Miksi biovanhempi ei saisi adoption jälkeen jatkaa elämäänsä?t.ammattivalittaja
Kommentit (13)
No ihan tasan varmasti saa. Ja olethan sinäkin jatkanut elämääsi ja lapsi uuden puolison kanssakin on.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:16"]
No nimenomaan saa. Sä vaan et ole päässyt asiasta vieläkään yli.
[/quote]
Todellakin olen päässyt asiasta yli.ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote] No hyvä. Sittenhän ne sun 10000 adoptioaloitusta on ollut ihan turhaa paskaa. Älä tee niitä enää.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote] No hyvä. Sittenhän ne sun 10000 adoptioaloitusta on ollut ihan turhaa paskaa. Älä tee niitä enää.
[/quote]
Toiseen ketjuu liittyen tein tämän aloituksen kun sain siinä alapeukutuksia.ap
Onko muuten sun lapset tavanneet toisiaan?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet tehnyt aiemmin jo vaikka kuinka monta aloitust: voinko olla adoptioon antamani pojan fb-kaveri, voinko lähettää synttärikorttia, poika ei pääse opiskelemaan, kerronko pojalle sitätätätota, voiko poika tavata toista lastani.... plus sata muuta veivausketjua. Et ole päässyt yli, muuten et tommosia miettisi.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:29"]
Onko muuten sun lapset tavanneet toisiaan?
[/quote]
Eivät ole.ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet tehnyt aiemmin jo vaikka kuinka monta aloitust: voinko olla adoptioon antamani pojan fb-kaveri, voinko lähettää synttärikorttia, poika ei pääse opiskelemaan, kerronko pojalle sitätätätota, voiko poika tavata toista lastani.... plus sata muuta veivausketjua. Et ole päässyt yli, muuten et tommosia miettisi.
[/quote]
Saa kai sitä miettiä kaikkia juttuja, ei se silti sitä tarkoita ettenkö olisi asian yli päässyt jo vuosia sitten.ap
Ei, kyllä ap vaikuttaa aika mentaalitapaukselta. Kyselee koko ajan ihan torveloita juttuja. Niinkuin nyt tämäkin. Kenen mukaan muka EI saisi elää normaalia elämää?!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:35"]
Ei, kyllä ap vaikuttaa aika mentaalitapaukselta. Kyselee koko ajan ihan torveloita juttuja. Niinkuin nyt tämäkin. Kenen mukaan muka EI saisi elää normaalia elämää?!
[/quote]
Sain tuossa toisessa ketjussa alapeukutuksia kun kerroin jatkaneeni elämää ja ainakin adoptiovanhemmat eivät ilahtuneet kun jatkoin elämääni sanoivat sen ihan suoraan plus muutama muu ihminen eli ei ole kuvittelua.ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:35"]Ei, kyllä ap vaikuttaa aika mentaalitapaukselta. Kyselee koko ajan ihan torveloita juttuja. Niinkuin nyt tämäkin. Kenen mukaan muka EI saisi elää normaalia elämää?!
[/quote]
Aloittajahan on trolli. Kertonut asian ihan itse moneen otteeseen. Lapseton sinkku provoilijahan hän on.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:35"]Ei, kyllä ap vaikuttaa aika mentaalitapaukselta. Kyselee koko ajan ihan torveloita juttuja. Niinkuin nyt tämäkin. Kenen mukaan muka EI saisi elää normaalia elämää?! [/quote] Aloittajahan on trolli. Kertonut asian ihan itse moneen otteeseen. Lapseton sinkku provoilijahan hän on.
[/quote]
Valehtelin silloin mulla oli syyni. Olen 41v pitkäaikaistyötön nainen jolla 6v poika ja mies ja adoptioon annettu lapseni on 18v.ap