Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta A4 sivua sinun CV on?

Vierailija
10.11.2021 |

Yksi sivu itsellä 🤔

Kommentit (589)

Vierailija
461/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 sivu. Ensin kompetenssiluettelo ja sitten työpaikkaluettelo ja tehtävät.

Vierailija
462/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sivua. Työkokemusta 15 vuotta.

Yksi sivu, työkokemusta 27 vuotta, ei työttömyysjaksoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiivistänyt yhdelle sivulle ja vain viimeisimmät 3 työpaikkaa on mukana (tein aiemmin erityyppisiä hommia, joten vanhoilla kokemuksilla ei ole enää isoa merkitystä).

Vierailija
464/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan näkökulmasta ja rekryjä tekevänä niin 2 sivua on maksimi. Tiivistä oleellinen siihen sivumäärään. Paras on ollut 14s. ja aivan turhaa vaikka työkokemus ja uran mitta olisi millainen. Ei sellasta kukaan jaksa lukea.

Vierailija
465/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typistin sen yhteen kouluttajan neuvosta ..20 vuoden takaisia asioita nyt ei kannata enää yksityiskohtaisesti tuoda esiin kun se ei ketään kiinnosta ..rekry vain vilkaisee sitä ensimmäistä sivua ja naamakuvaa

Vierailija
466/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi, pidempää ei pidä tehdä. Olen pätkätyöläinen ja minulla on kaksi eri koulutusta, jotka haluan molemmat siinä mainita. Työpaikkoja on karsittu aika paljonkin.

Miten te ilmotatte että CV ei ole täydellinen, siis ei ole kaikkia?

Vierailija
467/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole cv:tä. Viidessä työpaikassa ollut kaikkiin mennyt ilman. Työuraa takana kohta 20v.

Vierailija
468/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle sivulle mahtuu kaikki olennaiset tiedot.

Vierailija
469/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsin diipadaapaa yhdistellen pois, jotta pysyy yhdellä sivulla. Liian pitkä CV on ekrytoijalle Red flag.

Vierailija
470/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua! Väljensin rekrykonsultin neuvosta CV:ni kahdelle sivulle (relevanttia työkokemusta 20+ vuotta ja 6 työpaikkaa), mutta nyt en ole enää saanut edes kutsuja haastatteluihin. Voiko liittyä tuohon? Pitäisikö minun kuitenkin palata tiiviimpään 1-sivuiseen? 

Onko asiantuntijoita linjoilla, auttakaa!

Vierailija
471/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, kun en tee listaa, vaan kirjoitan vähän niin kuin siltä kantilta, että mitä nyt sitten mukamas osaisin...

Lisäksi olen soveltanut jotain erilaisten cv-koneiden tarjoamia asettelumalleja.

Eli tehnyt sen asettelun itse, sen sijaan, että ottaisin suoraan sen mallin ja alkaisin siihen täytellä omia tietojani...

Olen jo niin vanha, ettei minua kukaan palkkaa... että siinä mielessä ihan sama kyllä millaisen cv:n tekee.

Ei se cv ainakaan vielä ole edes tekoälyjen tekemissä haastatteluvalinnoissa ole johtanut yhteydenottoihin... Hha, hahaaaa.

Vierailija
472/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sivua, olen keski-ikäinen.

Vierailija
473/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 sivua. Siinä on kaikki koulutus, kurssit, työkokemus, jne

Jos hakisin töitä sillä, niin yrittäisin varmasti lyhentää sen yksisivuiseksi räätälöiden sen silmälläpitäen hakemaani työpaikkaa. 

Ongelmana tuossa se, että vahvuuteni on nimenomaan laaja ja polveileva työkokemus ja vaiherikas elämä ja vahva kurssittautuminen moneen asiaan. 

Voihan sen tietenkin tiivistää vaikka yhteen lauseeseen: Lukuisia koulutuksia, kursseja ja neljäsosavuosisata työkokemusta eri aloilta lyhyistä pitkiin työsuhteisiin. 

Se lause nyt vaan ei kerro minusta paljon mitään. 

Vierailija
474/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän pieni fontti, niin mahtuu enemmän pienempään tilaan...

Pari sivua...

Vierailija
475/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas A4.

Vierailija
476/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sivua. Työkokemusta 13 vuotta. Lyhyempiä ja merkityksettömiä työpätkiä olen jättänyt pois.

Vierailija
477/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivua, työkokemusta 32 vuotta. Ei työttömyysjaksoja. 

Vierailija
478/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen sivuun saa kaiken mahtumaan, mutta jos alkaa tarinoimaan niin helposti kymmenen sivua.

m53

Vierailija
479/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yhdessä sivussa, muokkaan niin että mahtuu, riippuu työpaikasta mitä tarvittaessa jätän pois.

Neljännessivu. On lueteltu ammattikoulutus, tärkeimmät työpaikat ja eri alojen työkokemus ja taidot.

Vierailija
480/589 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka jätätte työpaikkoja pois. Ymmärrän, ettei johonkin työpaikkaan ole merkityksellistä, jos olet ollut kaupan kassana pari vuotta, mutta onko aukko cv:ssä parempi kuin tuollainen työpätkä?

Omani on 2 sivua. Olen 32. 

Olen laittanut vain valmistumisvuoteni ja pari viimeistä työpaikkaan noin aikoineen. Muiden työpaikkojen päivämäärillä tuskin on suurtakaan merkitystä. Ei ole mitään CV: tä kukaan ikinä kysynytkään. Vain TE- toimistolla se on. Työt on löytyneet suhteilla tai jonkun vinkkaamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän