Millaiselle ihmiselle se on niin vaikea asia hyväksyä, että osa meistä haluaa tilata ravintolaruuat kotiin?
Meillä esim. lapsiperheenä tykkäämme hyvästä ravintolaruuasta, mutta ei aina viitsi lähteä lapsen temppuilun takia paikan päälle.
Kommentit (61)
Vastaus kysymykseen, kukaan ei välitä. Oma pää on siitä hauska kapistus, että siellä kehittyy kaikenlaista jolla ei ole mitään yhteyttä todellisuuteen. Hyvähän se on että tilaa kotiin ruokaa, kaikki tekevät niin ajoittain.
Kyllä se näkyy teidän vyötärönympäryksessä että epäterveellinen Woltti mättö maistuu. Ei ole minulle ongelma, mutta luulisi että teille Woltti mursuille olisi??
Millaiselle uusavuttomalle on mahdotonta käsittää ettei sinun kädettömyytesi voisi muuta maailmaa vähempää kiinnostaa.
Millos olette viimeksi käyneet katsomassa woltin tarjonnan? Sieltä löytyy ihan niitä hyviäkin ravintoloita, aasialaista, nepalilaista, salaattipaikkoja, kahviloita jne jne, vaikka tilaa kotiin ruokaa ei tarkoita että tilaa mäkkäristä tai kebulasta, helsingissä on varmaan näitä kovan luokankin ravintoloita siellä.
Ja jos vaan rahaa olisi niin tilaisin minäkin vaikka kaikki ruokani sieltä, en saa mitään nautintoa ruuan tekemisestä, köyhänä on vaan pakko.
jos ruoan kotiin kuljettaminen on noin kannattavaa, mitä wolt antaa ymmärtää, niin miksei ravintolat tee tuota miljardibisnestä itse?
Vierailija kirjoitti:
Tulee itsekin välillä laiskuuttaan 'woltattua', mutta eihän tuo mikään nautinto ole. Haaleaa tai kylmentynyttä roskaruokaa kotiin kuljetettuna. Ravintolaruoan voi woltista puhuttaessa laittaa lainausmerkkeihin.
Kerran tilattiin ruoat kiinalaisesta ja toisella kertaa intialaisesta. Jos ravintolassa sisällä annos saisi arvosanan 9, woltattuna 15 kilsan päähän sama annos oli 4 arvoinen.
Minä tilaan KAUPASTA ruokaa kotiin kuljetettuna niin eiköhän muutama vetänyt herneen nenäänsä siitäkin. Olen 66 vuotias , autoton nainen. Ilmeisesti pitäisi linjurilla kantaa potut , jauhot ja maidot kotiin. Ai niin onhan minulla kädestä jänteet poikki , mutta viis siitä : D Ei voi kun ihmetellä.
No kun kaikki muu paitsi bolognese Kotipizzasta kerran kuussa on laiskuutta ja pröystäilyä, sekä etelän vetelän saamattomuutta.
Kyllä sitä paremminkin rahansa käyttää, eläkesäästämiseen vaikka. Nimittäin itse pitää tehdä. Joka ei itse tee, on huono ihminen. Joillakin käy jopa siivooja, jos eivät osaa omaa kotiaan siivota.
Itse kävin hakkaamassa puuta lähimetsästä ja höyläsin niistä lankut omaa hauta-arkkuani varten. Näkevätpä muutkin, ettei täällä laiskotella ja rahaakin säästyi! Eläkkeellä sitten.
Asun pienellä paikkakunnalla eikä täällä mitään Woltia tms. ole. 😁 Ihan itse pitää ruokansa hakea. Täällä on kebabpizzeria, grilli ja ABC. Harvoin noista tulee haettua kun tulee itse tehtyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Millos olette viimeksi käyneet katsomassa woltin tarjonnan? Sieltä löytyy ihan niitä hyviäkin ravintoloita, aasialaista, nepalilaista, salaattipaikkoja.
Nämä sinun "hyvät" aasialaiset ja nepalilaiset ravintolaruokasi ovat 200l tynnyrissä myytävässä friteerausöljyssä uitettua mättöä jolla ei ole mitään tekemistä sen ruuan kanssa jota tavalliset ihmiset syövät arkena em. alueilla.
Lisäksi se on melkein päivittäin lööpeissä komeilevista paljastuksista päätellen orjatyövoimalla valmistettua.
Eettisyys kasvaa entisestään kun kaikkien turvaverkkojen ulkopuolelle pudonnut woltin orja polkee sitä uusavuttoman sohvaperunan ovelle ettei tarvitse vaan itse ottaa askeltakaan.
"Öh, miksi meidän 12-vuotiaalla on B-kupin tissit vaikka sille on syötetty lapsesta lähtien "hyvää"ravintolaruokaa ... ja se on lisäksi poika."
Jokainen tehköön, niin kuin hyvältä tuntuu. Monessa suomalaisessa, jopa nuoremmassakin polvessa, asuu edelleen se pula-ajan ihminen, joka on oppinut pihistämään kaikessa, jopa silloinkin kun se ei edes olisi tarpeen. Tällaiselle ihmiselle on kauhistus, että joku tilaa tai hakee valmista ruokaa ravintolasta. Sehän maksaa maltaita! "Keitetään nyt vaan ne perunat ja tehdään vaikka nakkikastiketta." Monelle on melkein ylipääsemätöntä mennä edes reissussa syömään. "Otetaan vain eväät ja kahvia termokseen, niin säästyy rahaa." En minäkään ole mikään innokas ulkona syöjä, jos olen kotona, mutta pitsan saatan joskus käydä hakemassa, jos ne perunat ja nakkikastike eivät jostain syystä innosta. Tai ostan kaupasta heidän eineskeittiönsä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Millos olette viimeksi käyneet katsomassa woltin tarjonnan? Sieltä löytyy ihan niitä hyviäkin ravintoloita, aasialaista, nepalilaista, salaattipaikkoja, kahviloita jne jne, vaikka tilaa kotiin ruokaa ei tarkoita että tilaa mäkkäristä tai kebulasta, helsingissä on varmaan näitä kovan luokankin ravintoloita siellä.
Ja jos vaan rahaa olisi niin tilaisin minäkin vaikka kaikki ruokani sieltä, en saa mitään nautintoa ruuan tekemisestä, köyhänä on vaan pakko.
Ihan vaan tiedoksi, nuo kinkki ja nepskuruuat on ihan järkyttäviä kaloripommeja. Kovaa rasvaa ja suolaa saat monin kertaisen määrän suosituksiin nähden, kaloreista puhumattakaan. Naurettavaa että ihmiset pitävät näitä terveysruokana. Ilmankos nykyään pikkulapsetkin on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Asun pienellä paikkakunnalla eikä täällä mitään Woltia tms. ole. 😁 Ihan itse pitää ruokansa hakea. Täällä on kebabpizzeria, grilli ja ABC. Harvoin noista tulee haettua kun tulee itse tehtyä ruokaa.
Ja tämä ikiaikainen klassikko: "itse pitää hakea." Ihan näin vertailun vuoksi, kuinka kauan kestää noutaa ruoka-annos 5 km päässä olevasta kebabbilasta, jos vaihtoehtoina ovat a) oma auto, tai b) bussi, jonka pysäkki on 500 m. päässä, vuoroväli on 10 min. ja pysäkkejä on 15 kpl? Arvaattekin varmasti, kumpi näistä vaihtoehdoista on autottoman kaupunkilaisen käytössä.
Jos haluaa syödä annoksensa kotona, kun se on vielä lämminkin, se kannattaa tilata kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millos olette viimeksi käyneet katsomassa woltin tarjonnan? Sieltä löytyy ihan niitä hyviäkin ravintoloita, aasialaista, nepalilaista, salaattipaikkoja.
Nämä sinun "hyvät" aasialaiset ja nepalilaiset ravintolaruokasi ovat 200l tynnyrissä myytävässä friteerausöljyssä uitettua mättöä jolla ei ole mitään tekemistä sen ruuan kanssa jota tavalliset ihmiset syövät arkena em. alueilla.
Lisäksi se on melkein päivittäin lööpeissä komeilevista paljastuksista päätellen orjatyövoimalla valmistettua.
Eettisyys kasvaa entisestään kun kaikkien turvaverkkojen ulkopuolelle pudonnut woltin orja polkee sitä uusavuttoman sohvaperunan ovelle ettei tarvitse vaan itse ottaa askeltakaan.
"Öh, miksi meidän 12-vuotiaalla on B-kupin tissit vaikka sille on syötetty lapsesta lähtien "hyvää"ravintolaruokaa ... ja se on lisäksi poika."
TÄMÄ! Roskaruuan aihettamat terveysongelmat räjähtävät jossain vaiheessa käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se näkyy teidän vyötärönympäryksessä että epäterveellinen Woltti mättö maistuu. Ei ole minulle ongelma, mutta luulisi että teille Woltti mursuille olisi??
Muuttuuko ruuan terveellisyys, jos haen lähipizzeriasta pizzan? Pizzan toimittaa pizzerian työntekijä? Toimituksen tekee Wolt-kuski? Teen itse pizzaa kotona?
Kotona kotiruokaa ja ravintolaan mennään syömään. Siinä sen jutun juju. Ei tule mieleenkään tilata ravintolasta annoksia, jotka matkan jälkeen eivät enää ole juuri valmistuneita. En ikinä tuhlaisi rahaa moiseen. Elämykseen kuuluu miljöö. Voisin harkita vain esimerkiksi sauna-illassa kavereiden kanssa jos nälkä yllättää. Jokainen saa tehdä tietenkin kuin tykkää.
Mitä se ylipäätään muille kuuluu tilaako joku vai ei tilaa! Huolehtikaa omista asioistanne : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos vaan rahaa olisi niin tilaisin minäkin vaikka kaikki ruokani sieltä, en saa mitään nautintoa ruuan tekemisestä, köyhänä on vaan pakko.Ihan vaan tiedoksi, nuo kinkki ja nepskuruuat on ihan järkyttäviä kaloripommeja. Kovaa rasvaa ja suolaa saat monin kertaisen määrän suosituksiin nähden, kaloreista puhumattakaan. Naurettavaa että ihmiset pitävät näitä terveysruokana. Ilmankos nykyään pikkulapsetkin on lihavia.
Riippuu siitä mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko ruuan terveellisyys, jos haen lähipizzeriasta pizzan? Pizzan toimittaa pizzerian työntekijä? Toimituksen tekee Wolt-kuski? Teen itse pizzaa kotona?
Kyllä salaattikin muuttuu kaloripommiksi, jos sen tilaa woltista. Muistakaa, kotona tehdään se broilerikastike, riisi- ja kurkku-tomaatti-salaattijuustohässäkkä, se on terveellistä. Kerran kuukaudessa bolognese Kotipizzasta, korkeintaan. Muuten alat lihomaan, siis lihoamaan, vai oliko se lihoomaan. No kumminkin ei oo normaalia hei muu kuin broisku ja riisi kotona Putousta kattellessa.
Nuo asiat eivät ole mitenkään verrattavissa kaupassa käyntiin vs wolttaus. Mutta ei sinun tarvitse mitään hävetä. Jos olet uusavuton ja haluat syödä joka päivä jotain ranskalaisia, kebabia jne, niin minulle se on aivan sama.