Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö poikaystävä mua viikonloppu????

Vierailija
26.01.2015 |

Meillä on siis kaukosuhde ja nähdään vain viikonloppuisin. Viime viikonloppuna poikkiks oli mun luona perjantaista lauantaihin, ja lauantai-illaksi lähti vielä kaverilleen kylään (kaljalle ja baariin), joka asuu eri kaupingissa kuin kumpikaan meistä.
Äsken soitti itkuisena että voiko tulla nyt kylään.....siellä kaverin luona oli käynyt joku vahinko....... selittää vasta kun tulee tänne. Oon täällä nyt ihan hysteerinen ja itken. Sillä oli joku nainen siellä???? Joudun odottamaan vielä ainakin tunnin ennenkuin poikaystävä saapaa tänne.... en saa henkeä ja sydän lyö ihan miten sattuu.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]

Hei ihan niinkuin tällaista ei voisi tapahtua vaan heti epäillään provoksi. Oon entinen demittäjä ja nykyinen av-lainen. Näihin kirjoittaminen tulee luonnostaan. Mieluummn puran tätä nyt tänne kuin vasta epäilyn tasolla kavereille... ap

[/quote]

Hei, ei se tunti niin pitkä aika ole ettei jaksa odottaa, että tarvisi nyt etukäteen kenellekään laulaa. Ei meitä kiinnosta arvailla mitä sun poikaystävä on mokannut. Voidaan kyllä sitten yhdessä kivittää se täällä myöhemmin, jos se on tehnyt pahojaan.

Vierailija
42/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla töykeä mutta mistä helkutista me voidaan täällä tietää pettikö sun poikaystäväs vai ei. Jos epäilet moista, kysy häneltä äläkä meiltä. Arvaa olisiko sulle nolo tilanne jos joku nyt tulis tänne sanoo joo se petti sua ja sä meet väittään sille sellasta koska joku random sano nii netissä eikä olisikaan pettämistä tapahtunutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pettämistä voisi kutsua vahingoksi.

Vierailija
44/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi "pettikö poikaystävä mua" ollut enemmänkin vaan retorinen kysymys. Oon ihan paniikissa nyt ja melkein pöyrryn, miksen saisi anonyymisti kysellä? Tietenkin ekana kuuntelen poikaystävän selityksen, mut olis kiva kuulla muita mietteitä. Ap

Vierailija
45/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisdaa, jos vahingossa kastoi kärkeä!!

Vierailija
46/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, jaxuhali<3

Vierailija
47/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä taida enää ikinä kirjoittaa tänne mitää. Ap

Vierailija
48/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänhän piti nähdä vain viikonloppuisin.

Vierailija
49/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]

Hei ihan niinkuin tällaista ei voisi tapahtua vaan heti epäillään provoksi. Oon entinen demittäjä ja nykyinen av-lainen. Näihin kirjoittaminen tulee luonnostaan. Mieluummn puran tätä nyt tänne kuin vasta epäilyn tasolla kavereille... ap

[/quote]

Ehkä se Demi on kuitenkin sinulle se oikea paikka tai juttele äitisi kanssa. :) Voimahali<3

Vierailija
50/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sen huumoria? Eli huolestuttaa ensin ja mitään olekaan tapahtunut. Halusi vaan nähdä maanantaina.

Vierailija
51/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:26"]

Empä taida enää ikinä kirjoittaa tänne mitää. Ap

[/quote]

Kiitos siitä.

Vierailija
52/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:26"]Teidänhän piti nähdä vain viikonloppuisin.
[/quote]

Töiden ja välimatkan takia nähdään yleensä vaan viikonloppuisin. Äsken soitti että voiko tulla käymään, koska ei halua sitä "juttua" sanoa puhelimessa... ajaa autolla tällä hetkellä tännepäin.

Vierailija
53/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkääs nyt. Mua ainakin kinnostaa tietää miten on käynyt.

Vierailija
54/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:27"]Onko tuo sen huumoria? Eli huolestuttaa ensin ja mitään olekaan tapahtunut. Halusi vaan nähdä maanantaina.
[/quote]

Ei todellakaan ole.... tai sit se on salaa lukenut av:ta mun olan yli ja tulee kihlasormuksen kanssa. Ok toi oli vitsi. Ei oo yhtään hänen tapaista.

Vierailija
55/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:30"]

Hei älkääs nyt. Mua ainakin kinnostaa tietää miten on käynyt.

[/quote]

Älä anna provolle virtaa. Jos on totta, jaksaa hyvin odottaa, että poikaystävä käy ja kertoo asiansa. Tulee sitten itkemään.

Vierailija
56/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita mitä kävi?

Vierailija
57/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kans kuulla mikä se vahinko oli?

Vierailija
58/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hän on vasta matkalla tänne. Meinaan pyörtyä koko ajan :/

Vierailija
59/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikainen aaveeläinen. Siltä pohjalta tiedän, että kyllä se petti. Turha antaa sen selittää mitään, vaan rupeat miettimään nyt jo kostoa ennenkuin jätät sen sian.

Hommaa nyt vaikka alakerran Rami sinne nussuttamaan sua, niin että sulla on akti kesken kun poikkiks tulee kylään. Huikkaat sille vaan, että "oota hetki et Ramilta lentää niin tuun jubaa".

Muista; hutkitaan ennenkun tutkitaan ja kosto ennen asioiden selvittelyä! Näin saadaan sustakin oikea aavelainen.

Vierailija
60/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

petti.

t: viikonloppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän