Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö poikaystävä mua viikonloppu????

Vierailija
26.01.2015 |

Meillä on siis kaukosuhde ja nähdään vain viikonloppuisin. Viime viikonloppuna poikkiks oli mun luona perjantaista lauantaihin, ja lauantai-illaksi lähti vielä kaverilleen kylään (kaljalle ja baariin), joka asuu eri kaupingissa kuin kumpikaan meistä.
Äsken soitti itkuisena että voiko tulla nyt kylään.....siellä kaverin luona oli käynyt joku vahinko....... selittää vasta kun tulee tänne. Oon täällä nyt ihan hysteerinen ja itken. Sillä oli joku nainen siellä???? Joudun odottamaan vielä ainakin tunnin ennenkuin poikaystävä saapaa tänne.... en saa henkeä ja sydän lyö ihan miten sattuu.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tyttö tullut mopoautolla?

Vierailija
22/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa anteeksi ajan kanssa että siitä itse yli pääset, mutta sinuna heivaisin miehen pellolle. Anteeksianto ja takaisin ottaminen ei ole sama asia. Mutta teet tietysti kuten itse tahdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaveri oli siis poikaystäväni paras jätkäkaveri ja se puolituttu oöi yks tyttö jonka kyl mäki tiedän.
Poikaystävä sanoi että sillä on ollut tunteita siihen tyttöön jo jonkin aikaa mut seksin myötä tuöi selväksi että haluu ja rakastaa vain mus...
en tiedä...mua vaan itkettää :(
Ap

Vierailija
24/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
25/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. juttelitte vartin verran ja nyt jo täällä keksimässä jatkoa. Joopa.

Vierailija
26/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:56"]Se kaveri oli siis poikaystäväni paras jätkäkaveri ja se puolituttu oöi yks tyttö jonka kyl mäki tiedän.
Poikaystävä sanoi että sillä on ollut tunteita siihen tyttöön jo jonkin aikaa mut seksin myötä tuöi selväksi että haluu ja rakastaa vain mus...
Ap
[/quote]

Odota vaan, kohta pettää joka välissä vain "varmistaakseen, että vielä rakastaa vain sua". Ihan vaan varmuuden vuoksi testaa joka mimmiä (näköjään myös kundia), että ihan varmasti on tunteita vain sua kohtaan.

Vierailija
27/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:56"]Se kaveri oli siis poikaystäväni paras jätkäkaveri ja se puolituttu oöi yks tyttö jonka kyl mäki tiedän.
Ap
[/quote]

Odota vaan, kohta pettää joka välissä vain "varmistaakseen, että vielä rakastaa vain sua". Ihan vaan varmuuden vuoksi testaa joka mimmiä (näköjään myös kundia), että ihan varmasti on tunteita vain sua kohtaan.
[/quote]
Niin...tota mä pelkäänki...
lähdin nyt ulos kotoa, itken vaan hysteerisesti :(
En oo vielä edes saanut kerrottua tästä kellekään oikeassa elämässä
ap

Vierailija
28/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään anna anteeksi! Vähän nyt itsekunnioitusta peliin.

Vierailija
29/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo... ajattele positiivisesti, siinä touhussa oli sentään yks tyttökin mukana, ettei nyt aivan homosteluks menny. Biseksuaali sun tuleva expoikkis ilmeisesti kuitenkin on... tuskin se muuten haluais kaverinsa kanssa alstomanan sekstailemaan.

Mutta noinniin muuten, niin eihän toi ole pettämistä kummempaa... joko sä hyväksyt pettämisen tai et. Jos hyväksyt, niin tuskin jää kummallakaan teistä tähän yhteen kertaan.. kyllä säkin sitten jossain vaiheessa haluat kokeilla tai kostaa.

Jos et hyväksy, niin sitten vaan kaippari pihalle. Kyllä meitäkin miehiä on, jotka ei petä edes sellasessa kännissä, että muuten tulee hölmöiltyä. Että tossa on kyllä tosiaan sellasta makua että ihan tietosesti (kännin tietty löysätessä estoja) on päättäny suorittaa penetroinnin.

Mutta pyydä siltä tarkka tilanneselvitys kaikkine toimintoineen ja asentoineen, niin aavelaiset sitten antaa tuomion että miten tästä eteenpäin

Vierailija
30/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä jätkä. Ei mitään pelkoa jäädä kiinni ja ajaa erikseen kertomaan ja nyyhkimään. Surkea esitys.

Vierailija
31/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin jätä se. Luottamusta ei saa takas enää. Haluatko oikeasti tuhlata elämäsi ja kenties perustaa perheen miehen kanssa, joka on käynyt nussimassa jotain ihastusta? Kuulostaa suoraan sanottuna keskenkasvuiselta penikalta. Etsi itsellesi mies, johon voit luottaa. Ei tuommoiseen petturiin kannata jäädä roikkumaan. Ansaitset parempaa ap.

Vierailija
32/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä kaikkea ne oli sitten niinku tehny? Oliko vaan vähän kärki koskenu vai oliko ihan kunnon asennonvaihtosessiot ollu päällä? Et välillä toinen sisävuoroon ja toinen ulos, ja välillä päällä, alla ja takana, entä oliko kaikki reiät ollu käytössä?

Näistähän se äkkiä selviää millanen vahinko oli kyseessä... vai oliko sittenkin jonkun fantasian täyttäminen.

Vierailija
33/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö :D lopeta provoilu

Vierailija
34/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun kirjoittama viesti toi #43!!!
Itken täällä silmiä päästäni, rakas poikaystäväni on laittanut marsunsa raskaaksi!!!! Ei riitä että petti vaan nyt sikiää uutta elämääkin!!

Vierailija
35/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä ei pääse yli.

Vierailija
36/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:05"]

Ei oo mun kirjoittama viesti toi #43!!! Itken täällä silmiä päästäni, rakas poikaystäväni on laittanut marsunsa raskaaksi!!!! Ei riitä että petti vaan nyt sikiää uutta elämääkin!!

[/quote]

Eikä :O JÄtä se sika!!1

Vierailija
37/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile, ehkä se on tappanut jonkun.

Vierailija
38/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sunnuntai-aamulla viestii poikkikselle että onko krapula, ja hän vastasi että vähän ja on jo kotona (näin jälkiviisaana ei halunnut jäädä kaverille, kun oli pettänyt??) Ja sunnuntaina vasta illalla puhuttiin puhelimessa, kun hän kuulemma nukkui koko päivän univelkaa ja krapulaa. Illalla puhuttiin normaalin pitkän puhelun sijaan vain noin 5 min, koska poikaystävä oli/kuulosti väsyneeltä, ja hänellä oli aikainen herätys.
Tänään ollaan viestitelty vain whatsappissä, koska kumpikin oli töissä. Tai poikaystävä puhelimessa sanoi ettei ollut huonon olon takia töissä.... jos huono olo olisi jostain "normaalista" eikä syyllisyydestä, olisi hän ihan varmasti kertonut siitä jo ekoissa whatsapp-viesteissä. Ap. (Kappalejaot puuttu mobiilin takia)

Vierailija
39/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tule sitten tunnin päästä kertomaan mitä oli tuuskannut. Mutta ai niin..eihän se olisi tämän tarinasi idea paljastaa kaikkea heti.

Vierailija
40/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan niinkuin tällaista ei voisi tapahtua vaan heti epäillään provoksi. Oon entinen demittäjä ja nykyinen av-lainen. Näihin kirjoittaminen tulee luonnostaan.
Mieluummn puran tätä nyt tänne kuin vasta epäilyn tasolla kavereille... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme