Pettikö poikaystävä mua viikonloppu????
Meillä on siis kaukosuhde ja nähdään vain viikonloppuisin. Viime viikonloppuna poikkiks oli mun luona perjantaista lauantaihin, ja lauantai-illaksi lähti vielä kaverilleen kylään (kaljalle ja baariin), joka asuu eri kaupingissa kuin kumpikaan meistä.
Äsken soitti itkuisena että voiko tulla nyt kylään.....siellä kaverin luona oli käynyt joku vahinko....... selittää vasta kun tulee tänne. Oon täällä nyt ihan hysteerinen ja itken. Sillä oli joku nainen siellä???? Joudun odottamaan vielä ainakin tunnin ennenkuin poikaystävä saapaa tänne.... en saa henkeä ja sydän lyö ihan miten sattuu.
Kommentit (63)
En halua olla töykeä mutta mistä helkutista me voidaan täällä tietää pettikö sun poikaystäväs vai ei. Jos epäilet moista, kysy häneltä äläkä meiltä. Arvaa olisiko sulle nolo tilanne jos joku nyt tulis tänne sanoo joo se petti sua ja sä meet väittään sille sellasta koska joku random sano nii netissä eikä olisikaan pettämistä tapahtunutkaan.
Miten pettämistä voisi kutsua vahingoksi.
Eiköhän toi "pettikö poikaystävä mua" ollut enemmänkin vaan retorinen kysymys. Oon ihan paniikissa nyt ja melkein pöyrryn, miksen saisi anonyymisti kysellä? Tietenkin ekana kuuntelen poikaystävän selityksen, mut olis kiva kuulla muita mietteitä. Ap
Siisdaa, jos vahingossa kastoi kärkeä!!
Empä taida enää ikinä kirjoittaa tänne mitää. Ap
Teidänhän piti nähdä vain viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]
Hei ihan niinkuin tällaista ei voisi tapahtua vaan heti epäillään provoksi. Oon entinen demittäjä ja nykyinen av-lainen. Näihin kirjoittaminen tulee luonnostaan. Mieluummn puran tätä nyt tänne kuin vasta epäilyn tasolla kavereille... ap
[/quote]
Ehkä se Demi on kuitenkin sinulle se oikea paikka tai juttele äitisi kanssa. :) Voimahali<3
Onko tuo sen huumoria? Eli huolestuttaa ensin ja mitään olekaan tapahtunut. Halusi vaan nähdä maanantaina.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:26"]
Empä taida enää ikinä kirjoittaa tänne mitää. Ap
[/quote]
Kiitos siitä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:26"]Teidänhän piti nähdä vain viikonloppuisin.
[/quote]
Töiden ja välimatkan takia nähdään yleensä vaan viikonloppuisin. Äsken soitti että voiko tulla käymään, koska ei halua sitä "juttua" sanoa puhelimessa... ajaa autolla tällä hetkellä tännepäin.
Hei älkääs nyt. Mua ainakin kinnostaa tietää miten on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:27"]Onko tuo sen huumoria? Eli huolestuttaa ensin ja mitään olekaan tapahtunut. Halusi vaan nähdä maanantaina.
[/quote]
Ei todellakaan ole.... tai sit se on salaa lukenut av:ta mun olan yli ja tulee kihlasormuksen kanssa. Ok toi oli vitsi. Ei oo yhtään hänen tapaista.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:30"]
Hei älkääs nyt. Mua ainakin kinnostaa tietää miten on käynyt.
[/quote]
Älä anna provolle virtaa. Jos on totta, jaksaa hyvin odottaa, että poikaystävä käy ja kertoo asiansa. Tulee sitten itkemään.
Mä haluun kans kuulla mikä se vahinko oli?
Edelleen hän on vasta matkalla tänne. Meinaan pyörtyä koko ajan :/
Olen pitkäaikainen aaveeläinen. Siltä pohjalta tiedän, että kyllä se petti. Turha antaa sen selittää mitään, vaan rupeat miettimään nyt jo kostoa ennenkuin jätät sen sian.
Hommaa nyt vaikka alakerran Rami sinne nussuttamaan sua, niin että sulla on akti kesken kun poikkiks tulee kylään. Huikkaat sille vaan, että "oota hetki et Ramilta lentää niin tuun jubaa".
Muista; hutkitaan ennenkun tutkitaan ja kosto ennen asioiden selvittelyä! Näin saadaan sustakin oikea aavelainen.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]
Hei ihan niinkuin tällaista ei voisi tapahtua vaan heti epäillään provoksi. Oon entinen demittäjä ja nykyinen av-lainen. Näihin kirjoittaminen tulee luonnostaan. Mieluummn puran tätä nyt tänne kuin vasta epäilyn tasolla kavereille... ap
[/quote]
Hei, ei se tunti niin pitkä aika ole ettei jaksa odottaa, että tarvisi nyt etukäteen kenellekään laulaa. Ei meitä kiinnosta arvailla mitä sun poikaystävä on mokannut. Voidaan kyllä sitten yhdessä kivittää se täällä myöhemmin, jos se on tehnyt pahojaan.