Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä tykkää exänsä kuvista

Vierailija
04.01.2015 |

Oon ihan kauheen mustasukkainen... Mut en koskaan näytä sitä mun poikaystävälle koska en halua olla ruikuttava ärsyttävä tyttöystävä. Mut mua on alkanu häiritseen niin paljon se, että mun poikaystävä tykkäilee koko ajan exänsä kuvista.. Mun kuvista se ei tykkää melkein koskaan!

Mua nii ärsyttäää......tuntuu et oon ihan ulkopuolinen.. Kun se vielä vertailee aina mun tekemisiä ja mun ulkonäköä sen exään. Ne on eronnu jo vuosi sitten mut mua silti pelottaa et sillä on tunteita sitä exäänsä kohtaa. Me ollaan seurusteltu yli puol vuotta ja ollaan molemmat 20-vuotiaita.

Miten tämmönen voikaan tuntua näin pahalta?? Haluaisin puhua tästä asiasta sille mutta en halua valittaa... Mulla on niin surkee olo:( miks pitääkin olla näin mustasukkanen?!?! Ei sen välttämättä tarvis mun kuvista tykätä. Mut pointti on se et miks sen pitää tykätä eksänsä kuvista.. Jos se olis joku muu tyttö niin mua ei vaivais tää näin paljoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun poikaystävä joku maalaistollo? Niillä tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää ettei se teinisuhde välttämättä ole enää kiinnostunut!
Ehkä harkitsisin poikaystävän vaihtoa, teidän iässä sen toisen kuuluu vielä olla 'palvonnan' kohde.
Ei niin että tykkäillään muista, tai arvostellaan omaa kumppania!

Vierailija
2/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää puhua tästä poikaystävällesi. Kerro, että exän kuvien tykkäily ja kyttäily ei tunnu sinusta kivalle. Luultavasti hän on vain ajattelematon, ja puhuminen auttaa tähänkin asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä silti poikaystävää vaihtoon pistäis koska välitän siitä niin paljon;( ja sekin sanoo välittävänsä musta.. En vaan ymmärrä miksi se tykkää sen muigelin kuvista?? Varmaan haluaa sitä vieläkin

Vierailija
4/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta se tykkää joka päivä. Niistä kuvista vain silloin tällöin.

Vierailija
5/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskönen oli siis ap ja tää myös! Mut siis mua pelottaa puhua siitä asiasta koska mua pelottaa et se ärsyyntyy muhun jos alan valittaan. Miten tommosesta asiasta voi puhua rakentavasti? Auttakaa?:0

Vierailija
6/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:52"]Susta se tykkää joka päivä. Niistä kuvista vain silloin tällöin.
[/quote] piristit mun mieltä:) haha vaikka itsestä ei tolta aina tunnu.. Ap

Vierailija
7/15 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:17"]Ootko varma että et ole laastarisuhde? Aika kummallista toimintaa poikaystävältäs, pakko myöntää. Itsekin olisin varmasti mustasukkainen.
[/quote]

No se sanoo kuitenkin aina tykkäävänsä. En usko et oisin..ap

Vierailija
8/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ylläty jos joku päivä saat tietää et ne on ollu sängyssä :)

Vierailija
9/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että et ole laastarisuhde? Aika kummallista toimintaa poikaystävältäs, pakko myöntää. Itsekin olisin varmasti mustasukkainen.

Vierailija
10/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu jo, mutta siis mulla sama tilanne ja häiritsee niin saatanasti. Py vaan todennu et "se on vaan kuva, en ymmärrä mitä pahaa siinä tykkäyksessä on"...

Vierailija
12/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu pahalta koska tiedät että ero on ainoa vaihtoehto. Poikaystäväsi haluaa exäänsä enemmän kun sua ja pitää selvästi varalla eli aikoo heti yrittää sitä taas kun eroat hänestä.

Vierailija
13/15 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minä kunnon mies poistin kaikki tykkäykset ex-vaimon kuvista

Vierailija
14/15 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies kun vesitos, ex pelkkä h jota vihaan....

Vierailija
15/15 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oikeesti poistaa vanhat tykkäykset varsinkin ihmiseltä joka ovat olleet joskus tärkeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi