Millaiselle ihmiselle se on niin vaikea asia hyväksyä, että osa meistä haluaa tilata ravintolaruuat kotiin?
Meillä esim. lapsiperheenä tykkäämme hyvästä ravintolaruuasta, mutta ei aina viitsi lähteä lapsen temppuilun takia paikan päälle.
Kommentit (61)
En tiedä ketään, joka ei hyväksyisi. Taidat kuvitella. Joka tapauksessa tee kuten haluat.
Katselepa ja kuuntelepa ihmisiä ympärilläsi. Lue tätä foorumia ja muita keskustelupalstoja.
Löydät pilvin pimein valittajia ja moittijia jotka näkevät vaivaa ihan uskomattomistakin asioista muiden elämässä.
Tuntuu olevan kokonainen ihmistyyppi joka elää kyttäämällä ja haukkumalla toisia ympärillään.
Kun MINÄ en hyväksy tai voi saada en hyväksy että sinäkään haluat tai saat tai voit.
Mistä muut edes tietävät, että tilaat kotiin ravintolaruokaa? Päivystävät rapussa seuraamassa, kuka soittaa ovikelloanne?
Kyllä minä sen hyväksyn, ei ole minulta pois. Itse vaan laitan rahani mieluummin jonnekin muualle kuin ”wolttaamiseen”. Pidän tuota vähän uusavuttomien hommana, jos tuota tekee tyyliin joka päivä. Silloin tällöin ok. Ei se ilmaista ole, koska mikään ei ole ilmaista.
Lapsiperheitä ymmärrän, mutta vaikeampi ymmärtää sinkkua, joka tilaa kotiin mäkkäriruokaa, hampparit ja ranskalaiset ei ole kovin kummoisia kuljetuksen jälkeen.
Sen ymmärrän paremmin, että joku haluaa tilata jotain oikeasti herkullista ruokaa eikä mättöä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen hyväksyn, ei ole minulta pois. Itse vaan laitan rahani mieluummin jonnekin muualle kuin ”wolttaamiseen”. Pidän tuota vähän uusavuttomien hommana, jos tuota tekee tyyliin joka päivä. Silloin tällöin ok. Ei se ilmaista ole, koska mikään ei ole ilmaista.
Just näin, tuntuu, että osa näistä wolttaajista ei osaa laittaa ruokaa tai oikein ymmärrä, mistä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, tuntuu, että osa näistä wolttaajista ei osaa laittaa ruokaa tai oikein ymmärrä, mistä maksaa.
Mitenkähän ne on pärjännyt muutama vuosi sitten, kun ei ole ollut Wolttia? Ainakin ovat hengissä pysyneet, että kyllä varmaan ovat jostain ruokansa saaneet ennenkin. Eiköhän he ihan hyvin tiedä mistä maksavat ja ovat valinneet vaan sen helpomman vaikkakin kalliimman tavan. Toki en itsekään pidä kovin terveellisenä jatkuvan valmisruuan syöntiä, mutta ei kaikki syö terveellisesti kuitenkaan.
Tulee itsekin välillä laiskuuttaan 'woltattua', mutta eihän tuo mikään nautinto ole. Haaleaa tai kylmentynyttä roskaruokaa kotiin kuljetettuna. Ravintolaruoan voi woltista puhuttaessa laittaa lainausmerkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
woltin kuljetus halvimmillaan on 1.90
se on vähemmän kun stadin ratikkalippu
woltti tulee siis halvemmaksi kun käydä raflassa jollet nyt satu asumaan aivan kävelymatkan päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän ne on pärjännyt muutama vuosi sitten, kun ei ole ollut Wolttia? Ainakin ovat hengissä pysyneet, että kyllä varmaan ovat jostain ruokansa saaneet ennenkin. Eiköhän he ihan hyvin tiedä mistä maksavat ja ovat valinneet vaan sen helpomman vaikkakin kalliimman tavan. Toki en itsekään pidä kovin terveellisenä jatkuvan valmisruuan syöntiä, mutta ei kaikki syö terveellisesti kuitenkaan.
Monissa pizzerioissa on ollut kotiinkuljetus. Tietysti osan on pitänyt raahautua ostarin kebab-pizzeriaan. Wolt on vähän laajentanut mättöruoan valikoimaa.
Tuo ruoan kotiinkuljetuksen vastustaminen on joillekin vaan yksi keino tuntea ylemmyyttä. Osalla ihmisistä on niin outo tarve päteä ihan järjettömissä asioissa.
Minkälainen ihminen kartoittaa (kyselyilläkö ?) muiden ihmisten mielipiteitä omista tekemistään? Vastaus: Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
woltin kuljetus halvimmillaan on 1.90
se on vähemmän kun stadin ratikkalippu
woltti tulee siis halvemmaksi kun käydä raflassa jollet nyt satu asumaan aivan kävelymatkan päässä
Minä haen ruokani autolla, en yleisillä kulkuneuvoilla. Minulle on ihan sama kuka wolttaa, kuka menee ratikalla jne. Itse pidän sitä rahantuhlauksena ja uusavuttomuutena, jos joka päivä tilaa woltin kautta. Joskus olen pizzan tilannut pizzerian kautta, mutta ne tulevat niin läheltä, että ovat vielä lämpöisiä. Kukin tuhlaa rahansa sinne minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa pizzerioissa on ollut kotiinkuljetus. Tietysti osan on pitänyt raahautua ostarin kebab-pizzeriaan. Wolt on vähän laajentanut mättöruoan valikoimaa.
wolttihan ei tee itse ruokaa vaan se kuljettaa sitä ruokaa mitä ravintolat tekee
ainakin täällä voi tilata sushia ja vegeä laidasta laitaan joten ihan vaan mättöruokaa se ei ole
Vierailija kirjoitti:
Tuo ruoan kotiinkuljetuksen vastustaminen on joillekin vaan yksi keino tuntea ylemmyyttä. Osalla ihmisistä on niin outo tarve päteä ihan järjettömissä asioissa.
Jopa oli outo kirjoitus. Minä en wolttaa, mutta kyllä meillä käytetään kaupan kotiinkuljetus palveluita. Ei se ole mitään pätemistä tai ylemmyyden tunnetta, jos ei halua ostaa woltin kautta joka päivä ruokaa. Ei ole halua ja tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös tilataan ruokaa ravintolasta kotiin. Toisinaan ihan liian usein.
Ja, vaikka lapset osaa käyttäytyä hyvin ravintolassa, niin on se vaan ihanampi esim. rankan viikon jälkeen syödä hyvää valmista ruokaa kotosalla rennosti ottaen kuin ihmisten ilmoilla. Kotiinkuljetusten hinnatkin edullisia/ ilmaisia, niin miksikäs ei. :)
Vähän sama tilanne. Kotona ei tarvitse hienostella, saa syödä suoraan niistä rasioista lusikalla eikä kukaan arvostele että ollaan "moukkia". Ja ei tarvi pukeutua vaan voi olla näissä koti vaatteissa rennosti. Lisäksi voi juoda jääkaapista omia juomia (cola, maito, olut...) eikä tarvii tilata kalliita ravintolajuomia. Ja kun ruuasta aina jää, (tosi isot annokset) niin ne voi lämmittää huomenna. Nytkin ollaan jo ylipainon puolella, joten jos mässättäisi se kaikki ravintolassa, kuinka paksuja me sitten oltaisikaan.
Kyllä lapset sitten aikanaan saavat itse valita missä syövät ja opetella vaikka kuinka hienoiksi fiilistelijöiksi mutta nyt ei jaksa alkaa pingottaan ja sormi pystyssä syömään finedininggiä jossain mestari kokin paikassa. En toivoisi tosin että lapsista tulisi mitään tärkeilijöitä, eli ehkä ihan kasvatus mielessäkin voisi ohjata.
Tottakai saa tilata, ei muuta mun elämää suuntaan eikä toiseen. Itse teen mielummin ruokani itse niin silloin tiedän mitä syön.
Täällä myös tilataan ruokaa ravintolasta kotiin. Toisinaan ihan liian usein.
Ja, vaikka lapset osaa käyttäytyä hyvin ravintolassa, niin on se vaan ihanampi esim. rankan viikon jälkeen syödä hyvää valmista ruokaa kotosalla rennosti ottaen kuin ihmisten ilmoilla. Kotiinkuljetusten hinnatkin edullisia/ ilmaisia, niin miksikäs ei. :)