Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luenko mä nyt ihan väärin noita Finnlinesin hintoja Saksaan

Vierailija
27.01.2015 |

2 aikuista henkilöhinta yhteensä 300 euroa ja hytti 400 euroa. Yhteensä 700. Ja paluumatka vielä toisen samanmoiset. Yhteensä 1400. Ja sitten vielä hotellihinnat päälle. Mitä järkeä noissa hinnoissa on kun lentäen on huomattavasti halvempaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:17"]Miksi nämä laivalla menijät haluavat oman auton mukaan? Tuovat lastin täynnä? Miten nykyiset tuontirajoitukset on?
[/quote]

Euroopasta voi tuoda muutakin kuin vain olutta/viiniä/viinaa :-)
Mun kamut käy parisen krt vuodessa autolla Saksassa ja tuovat sieltö vanhoja huonekaluja, keramiikkaa, vaatteita yms VINTAGEA. On halvemmat hinnat ja suurempi valikoima. Ja ihan omaan käyttöön tuovat.

Vierailija
22/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se lentäminen on halvin vaihtoehto. Mä matkustan Helsinki-oulu-väliä lentäen kerran kuussa kun junalla se olis opiskelija-alennuksesta huolimatta kalliimpaa. Ja 8 kertaa kauemmin kestäis matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla on kivaa, toisin kuin itse ajaessa. Lekoteltiin poreammeessa ja syötiin hyvin. Parempaa kuin hotellissa :)

Vierailija
24/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"]

Finnlinesin tarjous: Kesän matkat Saksaan parhaaseen hintaan Suunnitteletko kesälomamatkaa Keski-Eurooppaan? Laivamatka Saksaan kannattaa varata nyt, sillä erikoishintaisia nopean varaajan matkoja on rajoitetusti. Nopean varaajan esimerkkihintoja Helsinki–Travemünde-reitillä 17.5.–25.6., yhdensuuntainen matka 4 henkilöä, henkilöauto (enint. 6 m pitkä ja 2,1 m korkea) ja AB4-sisähytti alk. 109 €/henkilö  4 henkilöä, matkailuauto (enint. 8 m pitkä ja yli 2,1 m korkea) ja A4-ulkohytti alk. 128 €/henkilö 4 henkilöä, 2 moottoripyörää (ei sivuvaunua tai peräkärryä) ja ja AB4-sisähytti alk. 109 €/henkilö  Toki kallimpaa kuin lentäminen mutta ei niin kallista kuin mitä ap väittää

[/quote]

Ihan finnlinesin sivuilta katsoin hinnat ja kaksi aikuista ilman autoa, niin nuo oli hinnat. Tuo tarjous on autolla kulkijoille. Ei mitään säästöä kahdelle autottomalle. 

Vierailija
25/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Lennot ja vuokra-auto tulee halvemmaksi. Ja voi olla perillä pari vuorokautta enemmän kun ei tarvitse kärsiä pitkää matkaa

Vierailija
26/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt reissun pariin kertaan seikkailumielessä, tosin ostamalla auton sieltä. Pidän tiiviisti sähköpostiyhteyttä muutamaan eteläisen Saksan Audi ja bemari merkkiliikkeisiin, en tiedä ovatko mielellään kirjeenvaihdossa satunnaisesti suomalaisnaisen kanssa, vai kuuluuko työnkuvaan. Saan kuitenkin heiltä ehdotuksia edullisista autoista. Olen tuonut kaksi autoa, joille olen hankkinut ostajan ennen kuin olen käynyt siellä. Kävin ystäväni kanssa keskieuroopassa lomareissulla, toin autot, huollsin ja laitatin merkkiliikkeessä suomessa tarvittavat lämmittimet, rekisteröin ne ja kustansin reissun niiden kauppahinnalla. En tosin vie omaa autoa sinne.