Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta A4 sivua sinun CV on?

Vierailija
10.11.2021 |

Yksi sivu itsellä 🤔

Kommentit (589)

Vierailija
21/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette osaa tiivistää työkokemusta yhdelle sivulle, ette todellakaan ole kykeneviä nykyajan työelämään.

Vierailija
22/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. En minä jokaista kankaankutojan kurssia tai Basic-ohjelmoinnin peruskurssia vuodelta vuodelta 1985 siihen laita. Minulla on neljä tutkintoa ja kiitos pätkätyöhistorian olen ollut kaikkiaan 31 työ- tai harjoittelupaikassa. Jätän kaikki harjoittelut pois. Valinta on ollut oma vaihtaa parempaan tai sitten ei ole ollut määrärahoja, pari konkurssiakin koettu. Viimeisimmässä työpaikassa olen ollut 10 vuotta ja jos hakisin saman alan töitä, laittaisin vain tämän ja tätä edellisen, muut kuittaisin yhdellä rivillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivua

Vierailija
24/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä boomereita täällä on? Te siis printattu työhakemuksia? 🤣😂😅

Vierailija
25/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka jätätte työpaikkoja pois. Ymmärrän, ettei johonkin työpaikkaan ole merkityksellistä, jos olet ollut kaupan kassana pari vuotta, mutta onko aukko cv:ssä parempi kuin tuollainen työpätkä?

Omani on 2 sivua. Olen 32. 

Ei mulla ole CV:ssä enää muuta kuin koulutukseen liittyviä töitä.

Vierailija
26/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkailija päivitteli työpaikkojen määrää ja nyt on taas 3 lisää.

Vierailija
27/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka jätätte työpaikkoja pois. Ymmärrän, ettei johonkin työpaikkaan ole merkityksellistä, jos olet ollut kaupan kassana pari vuotta, mutta onko aukko cv:ssä parempi kuin tuollainen työpätkä?

Omani on 2 sivua. Olen 32. 

Pari vuotta työkokemusta on verraten pitkä ajanjkakso 32 vuotiaalle nykyisin; ainakin jos on yliopistosta valmistunut ei niin työllistävälle alalle. - Tsai onnistunut valmistumaan keskelle lamaa, joka helposti siivittää sitä kuinka helposti onnistuu saamaan ekan pysyvämmän työpaikan. Pätkät ovat yhä usemmin toiellisuutta.

Itse olem karsinut pois kaikkein vanhimpia työpaikkoja, joita olem tehnyt lukio kesinä. Jos jättäisin aukon, niin kkysymys kuuluu miksi sen tekisin. Mitä tuo aukko palvelisi tai miten sen selittäsi. Ei kassatyössä ole mitään hävettävää (Kysy vaikka päämoministeriltämme, joka on ennen kuin polittikasta tuli hänelle täysipäiväistä tehnyt ihan "tavallista duunia" joka on minusta enempi hyvä kuin huono juttu).

Vierailija
28/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9093585835395t35t39 sivua

Vierailija
29/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette osaa tiivistää työkokemusta yhdelle sivulle, ette todellakaan ole kykeneviä nykyajan työelämään.

Juuri näin. Hakemus yhdelle, CV toiselle. Se rekrytoija voi olla joku talouspäällikkö, joka katsoo ne 301 hakemusta oman työnsä ohessa. Ei hänellä ole resurssoituina aikaa romaaneille. 

Vierailija
30/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sivu. Ehkä ala vaikuttaa tähän, mutta IT-alalla osaamisen esittely on käytännössä teknologioiden listaamista jotenkin visualisoiden osaamistasoa. Jollain muulla alalla vaatii kenties enemmän sanallista avaamista.

Vierailija
31/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-täti:

Peruskoulu

Hoitajakoulu (amis)

Iisalmen terveyskeskus harjoittelija

Oulun YKS hoitaja

Sairaseläkkeellä vsta 1991

Vierailija
32/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkailija päivitteli työpaikkojen määrää ja nyt on taas 3 lisää.

Vielä 30 vuotta aikaa tehdä Suomen ennätys.

Vierailija
33/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä viesti tarkoittaa? Meidän aikanamme ei tuollaisia lauseita kirjoitettu. T. Vanhus. 

Vierailija
34/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, että olet voinut olla samassa työpaikassa viimeiset 15 vuotta.

Sama onni ei ole ollut minulla.

Vierailija
35/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vuotta samassa firmassa. Kansakoulun jälkeen tsupparina aloitin ja eläkkeelle jäin osastopäällikön vakanssilta. Yksi sivu ja pari riviä.

Vierailija
36/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hakemus yhdelle, CV toiselle. Se rekrytoija voi olla joku talouspäällikkö, joka katsoo ne 301 hakemusta oman työnsä ohessa. Ei hänellä ole resurssoituina aikaa romaaneille. 

Ei nyt puhuta hakemuksesta vaan pelkästään cv:stä

Vierailija
37/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukon täyttö: Mainittujen lisäksi olen tehnyt mm. alojen x ja y töitä ennen nykyisen alan opintoja. 

Vierailija
38/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei firmoille mitään epämääräisiä sivuttomia tekstilipukkeita lähetellä netissäkään..

Vierailija
39/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luit printtaamisesta jotain?

Ps. Jos boomer on sulle uusi sana, niin kannattaa googlata merkitys, ennen kuin lähtee käyttämään sitä.

Vierailija
40/589 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43 vuotta samassa firmassa. Kansakoulun jälkeen tsupparina aloitin ja eläkkeelle jäin osastopäällikön vakanssilta. Yksi sivu ja pari riviä.

Minulla on cv 20 sivua jos teen sen niinkuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi