Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö poikaystävä mua viikonloppu????

Vierailija
26.01.2015 |

Meillä on siis kaukosuhde ja nähdään vain viikonloppuisin. Viime viikonloppuna poikkiks oli mun luona perjantaista lauantaihin, ja lauantai-illaksi lähti vielä kaverilleen kylään (kaljalle ja baariin), joka asuu eri kaupingissa kuin kumpikaan meistä.
Äsken soitti itkuisena että voiko tulla nyt kylään.....siellä kaverin luona oli käynyt joku vahinko....... selittää vasta kun tulee tänne. Oon täällä nyt ihan hysteerinen ja itken. Sillä oli joku nainen siellä???? Joudun odottamaan vielä ainakin tunnin ennenkuin poikaystävä saapaa tänne.... en saa henkeä ja sydän lyö ihan miten sattuu.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi tuloon on enää puolisen tuntia aikaa, jos oikein ajan kerroit. Pistä nyt luurit ja läppärit pois ja valmistaudu poikaystäväsi kohtaamiseen. Hörppää vaikka teet ja koita rauhoittua.

Vierailija
62/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette siis vain viikonloppuisin ja poikaystäväsi lähti kesken kaiken viettämään baari-iltaa kaverinsa kanssa toiseen kaupunkiin? Edelsikö tätä joku riita tai muu tilanne, vai oliko jo aiemmin sovittu suunnitelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko tatuointi, leikannut haavan sormeensa tai se on ajanut itsensä kaljuksi...ne on känni vanhinkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan