Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n Salminen: HUS:n potilasluvut antavat väärän kuvan koronatilanteesta – "Eivät ole sairaalassa koronan takia"

Vierailija
10.11.2021 |

Mihin tässä enää voi luottaa ja miksi tästä koronasta vielä vouhkataan? Monta piikkiä minun nyt tarvitsee ottaa?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-salminen-hus-n-potilasluvut-a…

Kommentit (519)

Vierailija
321/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilasluvut antavat täysin oikean kuvan. Rokote suojaa valitettavasti heikoiten juuri niitä, jotka todennäköisemmin sairastuvat koronan vuoksi vakavasti kahden rokotteen läpikin, eli iäkkäitä ja huonokuntoisia.

Heitähän rokotteiden piti alun perin juuri suojata. Nyt sitten syy miksi he saavat vakavan tautimuodon selitellään sillä, että he ovat  näitä sairaita tai iäkkäitä, joita rokote ei sittenkään suojaa.  Terveen nuoren ihmisen riski saada vakava tauti on todella pieni, silti painostetaan rokotteen ottamiseen. Ei jaksa enää ymmärtää.

Vierailija
322/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti suojata sairastumiselta, sairaalaan joutumiselta....rokottamattomien pademia..jne...

Kahdesti rokotettujen osuus sairaalahoidossa olevista kasvaa Hus-alueella – Tilasto selittyy rokotettujen määrän kasvulla

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008397567.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästi kerrottu, että potilaat ovat tulleet sairaalaan muiden syiden takia ja ovat sitten saaneet osastoaltistuksissa koronan.Heidäton on tilastoitu koronapotilaiksi, mikä on ihan oikein. Mikä tässä Salmisen mielestä on väärin?

Vierailija
324/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hirveesti influenssaa.Itse en meinanut saada lääkäriin aikaa tuon takia.Korona nega ,mutta räkis sietämätön.Kyljet arkana ym.Antibiottikuuri.Ihan varmasti sairaalassa on myös tavallisia räkäpotilaita jotka ei enään pysty olemaan kotona.

Vierailija
325/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynekki sanoi että tämä vain osoittaa rokotteen toimivan kun joutuu sairaalaan koronasta tai lääkkeem sivuoireista.

Vierailija
326/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hirveesti influenssaa.Itse en meinanut saada lääkäriin aikaa tuon takia.Korona nega ,mutta räkis sietämätön.Kyljet arkana ym.Antibiottikuuri.Ihan varmasti sairaalassa on myös tavallisia räkäpotilaita jotka ei enään pysty olemaan kotona.

Tämähän se oli skenaario että kaikki tavan tauditki riistäytyy käsistä rajoitusten poiston myötä.

Se että mitä se aiheuttaa korona tilanteelle ei tietäne kukaan. esim alla sairastettu influenssa ja jatkoksi korona tai päin vastoin.

Vierailija
327/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koronarokote saa aikaan immuunikadon

Vierailija
328/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmisen koronapotilaat on muuten vaan makoilemassa sairaalassa

Vierailija
329/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko vaan lopettaa nämä korona uutiset. On niin keksittyä humppaa ettei jaksa enää

Arvaa vaan, kuinka moni on samaa mieltä, mutta ei - kaikkien pitää jaksaa tätä teeskentelyä ja valtiovallan kiristystä ja kuristusta kansalaisia kohtaan ties mihin asti.

Ainoa toivo tässä on se, että ihmiset heräisivät viimein näkemään, mitä paskaa me eletään ja tehtäis kansan voimalla yhdessä tästä loppu.

Tämä onkin salaisuus, josta he eivät halua SINUN tietävän.

Meitä on niin paljon enemmän kuin heitä ja voitaisiin haluttaessa itse lopettaa tyranniamme, mutta tässäkin on joku hemmetin Tukholman syndrooma meneillään, kun ei saa järkeä monille päähän talikallakaan.

Veit sanat suustani. Kyllä tässä vielä sisällissota tulloo, jos ei tämä hömpänpömppä lopu.

Vierailija
330/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait antibiottikuurin,vau, oliko tulehdusarvot pahastikkin koholla?

Vierailija
331/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko vaan lopettaa nämä korona uutiset. On niin keksittyä humppaa ettei jaksa enää

Arvaa vaan, kuinka moni on samaa mieltä, mutta ei - kaikkien pitää jaksaa tätä teeskentelyä ja valtiovallan kiristystä ja kuristusta kansalaisia kohtaan ties mihin asti.

Ainoa toivo tässä on se, että ihmiset heräisivät viimein näkemään, mitä paskaa me eletään ja tehtäis kansan voimalla yhdessä tästä loppu.

Meitä on niin paljon enemmän kuin heitä ja voitaisiin haluttaessa itse lopettaa tyranniamme, mutta tässäkin on joku hemmetin Tukholman syndrooma meneillään, kun ei saa järkeä monille päähän talikallakaan.

Veit sanat suustani. Kyllä tässä vielä sisällissota tulloo, jos ei tämä hömpänpömppä lopu.

Da, ry ss ä, da

Sinusta en tiedä tatjaana, vaan minä olen perussuomalainen juntti.

Vierailija
332/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää laittamassa ääni kansalaisaloitepalvelussa Ei k0r0n@p@ss1a työpaikoille. En voi linkittää.. ei mene sensuurista läpi.

Vierailija
333/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Da, ry ss ä, da

En usko, että olet.

Vierailija
334/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvästi kerrottu, että potilaat ovat tulleet sairaalaan muiden syiden takia ja ovat sitten saaneet osastoaltistuksissa koronan.Heidäton on tilastoitu koronapotilaiksi, mikä on ihan oikein. Mikä tässä Salmisen mielestä on väärin?

Salmisesta en tiedä, mutta koronaviruksen on sanottu aiheuttavan joillekin vakavan Covid-19 -nimisen sairauden. Ja tämä sairaus on vakava silloin, jos joutuu sairaalahoitoon sen vuoksi. Se ei ole vakava silloin, jos sen vuoksi ei joudu sairaalahoitoon vaan on joko täysin oireeton tai pärjää lieväoireisena kotonakin. Meille on näissä tilastoinneissa ja niiden julkaisuissa annettu ymmärtää, että jos sairaalassa on vaikkapa 200 koronapotilasta, heillä kaikilla on tämä vakava Covid-19. Ja nyt sitten selviääkin, ettei heillä kaikilla olekaan. Osa heistä  saattaa  olla jopa täysin oireettomia tai lieväoireisia. Covid-19:n vakavaan muotoon sairastuneiden määrä onkin ollut koko pandemian ajan ollut pienempi kuin THL:n tilastoissa sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden määrä. Ts tauti ei olekaan niin vakava kuin kansalaisille on annettu ymmärtää. 

Vierailija
335/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokete suurempi haitta kuin korona

Vierailija
336/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmisen koronapotilaat on muuten vaan makoilemassa sairaalassa

Niin. Voi olla vaikka umppari tulehtunut, sydäninfarkti, jalka murtunut, aivoverenvuoto, akuutti sappikivikohtaus tai ihan mikä vaan sairaus, jonka vuoksi on joutunut sairaalaan. 

Vierailija
337/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Da, ry ss ä, da

Samoin minä olen suomalainen juntti, mutta Australiassa on jo syttymässä sisällissota. Nämä hypnoosissa olijat täällä sulkevät itsepintaisesti silmänsä. Puuttuu analyyttisyyttä ja älyllistä rehellisyyttä. Skarpatkaa, hyvär suomalaiset ja katsokaa mitä maailmalla tapahtuu.

Vierailija
338/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Da, ry ss ä, da

Samoin minä olen suomalainen juntti, mutta Australiassa on jo syttymässä sisällissota. Nämä hypnoosissa olijat täällä sulkevät itsepintaisesti silmänsä. Puuttuu analyyttisyyttä ja älyllistä rehellisyyttä. Skarpatkaa, hyvär suomalaiset ja katsokaa mitä maailmalla tapahtuu.

Mjina ola sama mjielta ja syomi juntti olen itsjekin. Syomi on sisalis sodassa ajvan tuota pjikaa.

Vierailija
339/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaita valheita tulee joka tuutista. Jos hallituksen edustaja puhuu niin se on merkki valehtelusta.

Vierailija
340/519 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää laittamassa ääni kansalaisaloitepalvelussa Ei k0r0n@p@ss1a työpaikoille. En voi linkittää.. ei mene sensuurista läpi.

Haluamme koronapassit työpaikoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän