Mitä kivaa keksin joululahjaksi vanhemmilleni kun ei oo rahaa? :(
Velkaa hirveästi, äitini on sanonut ettei kalliita lahjoja tänä vuonna. Mutta vanhempani ovat auttaneet minua rahallisesti niin paljon, että tunnen huonoa omaatuntoa jos en ilahduta takaisin jotenkin. Mitä keksisin? Vanhemmillani ei ole edes erityisiä harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita.
Kommentit (33)
Leivo hauska injektioruiskun näköinen kääretorttukakku
Onko ompelukonetta?
Leikkaa ja ompele rikkinäisistä vaatteista tilkkupeite, tai tilkuista ostoskassi.
Vanhempien lahjasta ei onneksi tarvitse stressata, Aineeton lahja on hyvä, ja arvostavat varmasti! Tai just joku itse tehty herkku, tyyliin ne marinoidut valkosipulit tai joku itsetehty suklaaherkku. Jos sinulla on lapsia, voivat he myös esim. piirtää kalenterin - sinä autat vaikka ruuduttamaan sen osan, mihin päivät tulee ja autat laittamaan numerot oikeille paikoilleen :D ja lapset sitten piirtävät kuvat.
Voi kuule, ovat onnellisia kun sinne menet, kotiin jouluksi! Tuollainen kaunis aineeton ele tai pieni muistaminen on ihana idea, ja samalla voi kiittää kaikesta tuesta ja kertoa kuinka rakkaita ovat! Hyvä mieli on paras joululahja.
Entä jos vanhemmat erosivat kun olin pieni ja pilasi elämäni niin kumman luokse menisin?
Vierailija kirjoitti:
Osta isälle lehtiä 1-3 irtonumeroina luettavaksi
Minä olen laittanut lehtien tilauksia lahjoiksi. Niiden laskut tulevat yleensä vasta seuraavan vuoden puolella. Voit ostaa myös laadukkaampia ristikkolehtiä ja -kirjoja valikoiman, jos tykkäävät ristikonratkonnasta.
Etsi joku kiva vanha kuva perheestänne tai itsestäsi. Osta siihen edullinen, mutta kaunis kehys. Kehystä kuva.
vuohi afrikkaan, ja printtaat itse sen kortin.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ehdotuksia jo olet saanut.
Ehdottaisin itse tehtyä kuvakirjaa mutta minä olen käyttänyt vanhoja "oikeita" valokuvia ja lisännyt niihin tekstejä. Ei tarvitse olla monisivuinen eepos, mutta ovat tykänneet.
Mä oon myös tehnyt näitä, ja ne ovat olleet aina hyvin pidettyjä.
Käy tekemässä joulusiivouksen heille lahjaksi
Leivo saaristolaisleipä ja taatelikakku, tai jouluhalko.
Oliiviöljy on hyvä lahja.