Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos mies sanoo hoikalle vaimolle

Vierailija
27.01.2015 |

Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä suututaan faktoista? Munki mies on sanonut että tykkäisi harrastaa kanssani seksiä enemmän jos en olisi selluliittimöykky. No mä tiesin että oon, asia mikä vaivannut myös minua, mutta sitten sain kipinän läksiä kuntoilemaan. Nyt olen tyytyväinen myös siksi, että kesäsin uskallan käyttää jalat paljastavia vaatteita ja mennä mm. rannalle! :) Sitä en enää kuunnellut kun mies valitti lihasteni olevan nykyään liiankin isot :D Menkööt ite salille jos miehistä egoa jollain tavalla kolkuttaa.

Meillä sanotaan suoraan asioista joille voi tehdä jotain ilman kauneusleikkauksia ja se on mielestäni mukavaa.

Vierailija
42/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:41"]Minun mielestäni näistä vartaloon liittyvistä asioista pitäisi puhua avoimesti ennen suhteen muuttumista vakavaksi ja varsinkaan lasten hankkimista, molemmat ainakin tietävät, mitä mieltä toinen on asioista. Minun miesystäväni on suoraan sanonut, että seksi loppuisi, jos turpoaisin muodottomaksi, ja jos haluan olla tämän miehen kanssa, minun täytyy ymmärtää se, että hänelle mieleinen nainen on hoikka. Erikseen tietysti raskaus, mutta kun sekään ei ole mikään tekosyy lihottaa itseään muodottomaksi valaaksi.
[/quote]
Mä olen samaa mieltä ja mieheni on aina sanonutkin pitävänsä hoikista naisista. Ei varmasti tykkäisi jos lihoisin vaikka 20 kg. En sitten tiedä millä mielellä kommentoi hoikkuuttani. ...otanko ihan turhaan itseeni. .en minäkään tykkäisi jos mies paljon lihoisi ja hän tietää sen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:47"]Miten täällä suututaan faktoista? Munki mies on sanonut että tykkäisi harrastaa kanssani seksiä enemmän jos en olisi selluliittimöykky. No mä tiesin että oon, asia mikä vaivannut myös minua, mutta sitten sain kipinän läksiä kuntoilemaan. Nyt olen tyytyväinen myös siksi, että kesäsin uskallan käyttää jalat paljastavia vaatteita ja mennä mm. rannalle! :) Sitä en enää kuunnellut kun mies valitti lihasteni olevan nykyään liiankin isot :D Menkööt ite salille jos miehistä egoa jollain tavalla kolkuttaa.

Meillä sanotaan suoraan asioista joille voi tehdä jotain ilman kauneusleikkauksia ja se on mielestäni mukavaa.
[/quote]
Jos toisella on itsetunto kohdillaan ja on sinut itsensä kanssa niin varmasti onkin ihan ok sanoa tuollaisia asioita suoraan. Mutta jos toinen niistä mielensä pahoittaa niin silloin se ei ole ok. Tai näin minä ajattelen. Ap

Vierailija
44/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:24"]Eiköhän kaikki ulkonäön kommentoiminen negatiivissävytteisesti ole loukkaavaa.. T: Se jonka mies sanoi että ei voi harrastaa seksiä kanssani kun olen niin läski. [/quote] Siis voi ei mikä ääliö miehesi on!! Kai sanoit hälle jonkun nasevan vastalauseen esim.munan pienuudesta tms...Itselläni on tosi pienet rinnat, siis melkein hävisivät viimeisen imetyksen myötä ja vaikka mies ei ole mitään niistä pahaa sanonut niin jotenkin vaan tiedän hänen toivovan niiden olevan suuremmat. ..ei sekään kivalta tunnu..ap

[/quote]

Oletko siis loukkaantunut myös siitä mitä luulet miehen ajattelevan?

Vierailija
45/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:24"]Eiköhän kaikki ulkonäön kommentoiminen negatiivissävytteisesti ole loukkaavaa.. T: Se jonka mies sanoi että ei voi harrastaa seksiä kanssani kun olen niin läski. [/quote] Siis voi ei mikä ääliö miehesi on!! Kai sanoit hälle jonkun nasevan vastalauseen esim.munan pienuudesta tms...Itselläni on tosi pienet rinnat, siis melkein hävisivät viimeisen imetyksen myötä ja vaikka mies ei ole mitään niistä pahaa sanonut niin jotenkin vaan tiedän hänen toivovan niiden olevan suuremmat. ..ei sekään kivalta tunnu..ap [/quote] Ei jumalauta. Ei edes saisi olla mitään mieltä enää? Luuletko, että miehistä tuntuu hyvältä kun lorttopilluiset mammat avoimesta kertoo kuin iso muna tekee hyvää. Vaikka itsellä on normaali, niin sekään ei riitä. [/quote] Sun mielestä siis on ok miehen sanoa naiselle että koska oot niin läski niin en halua sua enää? Ja naisen pitäisi vain tyytyä tähän kommenttiin? Mutta jos nainen sattuisi joskus negatiivista sanomaan juurikin vaikka miehen vehkeestä niin mies saa tästä heti vetää herneet nenään....

[/quote]

Ei kun se vituttaa että suututaan jo siitäkin, että mies ajattelee että naisen rinnat olivat paremmat ennen imetyksen aiheuttamaa pienentymistä. Suututaan vaikka mies ei edes sitä sano! Olisihan se tietysti kivempi että kaikki tykkäis kaikista millaisian hyvänsä, mutta kun kaikilla meillä vain on erilainen maku. Toiset kuitenkin ovat sen verran hienotunteisia etteivät kaikkea äänen sano. Ja silti vedetään herneet. En vaan ymmärrä.

Vierailija
46/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:28"]

Mä olen myös laihduttanut ja mun mies tokaisi varovasti tuossa yksi ilta, että ethän enää pudota painoa lisää, oot juuri nyt hyvä. Mä haluaisin vielä 5 kg pois ja ne meinaan pudottaakin. Mutta ymmärrän kyllä miestäkin, heistä kuitenkin suuri osa haluaa, että naisessa on mistä ottaa kiinni.

[/quote]

Eipä sillä ole väliä mitä mieltä suurin osa miehistä on tai edes pienin osa. Ainut millä on väliä on sen oman puolison mielipide ja sekään ei aja oman mielipiteesi yli.

-m77-

Vierailija
47/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:20"]Ei ole ok. Vastavetona tuollaiseen törkeyteen voit lyödä puukolla muutaman kerran miestä selkään ja sanoa, että sä alat vaikuttamaan aika kuivalta tyypiltä.
[/quote]
Sä oot sairas!

Vierailija
48/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:20"]

Ei ole ok. Vastavetona tuollaiseen törkeyteen voit lyödä puukolla muutaman kerran miestä selkään ja sanoa, että sä alat vaikuttamaan aika kuivalta tyypiltä.

[/quote]

jo on jutut. Mene hakemaan apua. Itsellesi.

Vierailija
49/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi lisätä...että on huolissaan vaimon jaksamisesa. Silloin on ok. 

Vierailija
50/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:24"]Eiköhän kaikki ulkonäön kommentoiminen negatiivissävytteisesti ole loukkaavaa.. T: Se jonka mies sanoi että ei voi harrastaa seksiä kanssani kun olen niin läski. [/quote] Siis voi ei mikä ääliö miehesi on!! Kai sanoit hälle jonkun nasevan vastalauseen esim.munan pienuudesta tms...Itselläni on tosi pienet rinnat, siis melkein hävisivät viimeisen imetyksen myötä ja vaikka mies ei ole mitään niistä pahaa sanonut niin jotenkin vaan tiedän hänen toivovan niiden olevan suuremmat. ..ei sekään kivalta tunnu..ap [/quote] Ei jumalauta. Ei edes saisi olla mitään mieltä enää? Luuletko, että miehistä tuntuu hyvältä kun lorttopilluiset mammat avoimesta kertoo kuin iso muna tekee hyvää. Vaikka itsellä on normaali, niin sekään ei riitä. [/quote] Sun mielestä siis on ok miehen sanoa naiselle että koska oot niin läski niin en halua sua enää? Ja naisen pitäisi vain tyytyä tähän kommenttiin? Mutta jos nainen sattuisi joskus negatiivista sanomaan juurikin vaikka miehen vehkeestä niin mies saa tästä heti vetää herneet nenään....

[/quote]

En vastannut sinun läskiasiaan, kuten varmaan huomaat. Sinä kai väität, että pienirintaisen mies ei saa edes mielessään toivoa isompia rintoja? Ei saa pitää isoja kauniina? Saako ikääntyvä mies pitää nuoria naisia haluttavina vai pitääkö muuttaa halut ns. mummotasolle?

Vierailija
51/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä siis on ok miehen sanoa naiselle että koska oot niin läski niin en halua sua enää? Ja naisen pitäisi vain tyytyä tähän kommenttiin? Mutta jos nainen sattuisi joskus negatiivista sanomaan juurikin vaikka miehen vehkeestä niin mies saa tästä heti vetää herneet nenään....

[/quote]

Mulkun kokoa tai pituutta on huomattavasti hankalampi muuttaa kuin painoa.

Vierailija
52/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi naisille ihan mitä vaan, niin lokahan siinä lentää. "Sä olet täydellinen just noin" nainen: "Voit sitten etsiä sellasen naisen joka pysyy sun haluamissa mitoissa. Mä muutan Terhin kellariin ja harrastan irtosuhteita sun työpaikan Anteron ja Jukka-Pekan kanssa!!!! SIKA!!!!!!!"

Vierailija
53/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:41"]

Minun mielestäni näistä vartaloon liittyvistä asioista pitäisi puhua avoimesti ennen suhteen muuttumista vakavaksi ja varsinkaan lasten hankkimista, molemmat ainakin tietävät, mitä mieltä toinen on asioista. Minun miesystäväni on suoraan sanonut, että seksi loppuisi, jos turpoaisin muodottomaksi, ja jos haluan olla tämän miehen kanssa, minun täytyy ymmärtää se, että hänelle mieleinen nainen on hoikka. Erikseen tietysti raskaus, mutta kun sekään ei ole mikään tekosyy lihottaa itseään muodottomaksi valaaksi.

[/quote]Höpö höpö. Olen ollut mieheni kanssa kaksikymmentä vuotta ja siihenkin aikaan mahtuu jo paljon erilaisia vaiheita. On ollut mm. useampia raskauksia jaa erilaisia sairauksia, joissa valitettavasti vain ulkonäkö on muuttunut. Kumpikaan meistä ei ole enää se ihminen, mitä olimme silloin 20 vuotta sitten. Nykyään ulkonäkömme on aika lähellä seurusteluaikojen aikoja ja minäkin mahdun hyvin samoihin vaatteisiinkin, mutta ei tällaisia asioita voi puhua ja sopia mitenkään etukäteen. Olisinko voinut silloin seurusteluaikana sanoa vaikka miehelle, että jos tältä lähtee tukka päästä niin se on terve vaan, en hyväksy sellaista? Että otin miehen, jolla on runsaasti hiuksia päässä ja nyt hän on rikkonut sopimustamme sairastuessaan, joten voi voi, rakkaus katosi hiusten mukana? Aavistuksen teinimäiset jutut sinulla on, mutta ehkäpä sen huomaat itsekin, tai sitten et.

Vierailija
54/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:15"] Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski? [/quote] no mikä BMI?  jossain vaiheessa aidosti liiallinen hoikkuus on epäterveellistä.   mieti asiaa aivan faktapohjalta eikä prinsessamaisesti loukkaantuen   Mun bmi näyttäisi olevan 17,9. Mutta minusta tuo bmi on vähän höpö juttu. Luotan enemmän siihen mitä peili näyttää yms.ja siis en todellakaan tarkoituksella laihdutu kuten jo sanoin. Paino ollut näissä lukemissa yli puoli vuotta. Ap [/quote]

[/quote]

Sinä olet siis liian laiha. Alipainoinen. Miehesi oli oikeassa

Vierailija
55/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:15"] Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski? [/quote] no mikä BMI?  jossain vaiheessa aidosti liiallinen hoikkuus on epäterveellistä.   mieti asiaa aivan faktapohjalta eikä prinsessamaisesti loukkaantuen   Mun bmi näyttäisi olevan 17,9. Mutta minusta tuo bmi on vähän höpö juttu. Luotan enemmän siihen mitä peili näyttää yms.ja siis en todellakaan tarkoituksella laihdutu kuten jo sanoin. Paino ollut näissä lukemissa yli puoli vuotta. Ap [/quote]

[/quote]

Alat olemaan alipainon puolella ja kerroit myös painosi olleen laskussa. Joten eiköhän miehesi kommentissa ole kyse huolesta. Mulle mies huomautti painokehityksestä kun BMI meni ylipainon puolelle ja paino oli kuluneen vuoden aikana noussut melkein 10kg. Pahaltahan se tietysti tuntui, mutta syy oli minusta ymmärrettävä. Sulla tuskin on ollut tarvetta laihtua laisinkaan kuten ei mullakaan olisi ollut tarvetta lihoa. Minusta on ymmärrettävää että läheiset huolestuu jos ennestään täysin hyvän ja normaalin painoinen ihminen joko laihtuu tai lihoo niin paljon että menee ali- tai ylipainon puolelle.

Vierailija
56/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.llä on vääristynyt suhde omaan kehoonsa. Näyttää olevan muutenkin ajatukset liikaa painon ja syömisen ympärillä. Noin se käy huomaamatta. Ensin hoikka, sitten alipainoinen sitten sairas

Vierailija
57/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainosta johtuu myös rintojen kuihtuminen. Ei ole enää rasvaa. Imetys ei liity siihen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän