaan pidä heistä. Ai pitäiskö mun verrata itseäni ja tilannetta joihinkin afrikkalaisiin vai mitä tarkoitat? [/quote]   Mihin kuvittelet päätyväsi adoption purkamisen jälkeen? [/quote] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon. [/quote] Et pääse kun ne on halunnu eroon susta

[/quote] Ei noi musta eroon halua vaan mä heistä ja biologisista vanhemmistani en tiedä.
[/quote]
Tarkoitinkin sun Bio vanhempia.

Vierailija
27/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon.

[/quote]

Sinun biologiset vanhempasi pääsivät jo sinusta eroon. Oikeat vanhempasi sen sijaan ovat valinneet sinun rakastamisesi. Oletko "paskaa geneettistä ainesta" kuten biovanhempasi vai terve ihminen?

Vierailija
28/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]Mitä sanoo ihmisoikeustuomioistuin. Mun mielestä adoptio olisi hyvä olla purettavissa tietyin edellytyksin.
[/quote]

Samalla tavalla sen voi purkaa kuin lapsen saamisen biologisesti, eli osoittaa olevansa niin huono vanhempi, että lapsi otetaan huostaan. Adoptio on yhtä iso päätös kuin biologisen lapsen pitäminen, ei sitä noin vain peruta.

Ap: todenäköisesti kyse ei ole siitä, ettet pidä adoptiovanhemmistasi, vaan siitä ettet pidä vanhemmistasi. Elleivät vanhempasi sitten esim. vähättele sinua siksi, ettet ole heille verisukua.

Vierailija
29/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"] Luuletko että vanhempasi pitävät sinusta? Tiedätkö että he rakastavat sinua? Ajattele että sinulla on kuitenkin asiat hyvin verrattuna moniin köyhien ja syrjäytyneiden vanhempien perheessä kasvaviin nuoriin. [/quote] Sorry, vähän lyhensin. Kyllä ne yrittävät parhaansa, mutta en vaan pidä heistä. Ai pitäiskö mun verrata itseäni ja tilannetta joihinkin afrikkalaisiin vai mitä tarkoitat? [/quote]   Mihin kuvittelet päätyväsi adoption purkamisen jälkeen? [/quote] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon. [/quote] Et pääse kun ne on halunnu eroon susta [/quote] Ei noi musta eroon halua vaan mä heistä ja biologisista vanhemmistani en tiedä. [/quote] Tarkoitinkin sun Bio vanhempia.

[/quote] Mut on adoptoitu ja mä nyt 12 vee tahtoisin tietää mun oikeat vanhemmat. Kai mulla on siihen oikeus?

Vierailija
30/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi provo? Tiedän itsekin kolme ihmistä, jotka eivät pidä adoptiovanhemmistaan. Yhtä pahoinpideltiin ja mitätöitiin (tappoi itsensä), toista hyväksikäytettiin ja ahdisteltiin. Kolmannen vanhemmat kuvittelivat korvaavansa rakkaudettomuuden ja välittämisen tavaroiden ostamisella ja rahaa antamalla. Olivat aina töissä, lapsi lähes aina yksin kotona, vanhempia ei kiinnostanut missä menee. Vieläkin aikuisena pelkkää riitelyä heidän välinsä. Yhtään onnistunutta tarinaa ole kuullut, tosin en tunnekaan kuin nämä kolme adoptioperhettä.

Vierailija
31/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"] Luuletko että vanhempasi pitävät sinusta? Tiedätkö että he rakastavat sinua? Ajattele että sinulla on kuitenkin asiat hyvin verrattuna moniin köyhien ja syrjäytyneiden vanhempien perheessä kasvaviin nuoriin. [/quote] Sorry, vähän lyhensin. Kyllä ne yrittävät parhaansa, mutta en vaan pidä heistä. Ai pitäiskö mun verrata itseäni ja tilannetta joihinkin afrikkalaisiin vai mitä tarkoitat? [/quote]   Mihin kuvittelet päätyväsi adoption purkamisen jälkeen? [/quote] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon. [/quote] Et pääse kun ne on halunnu eroon susta [/quote] Ei noi musta eroon halua vaan mä heistä ja biologisista vanhemmistani en tiedä. [/quote] Tarkoitinkin sun Bio vanhempia.

[/quote] Mut on adoptoitu ja mä nyt 12 vee tahtoisin tietää mun oikeat vanhemmat. Kai mulla on siihen oikeus?

[/quote]

Läpinäkyvä provo. Meni mielenkiinto.

Vierailija
32/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"] En kuvittele yhtään mitään, mutta kenties vaikka biologisten vanhempieni luokse tai jotain, kunhan vaan pääsen noista eroon.

[/quote]

Sinun biologiset vanhempasi pääsivät jo sinusta eroon. Oikeat vanhempasi sen sijaan ovat valinneet sinun rakastamisesi. Oletko "paskaa geneettistä ainesta" kuten biovanhempasi vai terve ihminen?
[/quote]

Sairas viesti. Älä ap välitä. Adoptiovanhemmat eivät ole välttämättä yhtään parempia kuin biologisetkaan (esim. raha ei tuo onnea tai takaa hyvää vanhemmuutta saati mielenterveyttä), ihmisiä ongelmineen yhtä lailla. Biovanhempasi saattavat katua pahasti sinun pois antamistasi tai heitä on jopa voitu painostaa siihen.

Vierailija
33/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"]

Miksi olisi provo? Tiedän itsekin kolme ihmistä, jotka eivät pidä adoptiovanhemmistaan. Yhtä pahoinpideltiin ja mitätöitiin (tappoi itsensä), toista hyväksikäytettiin ja ahdisteltiin. Kolmannen vanhemmat kuvittelivat korvaavansa rakkaudettomuuden ja välittämisen tavaroiden ostamisella ja rahaa antamalla. Olivat aina töissä, lapsi lähes aina yksin kotona, vanhempia ei kiinnostanut missä menee. Vieläkin aikuisena pelkkää riitelyä heidän välinsä. Yhtään onnistunutta tarinaa ole kuullut, tosin en tunnekaan kuin nämä kolme adoptioperhettä.

[/quote] Vanhemmillani on rahaa vaikka kuinka paljon, ovat liki miljonäärejä ja mulla kaikki materia mitä tarvitsen, siitä ei ole kysymys, vaan siitä etten pidä heistä.

Vierailija
34/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]Mitä sanoo ihmisoikeustuomioistuin. Mun mielestä adoptio olisi hyvä olla purettavissa tietyin edellytyksin.
[/quote]

Samaa mieltä. Kaikilla kun ei käy hyvä tuuri adoptiovanhempien suhteen. Aivan kuin lapsella tai hänen mielipiteellään ei olisi mitään merkitystä? Joku on vain itsekkäästi pakolla halunnut lapsen, jota ei kykenekään rakastamaan kuin omaansa (jota ei myöskään välttämättä olisi rakastanut, kun ei edes sitä saanut).

Vierailija
35/35 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:51"]

Vanhemmillani on rahaa vaikka kuinka paljon, ovat liki miljonäärejä ja mulla kaikki materia mitä tarvitsen, siitä ei ole kysymys, vaan siitä etten pidä heistä.

[/quote] 

Miksi kuvittelet että biovanhempasi pitäisivät sinusta? He ovat jo kerran päässet sinusta eroon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi